en wat nu?

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 16-02-2013 12:03

Dank je wel meiden! :-(

Ik sta pas aan het begin om een "eigen leven" op te bouwen, ik ben er hard mee bezig om meer dingen voor mezelf te gaan doen, maar dat kost tijd!
En natuurlijk heeft dat al een veel langere en diepere oorzaak dan alleen mijn huwelijksproblemen van de afgelopen 2 1/2 jaar.

Ik ben zoekende naar wat ik leuk vind. En dat valt niet mee als je hele leven al al die tijd voor je uitgestippeld is geweest, door mijn ouders, familie en ex-en.

Ik heb het gisteren al in "de groep" gegooid, dat ik misschien wel even weg wilde vandaag ('s middags) en dat werd heel bevreemd opgenomen. Ik kon gewoon nog niet zeggen wat ik dan ging doen, dat ik mensen zou gaan ontmoeten die ik van een forum "ken".
Omdat ze dat dus niet weet!
Stom van mij, om niet open te zijn, maar dat is mijn schuld.
Alle begin is moeilijk en ik heb de afgelopen jaren gewoon ook niet eerlijk kunnen zeggen wat ik wilde of wat ik voelde.
Dan had ik gelijk ruzie in de tent.

Ik ben blij dat jullie er iets van snappen, ook al klinkt wat ik zeg nogal "onvolwassen"...als ik jullie verhalen las in het begin over dit probleem. En jullie hebben eigenlijk groot gelijk!
Ik ben 46 jaar en eigenlijk nog nooit voor mezelf opgekomen...
Dat sloeg in als een bom, maar dat heeft me wèl aan het denken gezet!!

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties... :-x

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 16-02-2013 19:48

Hoi move ook ik Ben blijven dat je verder eilt gaan Met DIT Forum!- neem je detijd de je nodig heeft - alegria

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 17-02-2013 11:18

Hey lieve Move,

Ik heb nog niet eerdergereageerd, gewoon omdat mijn mede-forumgemoten;) alles al hadden gezegd, en anders wordt het een herhaling..Maar natuurlijk steun ik jou ook meid! Ik snap hoe moeilijk het is..en vind het dapper dat je nu het inzicht hebt, dat is iig al een eerste stap!

Je bent op de goed weg, "en jezelf niet meer zo naar beneden halen hoor";) Dat is helemaal niet nodig, het is goed dat je er nu eindelijk open over bent, en met mensen over durft te praten..Alle begin is moeilijk, maar geloof in jezelf dat is het belangrijkste..Ik snap dat dat soms door de beperktheden wat moeilijker is, maar geloof in jezelf meid..ben voor jezelf degene de je het liefst naast je hebt staan..Zoek dat niet in een ander maar in jezelf..Je moet met jezelf immers je hele leven door;)

Anyway..bij de toppic "ik geef een bloemtje weg voor", staat nog wat voor je klaar!!

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 17-02-2013 17:20

Dank je wel Isa!! :-(

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 17-02-2013 20:19

Graag gedaan hoor meid, ik vimd je dapper!!;)
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-02-2013 09:39

Natuurlijk zijn er hier ook 2 verhalen.......en horen we er 1......maar je hoort het wel vaker dat dit soort dingen er in sluipt. En dan komt er een tijd dat je eens wat voor je zelf wilt doen.......en dan is daar ineens een probleem.

Nu vraag ik me wel even af..........doen jullie, dames met een relatie, nog wel eens dingen zonder hun partner? Vertellen jullie dat jullie op deze site zitten? :shock:

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 19-02-2013 10:03

Toen ik nog een relatie had, was dat te weing naar mijn zin..Dat is ook een van de redenen dat het knapte..we deden alles maar dan ook alles samen, zaten constant op elkaars lip..
Als ik nu een nieuwe relatie zou beginnen, zou latten toch echt wel mijn voorkeur hebben, ben toch wel erg gesteld op mijn vrijheid..
En idd, zeggen dat ik bv op zo'n site zat, zou toendertijd bijna not done zijn geweest, ik zou er de grootste bonje om gekregen hebben..Nee, ben blij dat ik voor mezelf gekozen heb en voor mijn dochter. Die relatie was slopend, op het laatst..

Nu na zo'n lange tijd sta ik wel weer open voor een eventuele nieuwe relatie, maar zou niet meer zo makkeljk gaan samenwonen..Maar ja, ik heb ook in mijn leven geleerd, zeg nooit..nooit..

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-02-2013 10:28

Mijn man is op de hoogte van deze site.
En vind dat prima.
Zoals hij ook op de hoogte was van mijn(2) vriendinnen toen.
Ook doe en deed regelmatig dingen zonder hem,met vriendinnen of alleen.
Zoals een vriendin van de week opmerkte had ik toch wel een fijne man.
Een slopende relatie naast mijn bestaande relatie,daar heb ik ook ervaring mee.
Trouwens twee relaties naast elkaar zijn zowiezo al intensief.
Ik moet wel een heel speciaal en lief iemand ontmoeten wil ik daar ooit weer aan beginnen.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 19-02-2013 16:54

wij hebben allebei onze eigen en gezamenlijke dingen en daar laten we elkaar vrij in!!
Erg plesant!! :cry:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 19-02-2013 17:49

[color=violet]Onze situatie laat het niet toe om alles samen te doen, voor nu is dat prima! Ik weet dat als dat ooit veranderd wij toch onze eigen dingen zullen behouden.......dat is trouwens in mijn huwelijk niet anders! [/color] :-)
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!