en wat nu?

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 11-02-2013 19:18

[quote="Mea"]17.45 uur bij de Ereburger op de Dijk; kom je ook eten ??[/quote]

Nee, meis, ik kan niet "ontsnappen" omstreeks die tijd....
Dan krijg ik mot....ze weet niet eens dat ik op dit forum zit! :shock:

Ik vind het wel heeeeel jammer hoor, want dan had ik een aantal van jullie kunnen zien en meemaken.
Dan leer je elkaar beter kennen...echt zonde.... :smile:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 11-02-2013 22:43

[color=violet]Ze kan toch gewoon mee Move.....of heb ik ergens iets gemist? :oops: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 12-02-2013 12:21

Ach, weten jullie, ik ben in juni 12 1/2 jaar getrouwd met haar.
De laatste 2 1/2 jaar gaat het (erg) slecht tussen ons.

Ze is, door dingen, zoals stoppen met Prozac en met het beginnen met "Faster EFT" (Robert G. Smith) (misschien even googlen?) enorm veranderd van een schat van een vrouw tot een behoorlijk egocentrisch vrouwtje.
Een vrouwtje, die mij dus 2 jaar lang amper om zich heen kon velen.

Totaal geen lieve blikken meer, geen lieve woordjes, laat staan iets wat ook maar met lichamelijk te maken had/heeft...en dat doet mij onwijs veel pijn.
Ik ben een beetje boel mijn vertrouwen kwijtgeraakt of het ooit nog goed komt. Ik ben hard bezig om een eigen leven op te bouwen, maar dat valt niet mee, daar ik nogal wat fysieke handicaps heb.

Door deze eenzaamheid, ben ik dus ook op dit forum gekomen, gewoon om weer eens contact te hebben met biseksuele of lesbische vrouwen. En fijn gevoel, dat ik niet alleen ben op deze wereld.
Ze let erg op me, want we zitten allebei thuis, in de WAO (tot nu toe). Dat maakt het moeilijk!

Binnenkort gaat ze onder begeleiding wel aan de slag voor 24 uur per week, maar dat is helaas NA de 16e februari.
Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten oplossen, om met jullie af te spreken, temeer omdat ze niet weet dat ik hier zit!!
Dus dat is even moeilijk!
Ik ben niet iemand die zegt: ik ben vanmiddag even op pad hoor, ik kan nooit excuses vinden.....daar ben ik te eerlijk voor (ook al zit ik nu ook te liegen over dit forum.... 8-) ).
Nee, ze weet dit gewoon niet!

Ik zou zo graag weer in contact willen komen met mijn "eigen" mensen!!!
Misschien ooit, als jullie nog eens naar Alkmaar komen, dat ik dan wel van de partij ben....ik had jullie koppies graag willen zien!!

Waar gaan jullie eigenlijk iets drinken?
Misschien dat ik dat wel kan regelen....!!

Liefs voor jullie allemaal en ik zal zeker aan jullie denken.... :|

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 12-02-2013 17:15

[color=violet]Pfff Move, mijn haren gaan me recht overeind staan als ik je verhaal lees en eerlijk gezegd vind ik dus dat jij dit ook gewoon laat zijn........

Er is geen sprake van verliefd zijn of vreemd gaan dus is er niks mis met wat je doet!!

Is het raar om tegen haar te zeggen dat je bij een les/bi groep bent gaan sneupen voor de gezelligheid en een bakkie met ze wil gaan doen omdat ze een meeting om de hoek hebben.....dat ze mee mag maar dat je anders even alleen gaat!! :shock:


Ik denk te simpel vast :oops: :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 12-02-2013 17:51

[quote="Rommy"][color=violet]Pfff Move, mijn haren gaan me recht overeind staan als ik je verhaal lees en eerlijk gezegd vind ik dus dat jij dit ook gewoon laat zijn........

Er is geen sprake van verliefd zijn of vreemd gaan dus is er niks mis met wat je doet!!

Is het raar om tegen haar te zeggen dat je bij een les/bi groep bent gaan sneupen voor de gezelligheid en een bakkie met ze wil gaan doen omdat ze een meeting om de hoek hebben.....dat ze mee mag maar dat je anders even alleen gaat!! :shock:


Ik denk te simpel vast :oops: :-) [/color][/quote]

Bedoel je nou dat je een beetje "pissed" bent op mij?
Dat heeft zo zijn redenen waarom ik zo reageer zoals ik nu reageer in mijn stukje.
It's a long story, maar dat ga ik niet 1, 2, 3 vertellen.
Jammer dat je er zo over denkt, maar de situatie is zo nu gegroeid.
Ik snap het best hoor, dat het zo bij jou overkomt.

