Wrikken in een bestaande relatie

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-01-2013 14:55

[color=orange][i]

Inderdaad Bubs, aan één heeft een mens vaak de handen al vol.. :cry: 8-) :-)

Achjah ik zou natuurlijk ook in de ogen van menigeen als 'wrikster' beschouwd kunnen worden..
Het is maar vanuit welk gezichtspunt men het bekijkt.. :shock:

Maar bij dat woord wrikster..denk ik eerder aan iemand die bewust pogingen doet om een ander uit de bestaande relatie te trekken met de bedoeling die relatie te laten stranden.

Bij ons vind ik dat woord niet van toepassing, omdat onze liefjes zelf voor ons hebben gekozen. :idea:


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 08-01-2013 19:09

Dat is weer waar, White. Tis ook heel onze schuld niet dat wij zooooooooo gewild zijn. Wij worden ook maar versierd he........ :-)

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 08-01-2013 21:43

[color=violet]Jullie waren uitermate geschikt voor 'eens wat anders'. :cry: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-01-2013 23:51

[color=orange][i]

Èn, in tegenstelling tot onze voorgangers.. zijn wij..blijvertjess...!! ;)


[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-01-2013 10:57

[color=violet]:shock: Ik beloof niks, gewoon goed je best blijven doen :razz: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-01-2013 11:13

"Je kunt altijd ongewild verliefd worden op iemand....." Daar geloof ik dus niet in. Als jij verliefd wordt, sta je daar voor open en mis je wat in je bestaande relatie. En dan nog.......stel dat je van iemand de kriebels krijgt, tis maar wat je er mee gaat doen! Als jij er verder niks mee doet, vind ik niet dat er wat aan de hand is, behalve dat het tijd wordt dat je eens bedenkt waarom je de kriebels van die persoon kreeg.

En nu ga ik dus uit van de lesbische dames he, dus die gewoon een stelletje vormen.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 14-01-2013 11:29

[color=violet]"Je kunt altijd ongewild verliefd worden op iemand....." Daar geloof ik dus niet in. "


Die uitspraak is erg gevaarlijk Wilma.......jij geloofde ooit in meer dingen niet die je uiteindelijk wel zijn overkomen......had je toch ook een keus?? :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-01-2013 19:38

haha absoluut rommy. Ik ben verliefd geworden op een vrouw die toch heeeeeeeeeeeeeeeel anders is dan waar ik zelf aan zat te denken.......MAAAAAR.......als ik wist dat zij een normale relatie had met der man dan had ik die gevoelens gewoon weg gestopt! Absoluut!

Wat ik al zei.....tis een keuze. Als er wat had gezeten waar ik me totaal niet in zou kunnen vinden, dan was er dus niks gebeurd.

Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht en dan je helemaal kwijt raken in die verliefdheid. Ik geloof echt dat je die verliefdheid kan sturen. Als jij ziet dat die verliefdheid gewoon kan.......dan ga je er voor! Zie jij dat er wat dingen niet kloppen, dan scherm je die verliefde gevoelens wat af en bekijk je het eerst eens goed.

Althans.......ik wel. Ik moet er niet aan denken dat ik totaal hoteldebotel op iemand wordt waar totaal niks uit kan komen! Dus al die gevoelens, al die emoties gooi je tegen een blinde muur aan. Voor niks.
Maar goed, ik geloof dat ik soms wat apart denk maar ik denk dan ook zeer zeker aan me zelf en aan wat ik er van verwacht. Waarom je zelf helemaal toe staan om totaal verliefd op iemand te worden terwijl je weet dat het nooit doorgang kan vinden? Bv als je verliefd wordt op een hetero........of op een vrouw die al een vrouw heeft en daar echt niet bij weg wilt gaan......of op een vrouw die jou gewoon niet ziet staan.....

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 14-01-2013 19:58

[color=violet]Dat is anders want dan heb je geen keus........als de ander niet kan/wil etc dan moet je dat gevoel wegstoppen, je kan moeilijk iemand bespringen die dat zelf niet wil! :shock:


Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht maar als de situatie moeilijk is dan zal ik er niet meteen iets mee doen......in de hoop dat iets wegebt.
Wordt de liefde beantwoord, ook al is de situatie moeilijk ......en je ziet elkaar ook nog eens regelmatig, dan is het al veel lastiger!

Ik heb mijn portie wel gehad, kan me er nu ook niets bij voorstellen maar goed dat kon ik 10 jaar geleden ook niet toen ik nog gewoon de vrouw van Geale was.
Zeg nooit.....nooit![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 15-01-2013 09:26

ik denk wel dat verliefd worden je overkomt, en dat je er niet perse 'open'voor hoeft te staan..nuchter gezien is het gewoon een chemisch proces van hormonen....maar wat je er vervolgens mij mee doet is WEL een eigen keuze...hoewel ik wel eens denk dat mensen die zwaar verliefd zijn niet helemaal toerekeningsvatbaar zijn op dat moment....en dat zien ze soms zelf ook niet, pas veel later :-)