Valentijnsdag

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-02-2013 23:39

[color=violet]Ik stuur niks terug want we zijn de 14e samen en dat is ook wat waard! :| [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 10-02-2013 14:52

[color=orange][i]
[img]http://www.smiley-lol.com/smiley/drague ... lentin.gif[/img] Neeyhoor..dan ben ik gewoon thuis :razz:
Dus koop maar vast groot in, dan kom het de volgende dag wel eigenhandig halen....ben ik tenminste zeker dat ik het krijg :-)


[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-02-2013 15:00

[color=violet]Oeps dat is op een donderdag ja...... :oops: Zal ik heel erg veel aan je denken schat :-( :-x :| [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 11-02-2013 18:52

Lang geleden......Toen er in Nederland nog niet veel aan gedaan werd( het lijkt wel een sprookje....;-)) legde ik bij het ontbijtbord van mijn beide zonen een zakje chips en bij mijn man een doosje bonbons...

Ja....een kaart sturen of ontvangen heb ik heel leuk gevonden....

Vorig jaar wilde ik met mijn vriendin uit eten op Valentijnsdag....
Zij vertelde dat ze er helemaal niets mee had.....dat dit ook op elke andere willekeurige dag kon.....
Maar.....toen ik onverhoopt toevallig die datum op reis was met een collega...tja.....toen zei ze dat het nét op Valentijnsdag was en dat jammer vond..... :shock: omdat IK er zoveel prijs op had gesteld......Tja..... :smile:

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 11-02-2013 19:16

Nee, gek eigenlijk....ik heb ook niets met Valentijnsdag.

Maar in het verleden heb ik wel eens iets gedaan...maar ik weet niet meer wat... :razz:

Een geheugenprobleempje...(niet dement... :-) )

Aangezien mijn vrouwtje ook niet van Valentijn houdt, doen we er dus lekker niks aan!! :cry:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 11-02-2013 19:25

[color=violet]Die van mij houdt er ook niet van maar ze wil wel wat hebben :shock: :roll: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 11-02-2013 19:48

:razz: :razz: :razz:

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 11-02-2013 22:41

Ik denk ... dat er heel wat mensen zijn die luid roepen dat ze niks met zo'n dag hebben ... maar die diep vanbinnen toch ook heus wel blij zijn als hun geliefde juist dan op 1 of andere manier toch iets bijzonders doet ... net zoals er volgens mij dus van die mensen die dat roepen toch ook wel een deel zullen zijn die misschien toch ook wel een beetje teleurgesteld zullen zijn als die dag dan voorbij gaat zonder dat er een kleine verwijzing naar die dag is ... ook al hebben ze geroepen dat ze er niks mee hebben ...

Laat ons eerlijk zijn ... een beetje extra (liefdes)aandacht ... verwarmt toch bij iedereen het hart ? Tenminste ... als het oprecht gebeurt ... en niet alleen maar omdat het *moet* ...

En wat ik eerder al zei ... natuurlijk kan je ook op andere dagen laten blijken dat je van je lief houdt ... absoluut ... maar 'k vind het gewoon leuk om met Valentijn dat extra in de verf te zetten ... niet omdat de wereld of wie dan ook me dat op zou leggen of what ever ... maar gewoon omdat ik dat zelf fijn vind om te doen !
Ik verras graag ... al is het maar met hele kleine dingetjes ... en 'k zal het zo zeggen ... niet alleen met Valentijn ... maar *ook* met Valentijn :|
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 11-02-2013 22:52

[color=violet]Je zou hier een hele discussie op poten kunnen zetten want stel je krijgt een prachtige kaart anoniem en je weet zeker dat Wilma het niet heeft gestuurd, ben je dan nog blij?
Het is net zo goed iemand die een liefdevol gebaar maakt en jou even in de zevende hemel laat zijn!! :shock: :?:

Ik zou zelf vreselijk nieuwsgierig zijn en daardoor vergeten hoe waardevol zoiets eigenlijk is, het kan toch ook van een lieve "gewone "vriendin" zijn :?: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 11-02-2013 23:52

Tuurlijk zou ik ook blij zijn als ik anoniem een kaart zou krijgen ... want ... dan zou ik denken ... dat er toch ergens iemand rondloopt die mij wel een beetje aardig vind ...

En inderdaad ... je kan ook aan *gewone* lieve vriendinnen op zo'n dag een extra blijk van waardering geven ... Dat heb ik zelf al meermaals gedaan trouwens ... en de dames in kwestie waren daar blij mee ... die vonden het fijn dat ik zoiets deed ... Mooi toch ?!
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.