Maar ik kom al jaren amper het huis uit door bepaalde dingen, daar hielp mijn vrouw me bij, maar door de nu slechte(re) verhouding wil ik weer een nieuw leven opbouwen.

Het is inderdaad niet zo simpel als jij denkt, ook al weet IK dat ik niet aan het rondklooien ben, verliefd ben of vreemd ga!
Het vertrouwen tussen ons is nu even ver te zoeken..

Ach, waarom probeer ik het ook uit te leggen?
Ik ben autistisch en ik vind het zelf ook moeilijk om stappen te ondernemen....zo poep, het is er uit!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 12-02-2013 19:08

Ik geloof niet dat rommy pissed op je is maar dat ze het raar vind dat je niet eens met andere dames wat mag ondernemen. Althans, zo lees ik het.......en ik moet haar wat gelijk geven.

Ik bedoel.......waarom mag jij niks zonder haar doen?? Jullie hebben dan wel een relatie( die nu dus even niet best loopt) maar dat wilt dan toch niet zeggen dat jij helemaal niks voor je zelf mag hebben??

Haha daar gaan mijn haren ook van omhoog staan hoor. Ik sta juist erg op mijn "vrijheid".

Wat zou er gebeuren als je haar gewoon vertelde dat je op een vrouwensite zit?? Wat is daar het probleem dan van?

Dus we vallen je niet aan, zo moet je dat niet zien.......maar zouden wel graag willen weten waarom jij niet wat mag ondernemen zonder haar....

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 12-02-2013 21:12

[color=violet]Ohh nee :? ik ben helemaal niet pissed....maar verbaasd dat jij niet weg zou mogen/kunnen om de lieve vrede te bewaren!!


Autistisch zijn heeft hier volgens mij weinig mee te maken, meer opkomen voor jezelf!
Ik begrijp gewoon niet waarom zoiets stiekum zou moeten, je vriendin bepaald toch niet wanneer jij ergens naar toe mag?


UIteraard mag alles op jou tijd, het was een reactie op jou schrijven die ik niet begreep/begrijp![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 12-02-2013 22:18

'k Weet niet of het verstandig is om me hier mee te moeien of zo ... maar ... als ik eerlijk mijn mening mag geven ... dan denk ik dat het voor jezelf juist goed zou zijn om eens wat meer dingen voor jezelf te ondernemen Move ...
Kleine dingetjes ... zoals bv eventjes op een middag een uurtje iets gaan drinken met een paar andere dames ... daar zit naar mijn gevoel helemaal niks verkeerd in ... en voor jezelf zou het goed kunnen zijn omdat je dan even weg bent uit je vaste (beklemmende ?) stramien ... even je zorgen aan de kant ... even een andere omgeving ... even tijd voor jezelf ... of ... je zou je vriendin ook gewoon mee kunnen nemen ... als dat beter zou voelen voor jou / jullie ...

Ik denk dat het voor jullie beiden niet goed is ... om constant thuis te blijven zitten ... op elkaars' lip zoals men dat dan noemt ... want ik denk dat kleine ergernissen of weet ik veel wat ... daardoor misschien alleen maar zullen toenemen ...

Geef jullie relatie wat meer lucht ... wat meer ademruimte ... dat is waarschijnlijk voor jullie alle twee goed ... denk ik toch ...

Voor ons is het natuurlijk wel allemaal makkelijk gezegd ... en ik snap wel dat het voor jou heus niet zo makkelijk is om bepaalde stappen te zetten ... zeker als er bepaalde omstandigheden meespelen waardoor je beperkter bent om vrijuit te doen wat je zou willen doen ... dus luister vooral naar je eigen gevoel ... naar wat jij zelf echt graag wil ... en probeer dan stapje voor stapje vooruit te komen in het verwezenlijken van jouw dromen en verlangens ... Sterkte !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-02-2013 07:20

[color=violet]Eigenlijk zeggen we allemaal hetzelfde Move........Bubs en ik zijn wat directer. We bedoelen het in ieder geval allemaal goed X[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 13-02-2013 12:05

ja, ik begrijp ook het gevoel van Move, maar ben ook naar mijn gevoel gaan luisteren en losgemaakt van de relatie.
Al snap ik ook wel dat als je enigszins afhankelijk ben geweest van een ander en het nu zelfstandiger wil gaan worden; dit ook een proces is waar je doorheen moet.

Vooral als je zelf niet zo mobiel bent; maar vertel eens Move hoe zit dat dan precies kun je helemaal niet lopen? Wil je ons er iets over vertellen over je lich. gesteldheid?
Misschien zou dit je eerste stap moeten zijn Move om alles te doorbreken???