Herken de lesbo..!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Herken de lesbo..!

Bericht door WhiteWings » 30-06-2012 15:00

[color=orange][i]

Heb jij een 'gay-dar'..?

Herken de lesbo.. :cry: :-)

http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... _plain.xml


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 30-06-2012 18:07

Nee, ik heb dus geen gaydar......alleen als ik dus die stereo-types zie, zoals beschreven in het tv moment. Nou ja.......een tuinbroek wordt niet meer gedragen.......maar tis nu meer de korte haartjes en de afritsbroek....... :( :razz:

Maar die vrouwelijke types.........nee, schiet mij maar lek.....die herken ik niet.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 01-07-2012 18:16

Nee ik heb niet echt een gayradar,hoewel het van sommigen af te lezen is,zoals een bepaald loopje,houding,gedragingen of tuinbroek,rugzak,duimring :razz:
Juist bij degeen waarvan je denkt,die zou wel hetero zijn,kun jeje heel erg vergissen.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 06-07-2012 09:32

toen ik 6 jaar geleden naar mezelf toe niet meer ontkende dat ik lesbische gevoelens heb
vielen me de ogen op van een moeder op het schoolplein
zulke mooie, blauwe ogen
en ik vroeg me af hoe het zou zijn om met haar te zoenen

paar maanden terug
bleek dat ze bi is
helemaal gek wordt van het verlangen naar een vrouw
maar dat zichzelf verbiedt
omdat haar vader vroeger altijd vreemd ging

bijzonder
de tweede keer dat ik in mijn 'gewone leven' een bivrouw tegenkom
en daar met haar over praat

wat mij verwonderde
is dat juist zij mijn relatie met mijn vriendin beschouwt als vreemdgaan
dat zie ik helemaal niet zo
ik ben gewoon bigaam
het leven heeft de kleur die je het geeft

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-07-2012 11:59

En waarom vindt ze dat vreemdgaan, lisa? Omdat je het doet NAAST je huwelijk (al weet je man er van)? Zij ziet bi meer als Of het 1 Of het ander?

Gisteren moest ik dus naar Nieuwegein, naar het ziekenhuis. Daar had ik een bijeenkomst. Gelijk zag ik al een "soortgenoot" zitten....
Toen die bijeenkomst klaar was, ging ik naar de tram en daar kwam ze bij me staan. We raakten aan de praat en toen zei ze: "Ach, mijn vrouw zegt dan........."

Ik keek der aan en zei....."Ooooo, ben je er zooooo 1?"
Ze lachte en zei: "Ja, net als jij!"

Dus.......onze gayradars werkten goed! Oke......nu was het in ons geval niet echt moeilijk....... :razz:

Gast

Bericht door Gast » 06-07-2012 13:41

ik vind het echt grappig om jullie verschilllende verhalen te lezen...ik heb ook niet zo'n gay-dar tenzij het echt om heel mannelijke vrouwen gaat maar verder....en nu moet ik ook lachen omdat ik aan mezelf denk...ik ben altijd lang geweest, 1.83 mtr , wat nu heel normaal is maar toen ik jong was nog best uitzonderlijk. En ik was ook grover gebouwd, toen gewoon slank en lang, maar groter dan mijn iele mienie schoolvriendinnetjes....ik heb ook periode kort haar gehad met een kuif, wat toen 'in' was maar werd in die tijd ook vaak van achteren met soulbroek-jeans (zo-een met wijde pijpen) en kort leren jack wat toen gebruikelijk was in ons groepje, dus voor een meneer aangezien en gesproken. Terwijl ik toen makeup droeg, altijd oorbellen, felle kleuren, schoenen met hakken droeg....en ik weet nog hoe vervelend ik dat altijd vond. Ik dacht ze zie me vanwege mijn bouw ook als soort van man-wijf of zo, en toen heb ik ook mijn haar weer wat laten groeien..vond het echt vervelend...
Maar in die tijd ('73-'74) was het ook IN om tuinbroeken te dragen die waren toen in mode in alle kleuren en ik had een gele en rode en zat lekker dus die droeg ik ook maar dan wel met hakken hihih.
Grappig eigenlijk
Ben overigens nooit door een vrouw daarom aangesproken omdat ze dachten dat ik les of bi was...wel door jongens/mannen, dus blijkbaar had ik toch ook wel iets vrouwelijks haha, was meer in de winkel dat mensen zeiden, kan ik u helpen meneer hahah en dan kwam zowat stoom uit mijn oren hihih.

Ow en Sun dat van die duim-ring wist ik helemaal niet joh.ik ken vrouwen die dat gewoon dragen als mode niet vanwege bi/les zijn...zo weer wat geleerd.

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 06-07-2012 16:20

[quote="Bubbels"]En waarom vindt ze dat vreemdgaan, lisa? Omdat je het doet NAAST je huwelijk (al weet je man er van)? Zij ziet bi meer als Of het 1 Of het ander?[/quote]

zij ziet poly-amrie kennelijk als vreemdgaan
al beschouw ik mezelf ook niet als poly
ik ben gewoon bigaan
het leven heeft de kleur die je het geeft

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 06-07-2012 22:45

Hee Majo,het viel me iedere keer op dat lesbiennes vaak een duimring hebben,net zoals een rugzak ipv handtas.
Volgens mij is er ook een hangertje in de vorm van een dubbele bijl,die bi vrouwen dragen,maar dat weet ik niet zeker.

@Lisa,ik vind in wat je schrijft herkenning,sorrie dat ik er weinig op reageer,doet pijn nl...
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 07-07-2012 10:22

[quote="sunflower"]Hee Majo,het viel me iedere keer op dat lesbiennes vaak een duimring hebben,net zoals een rugzak ipv handtas.
Volgens mij is er ook een hangertje in de vorm van een dubbele bijl,die bi vrouwen dragen,maar dat weet ik niet zeker.

@Lisa,ik vind in wat je schrijft herkenning,sorrie dat ik er weinig op reageer,doet pijn nl...[/quote]

ik heb op een gegeven moment voor mezelf ontdekt
dat het mij alleen pijn kon doen
als anderen opvattingen hadden
over dingen die ik nog niet van mezelf had geaccepteerd
(opvattingen die ik dus in feite diep down deelde....)
dan wordt een snaar geraakt die mee gaat trillen
anders doet het geen pijn, wel verdriet
het was voor mij verhelderend
het verschil te gaan ervaren
verdriet kun je verwerken
een wond die steeds wordt aangeraakt niet
het leven heeft de kleur die je het geeft

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 07-07-2012 11:03

:evil: :-x
Het gekke is,dat het verdriet al praktisch weg is,maar dat de pijn(op zielsniveau moeilijker weg te nemen is)
Het gaat ind om dingen,die heel diep in mij zelf zitten,waarmee ik nog steeds een strijd lever.
Ze hadden/hebben impact op mijn zijn,hoe ik in het leven stond/sta.
Ik ben er met iemand mee bezig..
Dank je wel voor je woorden en begrip.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock