Jaloezie in de relatie

Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 17-10-2012 16:16

lisa....vrouw van mn hart!!!(en vat dit niet verkeerd op,ander skunnen we niet eens meer samen zitten..op n forum wel t everstaan! :razz:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 17-10-2012 20:54

wow........wat een gequote zeg! Ik kan dat niet eens!

Ik ga er niet eens overal op in. Ik begon met een vraag of er verschil is om met een hetero dame ergens te overnachten of met een lesbische dame.......
En ook volgens jou, lisa, is daar dus verschil tussen. Want stel je voor dat je een wijntje drinkt en dan ineens sex wilt hebben met die vrouw...... Haha, sorry hoor.......allereerst drink ik niet en heb ik een relatie met isis dus dat is echt grote onzin, omdat ik erg monogaam ben.

Ik krijg gewoon niet goed op papier wat ik bedoel. Dit is zo een onderwerp die ik graag bespreek met jullie in levende lijven....

En tuuuuurlijk heb ik het met mijn stapdame er over gehad, wat denk jij nou? Ik ga graag zo een discussie aan! En omdat zij ook niet verder kwam dan:

"tja.......weet het eigenlijk niet.....maar stel je nu dat er wat zou gebeuren........"

En toen dacht ik........weet je wat......ik zet die vraag eens hier neer! En zie wat er gebeurt.....


* er is gewoon een verschil tussen als lesbische vrouw de nacht in een hotel doorbrengen met een heterovriendin of met een lesbische vriendin.In het laatste geval
creeer je een situatie waarin iets zou kunnen gebeuren
waarin plotseling spontaan allerlei fysieke gevoelens naar boven kunnen borrelen
al was dat vantevoren niet de bedoeling en helemaal niet de intentie
gezellig wijntje erbij etc *


Dus ik schijn hier de enige te wezen die haar eigen vriendin gewoon vertrouwd? Die er niet vanuit gaat dat 2 lesbische dames op pad, ontaard in een sexpartij??

Jeempie.......ik heb nooit geweten dat wij dus ALLEMAAL op sex beluste dames zijn........

Maar goed.......aangezien ik, als hork zijnde, erg veel mensen voor de benen kan trappen......zal ik dat ook wel weer verkeerd zien.

Maar toch leuk dat er wat leven in de brouwerij is hier. :-)

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 18-10-2012 00:43

Een liefdesrelatie is toch gebaseerd op vertrouwen, en als dat er niet meer is, dan word het tijd om er eens een serieuze babbel over te doen, met de man of de vrouw in kwestie...
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 18-10-2012 00:50

[color=orange][i]

Neeyhoor Bubs.. je bent daarin niet de enige.. :-P

In het geval van alcohol..vind ik persoonlijk elke combinatie link..of het nou hetro, les of bi is..
Daarom drink ik ook niet..en vertrouw ik mijzelf genoeg om naast wie dan ook te kunnen liggen voor de gezelligheid.. wetende dat ik absolouut geen behoefte heb om in andere potjes te roeren hihihi

Dat jouw stapdame erover begon, zou ik opvatten dat het iets verteld over haarzelf..


[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-10-2012 09:45

@Lisa :evil: sjappoo :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 18-10-2012 09:51

[quote="Bubbels"] En tuuuuurlijk heb ik het met mijn stapdame er over gehad, wat denk jij nou? Ik ga graag zo een discussie aan! En omdat zij ook niet verder kwam dan:

"tja.......weet het eigenlijk niet.....maar stel je nu dat er wat zou gebeuren........" [/quote]

zij ging er dus kennelijk vanuit
dat er wat zou kunnen gebeuren
het leven heeft de kleur die je het geeft

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 18-10-2012 13:51

ik zat er nog over na te denken

de gedachte die steeds bovenkomt is
"niets menselijks is de mens vreemd"
en
"een mens is van vlees en bloed"

vraag is dus: vertrouw ik mezelf wel?
en het (schokkende!) antwoord is:
niet in alle gevallen
(dat terwijl ik nogal een brave boon ben
nooit vreemdgegaan etc)

met de meeste van mijn vriendinnen: geen probleem
maar met een les vriendin die ik aantrekkelijk vind?
mijn ex bijvoorbeeld?
nee, dan zou ik die situatie niet creeren

grappig genoeg ging mijn inledin dit jaar op een stedentrip met een vriendin van haar
ik heb niet eens gevraagd of die vriendin les was of niet
of ze in 1 of 2 kamers sliepen, samen in 1 bed of in gescheiden bedden
ik heb geen idee
ik heb er niet naar gevraagd en er niet over nagedacht
het was geen issue
ik vertrouw haar volkomen

wat wel even slikken was
is dat wij dat samen dus niet kunnen doen
niet omdat haar man weet dat wij sexueel intiem zijn
want dat zijn we regelmatig :-))
en daar is hij volledig van op de hoogte
wel omdat hij bang is
dat mijn inledin steeds meer met mij zou gaan ondernemen
en steeds minder met hem
wij kunnen samen dergelijke dingen niet ondernemen
omdat hij bang is in ultimo zijn plek in haar leven te verliezen
het leven heeft de kleur die je het geeft

Terug naar “Relaties”