advertentie

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 14-10-2012 13:03

"Zoveel haren in de boter...." Silly, deze uitdrukking ken ik niet maar....zegt genoeg...

Silly, Wat geeft deze relatie jou?
Voeden jullie elkaar?
Ben je blij als je elkaar weer ziet?
Haal je het beste bij elkaar naar boven?
Stimuleren jullie elkaar?
Kan je volledig jezelf zijn bij de ander?

Zomaar een paar vragen die voor mij belangrijk zijn in een relatie.
Natuurlijk zijn 2 personen nooit hetzelfde, dat hou je altijd.

Als er meer plussen dan minnen zijn zou het voor mij de moeite waard zijn het nog te proberen.
Maar....Is de angst voor het "alleen zijn en mijn maatje missen" groter dan zou ik me wel even bezinnen....

Voelen..en opeens....is daar het antwoord...(hoop ik)

Succes en sterkte!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-10-2012 15:47

Toevallig ken ik die gezegde dus wel.......uch.....ben al bijna toegelaten tot het belgendom......

maar suus.......nu lees ik even je laatste zin......

"Maar....Is de angst voor het "alleen zijn en mijn maatje missen" groter dan zou ik me wel even bezinnen...."

Bedoel je dus, dat je dan die relatie aan zou houden totdat je iemand anders zou vinden......alleen maar omdat je niet alleen wilt zitten?

Het lijkt mij ook erg rot om iets te stoppen dat al jaren loopt, maar als er iemand zich niet meer goed voelt in die relatie.......dan kun je maar beter de knoop doorhakken, anders blijf je sukkelen.....

Gast

Bericht door Gast » 14-10-2012 17:40

Is denk ik net hoe je het leest?
Ik lees nl dat Suus zich juist zou bezinnen om het nog een kans te geven als slechts "het bang zijn alleen te zijn en een maatje te missen" de reden zou zijn...
maar misschien vergis ik me?
Horen het vast wel van Suus!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 14-10-2012 18:03

[color=violet]Klopt Cocie, zo bedoeld Suus dat want zo staat het er ook :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 14-10-2012 18:08

zo heb ik het idd ook gelezen ....

Ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt bubbels ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-10-2012 18:56

Ooo, ik lees weer van alles geloof ik.......en jullie snappen.......suus mag dat idd ff uitleggen, want ik zie het er nog steeds in. En vergis jullie nu niet he.......ik val suus heel niet aan hoor! Vraag me alleen af wat ze daar mee bedoelde......

*Als er meer plussen dan minnen zijn zou het voor mij de moeite waard zijn het nog te proberen. *

Hier lees ik dus in, dat als er toch meer pluspunten zijn dan minpunten, dat je het dan toch moet zien uit te praten, om een doorstart te maken....

*Maar....Is de angst voor het "alleen zijn en mijn maatje missen" groter dan zou ik me wel even bezinnen.... *

En hier lees ik dan......maar ben je bang om alleen te komen......dan zou ik er nog ff over na denken...... Oooooooooo wacht ff.......nu lees ik hem! Om er over na te denken om een doorstart te maken! Juist! Zie.......het duurt ff, maar dan heb je ook wat he!! :-) :oops:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 14-10-2012 19:04

lol :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 14-10-2012 19:14

Ja meiden, ik ben ws niet zo duidelijk geweest....;-(

------Als er meer plussen dan minnen zijn zou het voor mij de moeite waard zijn het nog te proberen....... dit zal voor iedereen duidelijk zijn...(toch???)
En Bubb, ook JIJ leest dit goed...;-)


Maar....""Is de angst voor het "alleen zijn en mijn maatje missen" groter dan zou ik me wel even bezinnen"".... Hiermee bedoel ik dat je vooral NIET bij elkaar moet blijven omdat je bang bent voor eenzaamheid, stilte en leegte.....en dus daarom maar in deze relatie blijft voorsukkelen waar je je beiden toch niet gelukkig in voelt....

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag...en zal ze dan ook weer proberen te verduidelijken....;-)

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 14-10-2012 19:54

Nou Bub als het nu nog niet duidelijk is,moet Suus het voor je spellen :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-10-2012 22:41

Nou moet ik zeggen.........volgens mij is dat best wel leuk om te zien, suus die het helemaal aan me uit speld....... :-)

Maar idd, ik vat hem! 8-)