Zou jij man willen zijn?

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Zou jij man willen zijn?

Bericht door lisa » 09-02-2013 11:39

Ik stelde deze vraag in een ander topic, en dat is eigenlijk jammer, want daardoor dwaalde dat topic van het onderwerp af.

Ondertussen had ik de vraag zelf nog niet beantwoord.
Ik vind het een moeilijke vraag.

In een aantal opzichten zou ik wel man willen zijn:
* dan kan ik vrijelijk vrouwen versieren en begeren. Sterker nog: dat wordt dan van me verwacht. Lijkt me heerlijk.
* het lijkt me tijdens de sex ook wel prettig

In de maatschappelij zou ik me denk ik als man ook wel thuis voelen. Wel een hele zorgzame, hartelijke, empathische man die goed voor 'de groep' zorgt en opkomt. Maar ik zou wellicht wel erg sterk reageren op het competatieve mannenwereldje. Het grootste nadeel: ik zou het moeder zijn voor geen goud willen missen.
het leven heeft de kleur die je het geeft

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 09-02-2013 16:27

Nee, ik zou geen man willen zijn. Juist het aspect dat ik als vrouw een andere vrouw versier, geeft er zo de sjeu aan. En dan heb ik altijd in mannenberoepen gewerkt.......dat vrouw zijn geeft juist het aparte er aan.

Ik hou er wel van om "anders" te zijn.....

Oke.....die piemel......dat is wel weer aantrekkelijk. Dat lijkt me weer leuk om te hebben......voor een tijdje.......als ik niet hoef te fietsen..... :(

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-02-2013 23:36

[color=violet]Als je niet fietst dan loop je of met zo'n bungelend ding in je broek of het zakie zit zo strak dat je duidelijk links of rechtsdragend bent.....ik ben al misselijk bij het idee!! 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 10-02-2013 19:22

van mij hoeft hetook niet; lijkt me erg lastig zo'n aanhangsel aan de voorkant.
Alleen als het warm is kun je als man wat makkelijker in ontbloot bovenlijf lopen;dat is dan toch wel weer een voordeel!!

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 05-03-2013 22:59

het lijkt me gewoon heerlijk om zonder ingewikkeldheden op vrouwen te vallen, wat door de hele maatschappij geaccepteerd ja zelfs verwacht wordt
het leven heeft de kleur die je het geeft

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-03-2013 12:03

haha dat is ook bijna de enige goede bijkomstigheid om een man te zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik, juist het feit dat ik als vrouw op een vrouw val, ook een erg fijn gevoel vind.

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 07-03-2013 14:32

Ik zou wel een man willen zijn hoor!
Waarom?

1. je begint als meisje al op je 11e te menstrueren.. erg fijn en pijnlijk (bij mij).
2. Kom je verder in de puberteit, moet je je zorgen maken om je uiterlijk (puistjes, hormonen...bladiebladiebla) 8)
3. Dan heb je natuurlijk nog het aspect waar ik geen verstand van heb en ook blij ben dat ik het niet heb: zwanger worden en kinderen krijgen. Dat zou dus helemaal niks zijn voor mij, echt niet! :(
4. Vervolgens heb je de kinderen opgevoed, krijgen ZIJ weer kinderen waar je dan op mag passen een paar dagen per week. :shock:
5. Heb je dat gehad (of nog) kom je in de overgang, met die geweldige zweetbuien op de verkeerde momenten :(
6. Uiteindelijk blijkt dat je die hormonen, die je al die jaren hebt gehad tijdens je vruchtbare leven, toch wel erg belangrijk waren, want nu kom je op een leeftijd dat je botjes broos worden.....zucht!! 8-)

Nee, geef mij dan maar man-zijn: gewoon lekker met je slungeltje spelen en nooit geen last van als die soorten hormonen, behalve dat je "hem" er overal in wil hangen :P
Op zich niet zo'n verkeerd iets....hihihihi!!

Gast

Bericht door Gast » 10-03-2013 17:22

nee ik zou nooit een man willen zijn, wie weet in een volgend leven:-)

en Move ik denk dat mannen ook wel degelijk last hebben van hormonen en perioden hoor al zijn die anders dan bij ons!

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 10-03-2013 19:38

Ja, tuurlijk.....maar toch op een hele andere manier.

Sorry, soms schrijf ik een beetje cynisch, maar dit keer was het grappig bedoeld!

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 13-03-2013 09:56

Het leuke van een man zijn lijkt me:
- hij wordt niet ongesteld
- geen opvliegers
- en kan overal plassen als hij moet, als vrouw gaat dat toch wat minder makkelijk als er nergens een schuilplaats in zicht is
Leef meer met je hart dan je hoofd!