Waarom eerst met een man........

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-06-2012 10:19

Je kan natuurlijk ook zeggen dat God wel van een spelletje houdt..... :-)

Ik moet zeggen, dat ik altijd gewoon het hele verhaal vertel en dat eigenlijk niemand er gelijk zo diep op in gaat. Ik denk dat ik wel genoeg vertel ofzo. Wat ik ook altijd wel zeg is, dat als het anders was geweest, dat ik nu gewoon nog bij mijn man zou zijn!

Ik ging bij hem alleen maar weg vanwege deze gevoelens! Had nog nooit een vrouw gezoend, niks amoureus gedaan op dat vlak. Had alleen maar wat lopen chatten en had mijn "buien" waarin ik veel aan vrouwen dacht..........maar ook die gingen gewoon weer over.

Ik had ook getrouwd kunnen blijven.......en wat was ik daar mee opgeschoten?? En hij?? Nu heeft hij ook nog kans om een vrouw te ontmoeten die ook fysiek van hem houdt en niet alleen maar een maatje van hem is

Laten we maar zeggen, dat niemand deze keus voor de lol maakt. Je doet er meerdere mensen mee pijn en dat is iets wat je met je mee neemt.

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 04-06-2012 21:59

[quote="Mea"]Dat zou kunnen, maar zou het niet zo zijn dat het gewoon zo was ; je trouwt met een man, wil kinderen en een gezinnetje. Het ging toch zo.
En inderdaad dat het sex was (zoals Suus het zegt 'vrijen' ) tussen man en vrouw.

Voor mij waren het de vlinders die ik voelde in mijn buik door een vrouw die ik kende van een cursusweekend, toen we samen dansend op de dansvloer stonden. Wist toen niet dat het mogelijk was, maar voelde ze echt.

De ontdekkingstocht met mijn din, beiden maagd in de vrouwenliefde, die alle mogelijke verwachtingen te boven ging.
Dit was wat ik me altijd voorgesteld had van liefde tussen twee geliefden.
De streling alleen al die zo'n extase teweegbrengt, het oneindig vrijen, met een uitwisseling zo intens.. Een streling, knuffelen alleen al volstaat...is genoeg, niets moet... zijn is genoeg..

als ik er aan denk, mag het zo weer in mijn leven zijn :-x

Van een bi-gevoel is het voor mij een overduidelijk lesbisch gevoel geworden.

Lotus
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 04-06-2012 22:24

Hey!

.....tjee Lotus....jij moet een boek gaan schrijven...je schrijft je reactie met zoveel gevoel; WOW!

Xx Zunneke

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 05-06-2012 00:00

Ik zou het liever weer willen beleven., Er gaat niets boven een vrouw-vrouw relatie en het gevoel dat daar in over en weer gaat.

warme reactie van je :)
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 05-06-2012 00:07

Geloof het meteen, maar voor mij moet die beleving nog komen, wel spannend.
KLijk er wel naar uit, maar die klik en die herkenning moet nog komen.

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 05-06-2012 00:19

Spannend is het wel. Wel de moeite waard.
Het begint met een mailtje, een uitwisseling, een spontaan contact.
Jammer dat Alkmaar en Breda niet zo direct bij elkaar in de buurt liggen anders zouden we eens gezellig af kunnen spreken voor een bakje koffie, kletsen en uitwisselen. Of oeps, ben ik nu te spontaan?
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 05-06-2012 07:55

nee hoor gezellie toch Lotus, ben er wel voor in.
maar ga je 7 juli ook mee naar Haarlem?

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 05-06-2012 10:52

[color=orange][i]

Ladies..waar een wil is, is een weg toch..? :cool:
Alkmaar en Breda liggen zowel per auto als per trein nog niet eens 2 uur bij elkaar vandaan..! :-P
Meeting in the middle is ook leuk..! Hahah..of ben ìk nou te bemoeizuchtig ..? 8)



[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-06-2012 11:54

Nee hoor, whitewings........ik vind ook best dat wij daar ook bij mogen zijn, toch? Achter een grote krant verscholen.....koppie thee er bij.....2 gaten uit die krant geknipt...... :( :-)

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 05-06-2012 18:49

7 juli zit ik in Kroatie, dat is nog iets verder weg.
In the middle waar White Wings het over heeft, lijkt me ook wel iets.
Kan me al helemaal voorstellen Bubbels hoe je daar achter een krantje mee zit te kijken.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!