Waarom eerst met een man........

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-07-2012 12:43

Tsja ,die hormoonhuishouding werkt dan denk ik voor mij in de tegenovergestelde richting.
Ik heb behoefte aan rust,regelmaat,en me goed voelen.
Sex is op dit ogenblik geen issue.
Ik wil gewoon niets,en voel me daar ook niet rot bij.
Wel mis ik soms een vrouw in mn leven,die die speciale plek inneemt,en waar ik vooral thuis kan komen op ieder gebied.
Misschien wel teveel gevraagd.
Vandaag besefte ik dat ik gelukkig en tevreden ben met het leven zoals het is.
Dat ik weet wie ik ben,en waarin en ik mee gelukkig ben.
Monenteel zijn de dingen goed zoals ze zijn,hoewel gevoel altijd aan verandering onderhevig is.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 15-07-2012 20:00

Ha sunflower

Ik kan me helemaal inleven in je verhaal. Ik ben al jaren alleen en ik weet niet of ik veranderingen allemaal kan hebben. Heb zo'n wereldje om me heen waar ik me goed in voel. Ik vind me werk heel erg tof. En het leven van een touringcarchauffeur is soms wat onhandig om een relatie te beginnen. Aangezien ik soms dagen weg ben, waarvan niet alleen in ned. Maar ik vind het al fijn om over me gevoelens te praten. Weten wie ik ben, vind ik wel belangrijk voor mezelf. En af en toe die arm die je weleens nodig heb, Wat ze misschien ook nog een knuffel
:-x
Dus sunflower fijn dat je dit schreef. :-P

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-07-2012 21:48

Ansie,het is ind fijn om over je gevoelens te praten,gelukkig kan dat hier.
Fijn dat jij je kunt inleven in mij,want zelf heb ik er wel eens moeite mee,met mijn eigen gevoelens en gedachten. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 15-07-2012 23:26

...mooie woorden, fijn dat jullie er zo open over schrijven....
Eigenlijk is alles al gezegd!

Ik ben met mijn jeugdliefde gaan samenwonen en uiteindelijk getrouwd. Ik kan voor mezelf niet zeggen dat ik ongelukkig ben geweest; Ed en ik hebben héél veel mooie jaren gehad! Maar achteraf gezien was het ut allemaal net niet....tja de sex was meer omdat het "erbij hoorde,.."
Door allerlei omstandigheden werd onze relatie de laatste jaren erg op de proef gesteld...en werd ik wel steeds ongelukkiger.
Uiteindelijk heeft een moeilijke periode me veel levenslessen gebracht. En een het inzicht dat, zoals vele die me voorgingen al zeiden, de puzzelstukjes op zijn plaats liet vallen!

Ondanks dat ik niet weet hoe het is om met een vrouw "samen te zijn," weet ik nu dat ik meer mezelf ben dan ik ooit ben geweest!

Xx Zunneke

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 22-07-2012 23:16

Heel herkenbaar dat het gevoel voor een man niet alles is.
En bij een vrouw er iets anders naar boven komt. Ook op het moment dat je dat nog niet lijvelijk hebt mogen ervaren.
Voordat ik de lijfelijk ervaring heb mogen ervaren, was ik erg geintrigeerd wat gevoelens voor een vrouw allemaal met mij deden.

De liefde ervaren met een vrouw was voor mij thuiskomen en veel dingen vielen daarmee op zijn plaats.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-07-2012 10:28

Ja, sluit me helemaal aan hoor. Alleen de gedachte bracht me al gevoelens die ik nooit had bij hem. Als ik met een lesbische vrouw in contact kwam kon ik vaak alleen maar denken: "Jeetje......jij bent er 1......jij doet wat ik zou willen......jij leeft zoals ik dat ook wil...."

En idd, een heerlijk gevoel van thuis komen. DIT ben ik! :cry:

Gast

Bericht door Gast » 23-07-2012 10:44

Maar als het zo vervelend was, waarom dan zo lang gewacht? We leven niet meer in de middeleeuwen en er zijn mensen in alle soorten en maten die wel een homosexueel kennen of in de familie hebben. Die mannen kunnen er niets aan doen dat jullie het zo vervelend vonden, ms wel een beetje maar als het aan je geaardheid ligt dat je zo ongelukkig was, waarom dan niet eerder zelf ingegrepen?

Je kunt wel zeggen ik vond de sex al die tijd niks en denken als er een lesbische vrouw verschijnt, jij doet wat ik zou willen, maar dat begrijp ik dus helemaal niet. Als er zo'n essentieel verschil is dan houdt het toch op, dan ga je toch niet nog jaren aan klooien om wat voor reden dan ook?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-07-2012 15:00

Omdat ik die gevoelens niet altijd heb gehad misschien??? Pas de laatste 2 jaar werden die erger en toen heb ik er ook wat aan gedaan.......ik ben gescheiden.

En ik heb ook heel geen spijt van mijn leven met hem! Hij is nog steeds mijn beste maatje, de man waar ik graag dingen mee onderneem.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 05-08-2012 17:40

Had gister een verjaardag, en daar was een man en daar denk ik nu dus de hele tijd aan.

Is het nou nooit logisch of zo, dan ga ik daten met een man en kijk ik naar de vrouwen en nu waren er de vrouwen en keek ik naar 1 man.
EN

Vind het nog leuk ook.

Lastig want als ik daar bijv wat mee gaat drinken en gaat leren kennen en na een jaar toch nog vrouwen leuker vind dan is dat behoorlijk lastig.

Moet ik daar achter komen door uit te proberen en de mogelijkheid mensen dus pijn te doen of zo.

Ja lastig dus.

groet an
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 05-08-2012 17:51

Maar kan het niet gewoon zo zijn dat je op een persoon valt?
Het is dan alleen wel toevallig dat je inderdaad als je met een man date naar vrouwen kijkt en andersom.
Hieruit blijkt denk ik uit dat jij er ook nog niet helemaal uit bent of je nou op vrouwen, mannen of een persoon valt,
join the group! :o :o