Verliefdheid

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 28-03-2013 07:02

Ja Isis, ik denk misschien dat daar wel een kern van waarheid inzit..
Op die manier blijf je echt naar elkaar verlangen..

Als je samenleeft zie je ook echt alles van elkaar..Dat kan fijn zijn maar aan de andere kant, als je lang samenleeft gaat de spanning er misschien eerder vanaf..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 28-03-2013 08:49

Ja liefde is een werkwoord.
En van alles dat je goed doet voelen wil je meer,en meer kan ook minder zijn.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 28-03-2013 13:23

Ik geloof ook wel dat dat mee telt idd, het feit dat we elkaar niet steeds zien. Moet ik wel zeggen dat ik niet die verliefdheid bedoel als cootje verwoord. Ik denk niet heel de dag aan haar.

Tuurlijk is ze in mijn gedachten maar niet dat ik dan steeds al die vlinders voel. Tis meer iets van gelatenheid......van vertrouwdheid......ze hoort bij mij..... :oops:
Ik zal het wel weer verkeerd neer schrijven.......maar ik neem aan dat isis wel snapt wat ik bedoel....

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 28-03-2013 15:21

jaja .... ik snap je wel hoor :?:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 28-03-2013 17:03

[color=violet]Dat is voor mij hetzelfde Bubs, gewoon weten dat wij bij elkaar horen.......en dan af en toe die kriebels voelen :-( [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 30-03-2013 09:45

[color=orange][i]

Het is fijn te weten dat er iemand is..die speciaal voor jou gaat..en andersom natuurlijk..!

Ik heb nooit eerder een LAT-relatie gehad..maar ik heb wel het idee dat het meehelpt de 'verliefdheid' langer te laten duren.

Om me heen hoor ik wel eens de uitdrukking "burning desire"..maar zeker omdat er telkens tijd tussenzit voordat je elkaar weer kan zien..is het verlangen om weer even bij elkaar te kunnen zijn ook groter.

Voor de situatie zoals die momenteel is, werkt het in ieder geval prima voor ons..!


[/i][/color]

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 30-03-2013 15:42

Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Ook lekker om af en toe op jezelf te zijn en dan erg naar de ander te verlangen.
Ik denk dat als ik zou samenwonen het me zou gaan benauwen!!
Maasr misschien over een aantal jaren??
We zien wel; voor nu is het goed dat we allebei een plek voor onszelf hebben.
Zij heeft ook nog twee kinderen thuis, misschien scheelt dat ook??
In ieder geval HEFTIG verliefd en ik heb het idee dat het iedere dag intenser wordt!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-04-2014 23:38

[color=violet]Ik ben eigenlijk wel benieuwd/nieuwsgierig naar de spannende date van Lotus, of heb ik dat antwoord ergens gemist? :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 11-04-2014 15:08

Jij bent bij de pinken Rommy

tof van je meid!!!!



Spannende ontknoping
heb gisteren het bed gedeeld niet met de vrouw waar ik twee maanden lang van liep te stuiteren en waar iedereen om me heen van moest lachen zo'n verliefde puber dat ik was maar met een totaal ander type persoon waar ik toeeevalligg bij uitgekomen was die me wellll mm aansprak maar niet direct mijn type was. Waar de eerste rank slank mij meer wat is meer aansprak bleek zij het niet aan te gaan irl alleen in woorden ; totally not the person she pretended to be..durfde me niet eens aan te kijken toen ik in de deuropening stond (was 2e keer dat ik haar zag ; hield elkaar zien af ziek zwak en misseljik) en kon niet oprecht zeggen en staan dat het mss spannend of het niet was , wilde niet nu antwoord geven kwam er wel op terug op aandringen niet per mail maar telefonisch. Was hier helemaal klaar mee en hebt het dag erop beeindigd.
De tweede is een volslanke mooie dame met goddelijk lichaam die er voor gaat staat en echt is wie ze is. En er zo'n ongelofelijke vanzelfsprekende uitwisseling in humor brede interesse en schuiven om elkaar heen (gelijk niveau) en mega in het fysieke wat daar natural sterk samenhangt met alles wat matched.
Kom net bij haar vandaan en morgen slaapt ze bij mij...nou als dat niet echte liefde is en elkaar gelijkelijk voor willen gaan.....
Dag bij dag genieten

Dank je voor je betrokkenheid Rommy :mad: :cry: :evil:
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 11-04-2014 18:38

[color=violet]Nou dat is zeker een heel ander verloop dan ik in had kunnen vullen 8-)

Ach ja woorden op papier en voor de telefoon is toch anders dan realive, dat zie je maar weer.
Fijn dat je nu een relatie hebt die gelijkwaardig is, heel belangrijk dat je bij elkaar jezelf kan zijn.

Geniet maar van elkaar :cool:

Ps ja onze omafoto kan er best mee door, is eerst door een dubbele screening gegaan dat begrijp je [/color] :-)
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!