Telt het uiterlijk mee?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Telt het uiterlijk mee?

Bericht door Bubbels » 17-06-2012 15:51

Even een topic van gemaakt aangezien er best veel mensen op reageren.

Mijn exman is dus op datingtour en ging een keer uit met een dame die hij daar ontdekt had.

Uitslag van de date van mijn ex.............ze was te lelijk! :razz:

Ik zei hem.......alsof jij een gift van god bent! :( :razz:

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 17-06-2012 16:00

Telt dat ook nog mee dan? Jeetje wat een eisen hebben ze toch!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 17-06-2012 18:46

ach mea.......laten we elkaar geen mietje noemen......tis altijd fijn als er iets aan je hand loopt waar niet iedereen naar kijkt met afgrijzen...... :(

En weet je, ik vind lelijkheid niet eens zo erg......maar als ze zich er ook nog naar gedragen, nee dan hoeft het niet hoor.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 17-06-2012 19:02

Ja maar wat is dan toch die defenitie van lelijk?
Wanneer ben je nou lelijk??

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 17-06-2012 20:45

[quote="Bubbels"]Uitslag van de date van mijn ex.............ze was te lelijk! :razz:

Ik zei hem.......alsof jij een gift van god bent! :( :razz:[/quote]

:razz: [color=orange][i]
Volgende keer eerst een check -close-up via de webcam..! Scheelt weer een date voor niks..! :-)


[/i][/color]

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 17-06-2012 21:23

[color=orange][i]

Ik moest lachen om mijn beste vriendin..die ook maar weer eens aan het daten is geslagen, nadat haar laatste relatie toch ook niet de ware bleek te zijn.

De date in kwestie..mannelijk en boer van beroep.. die voor hun eerste ontmoeting bij haar thuis kwam, schoof zich rond etenstijd aan haar tafel..schepte 3 maal een gigantisch bord eten op.. en nestelde zich daarna breeduit grijnzend met de nasi nog tussen zijn tanden op haar bank , de voeten op tafel en de zapper in de hand..om voetbal te gaan kijken..!
:(
Ze kreeg zo'n inmense huwelijks-flashback..dat ze hem acuut haar huis heeft uitgezet..!
:razz:


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 17-06-2012 21:40

:razz: :razz: ERRRUGGG.


En ja, wat is de definitie van lelijkheid........ Ik denk dat iedereen daar zijn eigen goedachten over heeft. Ik kan iets heel mooi vinden waar van een ander kan denken........jemig zeg.... :(

Het gaat gewoon om het gevoel wat het je dan geeft. Als de persoon zelf erg plezant is, dan maakt het uiterlijk niet uit. Maar, wat ik al zei, als de persoon al niet zo lekker over komt, dan blijft het uiterlijk toch ook wel aanwezig.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 17-06-2012 22:54

Tja .... en toch is dit iets waar ik het persoonlijk soms wel moeilijk mee kan hebben .... als je bijvoorbeeld dus online iemand leert kennen ... en dat lijkt te klikken ... zo goed zelfs dat je uiteindelijk gaat afspreken ... en als dan 1 van beiden naderhand zegt ... nee, dat was niks, want hij of zij was lelijk ...
Jemig zeg ! Dan vraag ik mezelf toch echt wel af ... waar het allemaal om draait ...
En dan wordt er zoooooo vaak geroepen ... dat het uiterlijk er niet toe doet ... maar dat het innerlijk zoveel te waardevoller is ! De realiteit wijst echter vaak heel iets anders uit ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 17-06-2012 22:55

Nou als ik iemand lelijk vind, kan ik er ook op afknappen maar das niet omdat iedereen een fotomodel moet zijn maar iedereen heeft toch bepaalde kenmerken of uiterlijke dingen die je nu eenmaal aantrekken of juist niet.

En ik heb niet moeten lachen maar moeten janken on die Nl voetballers nu is mn hoop op Spanje gevestigd ms kunnen we daar nog om lachen.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 17-06-2012 23:20

[color=orange][i]

Als de liefde groot is doet het uiterlijk er niet toe..en voor een gewone vriendschap ook niet..maar om nou, als je niet tot over de oren verliefd bent, gelijk al bij het daten aan de eerste de beste te blijven hangen..vind ik ook knap wanhopig.. :(

Iedereen ziet eruit zoals'ie eruit ziet..en da's allemaal prima..maar dat wil niet zeggen dat je ook naast iedereen wakker zou willen worden.. 8-)



[/i][/color]