Telt het uiterlijk mee?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-06-2012 22:23

Vraag jij het maar aan whitewings......die weet wel waar ik het over heb...... :-)

Maar goed, we drijven weer giga af van het onderwerp......

Hoe belangrijk is het uiterlijk op het eerste gezicht......

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 18-06-2012 22:43

Haha, have fun ladies en nee, we doen het allemaal voor het innerlijke he!!!
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 18-06-2012 23:00

.....mooie onderwerp!!

Ik denk dat uiterlijk er wel degelijk toe doet...
Voor mezelf denk ik dat dat hoofdzakelijk een stukje uitstraling en verzorging van iemand is....
Maar wat mij het meeste in mensen aan spreekt is toch echt wel een stukje karakter.
Daarentegen denk ik dat toch wel dat het gros van `de mensheid `wel oordeelt op uiterlijk. Ik ben zelf niet moeders mooiste en dat heb ik mijn hele leven ook wel een beetje te horen gekregen...maar goed anderzijds willen mensen dan positief zijn en dan kreeg ik bijvoorbeeld zoiets te horen als `alle dikke mensen zijn toch gezellie..` Tssss geloof me dat wil je dan ook niet horen.
Nu klinkt het wel allemaal erg negatief...maar daarintegen weet ik het ook wel te waarderen als mensen eerlijk zijn!

Xx

Gast

Bericht door Gast » 19-06-2012 09:44

Ik ben zelf ook geen fotomodel en al helemaal niet slank en op die manier telt uiterlijk niet voor mij mee maar wel op een andere manier. Ik vind mensen vaak gewoon mooi, ja om naar te kijken, je hebt toch bepaalde dingen die je aantrekken, ik val niet op blond, meestal niet tenminste, ja waarom? Op een of andere manier trekken donkere vrouwen me aan, ja dus kijk ik wel degelijk naar uiterlijk. Ook de uitstraling en natuurlijk is het belangrijk hoe iemands karakter is maar ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk en dan niet in de zin dat ik er naar oordeel maar naar wat ik leuk vind om naar te kijken.

En over die foto's ms is de bovenste vrouw ms niet de aantrekkelijkste maar ms wel veeeeeeeeeeeeeeel aardiger.

Ja sommige mensen denken na twee keer chatten dat je al ringen uit moet gaan zoeken, ik snap zo wie zo niet dat je verliefd kunt worden via een chat of echt veel verwachtingen gaat kweken als je iemand amper kent. Eerst es een half jaartje afwachten dan leer je mensen pas kennen.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-06-2012 09:44

haha zunneke, dat zeggen ze ook altijd tegen mij hoor. Of de dooddoener: "Maar je hebt een heel leuk gezicht hoor!" :(

Wat ik al zei, ik heb het ook niet van mijn uiterlijk. Ik moet het ook hebben van mijn gigantische charmante uitstraling!

Maar dat bedoelde ik dus te zeggen he........ Je hoeft niet mooi te zijn als je uitstraling er maar is! Als jij gewoon goed in je vel zit en dat uitstraalt naar anderen toe, heb je de helft al gewonnen.

De andere helft moet je doen via een etentje ofzo...... :-)

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 24-06-2012 09:22

uiterlijk telt zeker mee.

Vb, liep pas naar de winkel om mijn appeltaart te kunnen maken, kom ik langs een groepje volwassen mensen en begonnen mij gewoon uit te maken voor sponge bob, ja mijn uiterlijk zal het wel gedaan hebben, denk vooral mijn grote ogen door mijn bril.
Dit is uiterlijk een kenmerk voor mij, ook draag ik een mega kleurrijke schoudertas waar ik vaak complimenten over krijgt en van andere negative opmerkingen omdat zij daar nooit mee zouden gaan lopen.

En dit had eigenlijk niet eens met een relatie te maken. maar iemand die simpel zich zelf is en niet anders voor doet.

groetjes ikke


:-o 8-) 8) :razz: :evil:
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 24-06-2012 12:21

Laten we eerlijk zijn........dat doet iedereen, denk ik. Ook jij ws, ikke........alleen zijn wij zo beschaafd, dat we het gewoon denken en het niet iemand ff toe roepen.

Iedereen denkt wel eens.....zooo, die heeft een grote neus......wat een kleren heeft die aan......zulke oren heb ik alleen in de dierentuin gezien.......en ga zo maar door.

Iedereen heeft zulke "veroordelingen", daar ontkomt niemand aan. Het enige verschil is, dat die fijne gasten dat dan ff moeten spuien! En vaak zijn ze dan met meerderen want als iemand alleen is, doen ze dat nooit. De helden!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 24-06-2012 15:51

wat een ellende!!!!

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 25-06-2012 06:52

ja toch,

Iedereen is zoals hem is, en wil niet zeggen dat als je een hanenkam draag dat je gemeen en agresief ben, en als je stevig ben dat je te veel eet en lui ben.

Ik vind zelf dat de mensen zijn zo als ze zijn, ik heb grote ogen, de ander heeft een grote neus en de andere loopt raar, ja alsof het veranderds als je er wat van zegt.

je ziet overal, tv, internet, als films dat je een bepaalde manier moet leven, denken en zijn en als je afwijkt ben je vreemd en raar dan moet je weg.

Erg jammer want die stevige meneer op de hoek heeft misschien zware medicijnen, de vrouw met de rare neus is misschien een ongeluk gehad en die andere vrouw is nors omdat ze de mensen niet meer vertrouwd en andere mensen worden gewoon zo geboren.

Ja niemand weet het, maar hebben er wel commentaar over.

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 25-06-2012 12:11

[quote="ikke26"]
Erg jammer want die stevige meneer op de hoek heeft misschien zware medicijnen, de vrouw met de rare neus is misschien een ongeluk gehad en die andere vrouw is nors omdat ze de mensen niet meer vertrouwd en andere mensen worden gewoon zo geboren.

Ja niemand weet het, maar hebben er wel commentaar over.

groetjes ikke[/quote]

[color=orange][i]

Zo is het Ikke..!


[/i][/color]