Wrikken in een bestaande relatie

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 05-01-2013 15:45

[color=orange][i]

Ik snap wel wat je bedoeld Bubs..
In mijn geval toendertijd kan ik erkennen dat hij en ik niet veel meer deelden dan een huishouding, dus een band hadden we nauwelijks. Maar wel een gezin..!
Ik was tijdens dat huwelijk ook meerdere malen verliefd geweest, maar deed er niks mee. Wist dat het goedkope uitvluchten waren en koos ervoor om mij in te zetten zo goed mogelijk iets van ons gezin te maken.

Voor mij zijn zowel hij, als die vriendin over de grens zijn gegaan. Zij heeft in het huwelijk zitten 'wrikken', als je het zo wilt noemen, en hij heeft erin làten wrikken. Oftwel het was de nekslag die het daardoor werd toegediend. En toen was er geen weg meer terug!
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan teveel alcohol, want dan gaan mensen veel gauwer over de schreef heen.
Heb me dus langs twee kanten belazerd gevoeld in mijn vertrouwen door de twee mensen die het dichtste bij me stonden toen.

Maar goed..zij zijn nu alweer meer dan 10 jaar getrouwd, dus blijkbaar delen ze toch meer met elkaar dan wij destijds. Dat kan.

Hard om mee te maken..maar achteraf ben ik blij dat ik niet meer vast zit in dat huwelijk. Ik was er niet gelukkig..
..en dat ben ik nu wel met mijn vrouw..! :-(


[/i][/color]

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 05-01-2013 16:04

Heb een hele discussie op gang gebracht zie ik.
Het is inderdaad moeilijk relaties. Bij mij was en is het dus zo dat ze dacht wel wat met mij te kunnen flirten omdat ik toch "hetero" was volgens haar. Maar toen ik dus vertelde dat ik toch wel de kriebels kreeg van alles schrok ze ervan en zei wat nu?? Wat wil je?

Tja dus inderdaad Rommy heb ik hetzelfde als jij
ik was er ziek van.....echt ziek. Ben op de kerstborrel op mijn werk totaal ingeklapt, kon het even niet aan, We keken elkaar steeds aan tja of flink sjans (of hoe je dat noemt) en had zo iets van dit kan niet en..wilde het niet maar het gevoel was er en overweldigend. Ben het kantoor ingedoken met glas water.... ja de 3 glazen rose deden ook geen goed. ik wil ook voor geen goud mijn gezin kwijt. Ik heb haar nu al bijna 2,5 week niet gezien of gesproken, Mis haar wel. Maar ben er nog steeds niet uit. En ja Bubbels inderdaad zij is begonnen omdat ze het wel spannend vond dus ook de persoon met relatie is schuldig in hoeverre je het schuldig kunt noemen. Pff maak er wel weer een lang verhaal van.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 05-01-2013 16:21

[color=violet]Soms is iets al snel een lang verhaal om het begrijpend uit te leggen ......niks mis mee! :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-01-2013 19:45

White......dat lijkt me ook verschrikkelijk om mee te maken! Tis natuurlijk al klote dat hij vreemd ging......al was het huwelijk ook niet meer lekker......maar dat jou beste vriendin de minnares werd....dat is helemaal een klap. Ben je ineens 2 "vrienden" kwijt......


En Foto......zij flirtte met je in de gedachte dat je hetero zou wezen.....dat doe ik ook geregeld.....Is gewoon fun en daar zoek ik niks achter. Als die hetero vrouw me dan zegt......nou, ik heb ook gevoelens voor vrouwen......dan is dat ook gelijk subiet afgelopen, dat geflirt. Ik ben dan erg duidelijk er in. Ik wil niet iemand het hoofd op hol jagen terwijl ik zo onder de plak zit bij Isis.... :oops:

Maar dat bedoelde ik dus ook te zeggen tegen je.....wat zie JIJ en wat is er waar aan?

En natuurlijk lopen mensen ook te flirten die al een koppel met iemand vormen. Nou heb je ook wel wat stadia in flirten, vind ik..... :shock:

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 05-01-2013 21:29

Word wel wat in mij losgemaakt dit topic...

ik zou normaal ook zeggen "je blijft van een persoon af als die bezet is".

Tot een paar jaar geleden wat sommige van jullie weten en mee hebben gekregen...
Ik werd waanzinnig verliefd op een vrouw tijdens mijn 1ste Flevovuur.
Maar zij is bezet.....en ik heb er alles aan gedaan om niks te laten merken...
maar blijkbaar stond het op mijn voorhoofd en had ze mij door.


we hebben samen een geweldige tijd gehad,
maar ik heb er toen toch een punt achter moeten zetten...met pijn in mijn hart en ziel....omdat ik niet tegen dat stiekeme gedoe kon.
En het ook absoluut niet eerlijk vond/vind tegenover haar vrouw...



Misschien niet eerlijk, maar ik ben blij dat dit wel een mooie ervaring in mijn leven is...dat ik het heb mee mogen maken....

Gast

Bericht door Gast » 05-01-2013 21:57

@ en Cootje, als ik vragen mag...hoe voelde dat toen zeg maar naar jouw man/partner toe? volgens mij wist hij er wel van toch...?

nou hoe dan ook je hebt een mooie ervaring die je niet meer kwijt kan raken

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 06-01-2013 08:15

[color=orange][i]


HIHi ik schijn een onbewuste flirtster te zijn..[img]http://www.en.kolobok.us/smiles/artists ... _flirt.gif[/img]

Ik ben een amicaal ingesteld mens..maar ik heb nooit een flirt-instelling. Ik moet zeggen: dat komt nog niet eens in me op!
Ik ben dan ook altijd heel verbaasd als mijn vriendschappelijke gebaar of geintje wordt uitgelegd door anderen als flirten.
Ach..het oog ziet waarschijnkijk graag wat het wil zien, denk ik dan maar. :?:



[/i][/color]

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 06-01-2013 10:35

Vriend weet er idd van, en vind het wel prima.
Zij is idd bij mij thuis geweest, ook toen vriend er was.
Hebben we met z'n 3en heerlijk gegeten buiten en gepraat...
en dat voelde voor mij helemaal goed.


Ja, een geweldige mooie herinnering heb ik daar aan overgehouden.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-01-2013 11:10

ja......dat kan ik me nog wel herinneren ja, cootje...... :( Was ook best leuk om mee te maken daar op flevo......en idd, die herinnering pakken ze je niet meer af.


@ White: en dat bedoel ik dus he.......jij doet zoiets uit jou reine gedachten en het wordt anders opgepakt...... Dat komt alleen maar omdat ze weten dat je lesbisch bent. ZIJ maken er dan snel wat meer van omdat hun gedachtegang zo in elkaar zit.

Dat bedoelde ik dus ook te zeggen tegen Foto...... Vrouwen die denken dat ze bi of les zouden kunnen zijn, interpreteren dat soort normale amicale dingen als zijnde flirten omdat ze weten dat die vrouw lesbisch is. Als die vrouw gewoon hetero zou zijn denken ze daar niet eens over na.

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 07-01-2013 21:50

Interessante discussie, dames. Monogaam zijn, voor je partner gaan, niet in een relatie stikken zijn min of meer normale normen. Hoe jullie, degenen onder jullie wiens vriendin getrouwd is, dat dan toch combineren?
Ik vraag me af hoe je daar dan in staat.

Heb zelf de voorkeur voor een 1op1 relatie. Dit is makkelijker.
Een drie-relatie kan, naar mijn idee, als je kunt delen en er sprake is van gelijkwaardige relatie.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!