Waarom eerst met een man........

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 25-08-2012 18:00

Nou ik had vorige x neer gezet dat ik een man ook leuk vind, die man die bij de verjaardag was, waarvan ik dacht he die vind ik wel leuk.

We gingen zaterdag bbq en de mannen gingen zeevissen in de nacht, nou ja strand vissen en het werd zeewier vangen.

Toen de zondag zouden wij gaan koffie doen en elkaar beter leren kennen maar was hij dus zondag ochtend om half 11 al weggegaan zonder dag te zeggen, kreeg pas wat te horen om 12 uur.

Zo maar ineens is het omgedraaid van af zijn kant, zo ineens zit ik maar te wachten op hem en is hij weg gegaan, Hij stuurt niks meer en laat niks meer horen van zijn kant.

Ik had gezegd tegen buuf dat ik het raar vond dat het ineens zo was en zij zei dat hij toen ze terug kwamen van vissen heel stil was en niet veel zei.

Ik heb nu het idee dat iemand gewoon heeft zitten door vertellen wat ik zelf wil doen, ik moet dat zelf vertellen hoeft niemand voor mij te doen maar voel wel soort van verraad, kan dus mensen niet vertrouwen dus.

Vriendin verteld en gezegd dat ze het bij zich moest houden, en de buuf wist het al een dag later, nu vraag ik me af wie er nog meer praat over mij wat ik zelf wilt en moet doen.

Maar hoe kom je daar achter, als of het al zo makkelijk is er achter te komen wat je nou voelt en meemaakt.

lastig als je dus niet weet wie er te vertrouwen is.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 26-08-2012 10:20

Ha ikke.

Als je het andere verteld heb bestaat er idd een risico dat het doorverteld word. En moet je dat voor zijn door het zelf te vertellen. Hoe hard de uitkomst ook zal zijn.
Ik heb het zelf van mij nu ook aan een aantal mensen verteld. Dus ik moet er rekening mee houden dat andere het nu ook komen te weten. En ik moet zeggen dat ik er steeds minder een probleem van maak.
Ik ben zoals ik ben!!

Maar ik begrijp je twijfels over de liefde. Ben bang dat we dat altijd houden. Je houdt gewoon van allebei. Je word vast een keer verliefd op iemand en wat het worden zal is nu een ??.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-08-2012 11:12

[color=violet]Je kan blijven gissen; je kan die man ook bellen of opzoeken en vragen wat er ineens aan de hand is!![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 16-09-2012 21:04

Hallo Dames

Heb ik ook gedaan hoor, verteld dat ik hem leuk vind en waarom hij zo onverwachts weg is gegaan en er geen reactie van hem is
Hij zei, je bent niet de vrouw die ik zoek en het zal niet gaan werken.

Dus oke, Ik moet nu verder er mee, hoop dat ik ook wat met de gevoelens kan doen.

dankje
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.