Verliefdheid

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 02-03-2013 16:18

Dankjewel Bubbels..ik heb mijn woorden ingeslikt vanmiddag :(

Poeh, tis wat..

Wel lief dat jullie met me meeleven..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 02-03-2013 16:22

Grapjes maken, doe ik wel, en op zich reageert ze daar wel goed op als ik het goed zie :oops:

Ze weet ook al wel dat ik haar bijzonder vind..

Ze weet op zich al wel heel veel, maar niet dat ik verliefd ben..

Er staat ook teveel op het spel idd, het is nu nog niet de goede tijd ervoor(heel verhaal) maar ik kan eigenlijk niet wachten :oops:
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 02-03-2013 16:53

[color=violet]Spannend allemaal, als zij er net zo over denkt Isa en zich ook beheerst om de vriendschap niet te verliezen.........kom je nergens :shock: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 02-03-2013 17:43

Ja precies Rommy,hoewel soms ben je gewoon (te) voorzichtig.
Ik durfde het gewoon niet uit te spreken toen,ik wist niet wat ik er mee aan moest en hoe,en bang voor wat het allemaal zou brengen en veranderen.
Dat ik dat niet aankon,dat ik dan misschien wel keuzes zou moeten maken.
Nee ook de angst maakte mij in die tijd monddood,maar mijn lichaamstaal,en de energie liet van alles zien,bij mij en bij haar.
Ik durfde niet,zij niet,maar het is de meest bijzondere en emotionele ervaring in mijn leven geweest,die ik nu nog koester,het gevoel waarop ik urenlang weg kon drijven,door simpelweg alleen maar aan haar te denken.

Inmiddels zou ik er met haar over kunnen praten,ook omdat ik nu weet hoe ik zelf in elkaar steek,en omdat mijn man de op de hoogte is.

Je kunt door lichaamstaal,ook je ogen en ind door middel van opmerkingen en grapjes wel laten merken.gaat ze daarop in,dan voorzichtig aftasten.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 02-03-2013 17:47

Ik ben het wel eens met de dames hiervoor, soms ben je te voorzichtig. Soms kun je ook gewoon vertellen dat je iemand heel bijzonder vindt zonder meteen het woord verliefd te laten vallen, daar schrikken vrouwen soms van omdat ze dan al een heel plan voorbij zien komen. Zeker na een "mislukte"relatie kan dat soms een stap te ver zijn.

Probeer om op iig een manier duidelijk te maken dat ze niet zomaar iemand voor je is maar echt wel wat betekent en ga gewoon allemaal leuke dingen samen doen, ms komt het er toch ergens wel uit............succes :?:

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 02-03-2013 23:53

Dank voor de adviezen en de tips, ik heb er echt wat aan..maar het blijft verwarrend allemaal..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-03-2013 10:05

Tis eigenlijk wat he.........Zijn we allemaal wel op een leeftijd gekomen waarbij je denkt dat je ook een stukkie wijzer bent geworden...... :shock:


Het blijft altijd een moeilijk gegeven omdat je met je gevoel bezig bent. Het kan alle kanten op schieten......dat is het nare. Aan de andere kant is dat ook weer het spannende er aan........zal zij mij ook leuker vinden dan normaal........zou ze het fijn vinden als ik haar verteld dat zij bij mij de kriebels bezorgt.......

Wens je toch ook veel plezier met je gevoel hoor!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 03-03-2013 11:11

Hahahaha, tsja dank je Bubbels :-)

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 23-03-2013 20:05

Nou ik ben bang dat het niks wordt..Alles wijst erop, vanavond weer..Ik zal jullie het hele verhaal besparen..Maar het komt er op neer dat er hoe langer hoe meer afstand, door haar, gecreeerd wordt..Dat is wel ergens goed voor, dat weet ik wel, het ligt ook ingewikkeld..Maar nu hoor ik helemaal niks meer, en wijst ze alles af..Ik moet het echt laten bekoelen, anders maakt het me zo verrdrietig..Het doet me al zoveel,ik vind het echt moeilijk en denk er best veel aan..

Ik heb een heel leuk leven met mijn dochter en zit goed in mijn vel maar het was een leuke aanvulling geweest, helaas..ik denk dat ik het los moet laten..

Omdat ik dit stukje hier geplaatst had, dacht ik ik stel jullie even op de hoogte..

N'ja, iig veel liefs Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 24-03-2013 18:48

Weet je isa, misschien is dit gewoon wat zij wilt...... Miss voelde zij, dat jouw gevoelens veranderd waren, van vriendin tot wat meer, en wilde zij dat niet.......En dan is afstand nemen een juiste beslissing.......in sommige gevallen....

Hoop dat jij dat ook gaat in zien en dat je idd beseft dat dit niet gaat lukken. Het zal je vast wel pijn doen maar steek er niet je hoofd voor in het zand. Dit moet je incasseren en beseffen dat je gewoon verder moet!

Lekker verder met je dochter en zien wat er nog meer is te beleven op deze aardkloot.

Terug naar “Relaties”