Telt het uiterlijk mee?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 25-06-2012 19:42

[color=violet]Zelfs al eet die meneer zich een slag in de rondte, is die neus aangeboren en die norse vrouw slecht gehumeurd......wie zijn wij om daar een oordeel over te hebben!

Toch doen we er allemaal wel eens aan mee........[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-06-2012 19:48

ja dames, kom op nou......dat doen wij nl allemaal! Maar wat ik zeg......die gedachte houden we gewoon voor ons en zijn gewoon vriendelijk tegen iedereen.

Maar mij kan niemand vertellen, dat zij noooooooooit GEDACHT heeft......."zoooo, die heeft grote tenen!"....... :shock:

Mij kan die grote neus, grote bril, dikke kont, moedervlek enz enz ook geen reet schelen......maar dat wilt niet zeggen dat mij dat niet opvalt.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 25-06-2012 20:20

goed zo babbels; gooi het er maar uit hoor!!!!
Maak van je hart geen moordkuil!!!! :? :lol: :lol:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-06-2012 20:28

:razz: Ik probeer me in te houden hoor, mea.....dat snap je wel...... :-) :razz:

(babbels.....ik blijf hem nog steeds leuk vinden....)

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2012 22:01

ja Bubbels met veel babbels hahahaha :-)


tuurlijk valt je dat op dat soort dingen, die weet je van jezelf en die dingen zie je ook bij een ander maar het is maar hoe je met die info omgaat. Je hebt mensen die alles belachelijk maken en erover roddelen en er zijn mensen die dat niet doen.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 25-06-2012 22:27

[color=orange][i]

Zeker weten, denken we dat allemaal wel..!
Maar het is niet nodig die ander daarop te attenderen..want dat weten ze allang..duhh!

In de tijd dat ik op mijn zwaarst woog, -gewoon door teveel vreten , niks geen zielige ziektes :? - zat ik er ook niet op te wachten dat mensen die me een tijdje niet hadden gezien, uitriepen: :( " Jeee..ben jij nou zoveel aangekomen..?"

Pfff halllooo..ik ben zelf niet blind hoor..![img]http://i148.photobucket.com/albums/s27/ ... ngHead.gif[/img]

Erger vond ik nog als je teksten naar je hoofd kreeg: "Zooww jìj ziet er goed uit..!"terwijl je dan proeft dat ze eigenlijk bedoelen : "Zooww jij ziet er NIET uit..!"
Dan dacht ik ook..waarom moet dat zo hardop uitgemeten..? :lol: Ik roep toch ook niet in de rondte..:"Jemig..eerst had je 10 pukkels en nu minstens wel 15..!" :(

Wel vind ik er verschil in zitten, als een kind het roept, of iemand waarvan ik weet dat die gewoon hardop zegt wat'ie ziet..maar daar verder geen oordeel aan verbindt. Ik schaar mijzelf hier ook onder, met dit verschil dat ik het niet hardop roep.

Behalve wat ik op tv voorbij zie komen, dat vind ik geoorloofd om hardop te becommentarieren.. en dan gooi ik mijn uitgesproken reactie of ik iets een streling vind voor mijn netvlies òf juist niet..er hartstochtelijk uit :cry:

In de wetenschap dat wat ik uitkraam, net zo onbelangrijk is als ouwehoeren over het weer.. :-)



[/i][/color]

Carly
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-02-2012 22:03

Bericht door Carly » 26-06-2012 20:18

Boeiend onderwerp gestart Babbels :razz: past echt beter bij jou, die naam!
Ik vind uiterlijk ook redelijk belangrijk, maar is ook weer niet alles.....
ben het met mijn din eens dat er meer speelt..... de onbewuste klik........van geur, manier van bewegen en uitstraling vooral.......iemand die je gelijk boeit en daarmee eventuele minpuntjes weg vallen.....hoe verder je komt in live contact zullen er vast meer minpuntjes en pluspuntjes komen, de eerste vallen gewoon weg....de tweede versterken alleen nog maar het eerste gevoel!
Chatten vooraf vind ik wel een hele goede ontwikkeling, die er nu is........kun je toch in eerste gesprekken al ontdekken (egaal hoe diegene eruit ziet etc) of er een innerlijke klik is.
all that we are, is the result of what we thought

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 26-06-2012 22:33

Mooi verwoord Carly, daar kan ik me helemaal in vinden.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 30-06-2012 19:12

nou ja met moord op je naam heb je heeeel veeel vooroordelen hoor.

dikke zoen
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 11-02-2013 09:27

Wil hier nog even op reageren aan gezien mijn exman nu een vriendinnetje heeft gevonden via een dating site.

Hij zei:

Vrouw van 54 jaar.....op de foto ziet ze er aardig uit......maar o wat was ik zenuwachtig toen ze aan kwam rijden! Ik was zo bang dat het weer zo een gruwel was! Toen belde ze aan en ik deed open.......en daar stond ze.......Hoge hakken, mooie panty aan, kort rokje en leuke make up! :cry: :evil: 8) Oooooo, wat deed me dat goed!!

En ze kunnen aardig met elkaar praten, dat viel hem ook wel mee......

En zo zit die dus alles in geuren en kleuren te vertellen. En dat mag ook.....vind het ook leuk voor hem.......Maar.....hij wilt nooit wat horen over mij en isis en dat vind ik dan weer een stuk minder. En daarom plaats ik geregeld wat opmerkingen daar over.

Nu zei die bv:
Och wilma, dan staat ze zich daar op te maken voor de spiegel, met der rode teennagels en in der kanten slipje.........en dat maakt mij zooooo blij!!!

Toen zei ik:

Dat ga ik vrijdag ook weer zien!!! Heerlijk he?????!!!


:razz: :razz:

Maar goed, hij is dus wel wat in de bonen. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.