Waarom eerst met een man........

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 05-06-2012 22:46

Ja, lijkt me leuk. Doen we een keertje.

Reuze gezellig die meiden, White Wings op een meeting in Den Haag en met Bubbels en de bubs meiden onder een tarpje schuilend voor de regen op Flevo afgelopen jaar. Wat hebben we genoten.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-06-2012 11:42

Nou.......dit jaar kan je weer schuilen op flevo hoor! :lol:

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 14-07-2012 19:50

Ha dames.

Tja bi of les. Ik heb alleen maar ervaring met jongens. En zelfs daar kan ik eerlijk over zeggen, die waren ook niet 8-)
Klinkt misschien triest maar eigenlijk heb ik nooit echt een goeie relatie cq sex gehad. Alleen maar vluggertjes. En er waren zelfs dates bij waar je achteraf de verhalen horen die niet leuk zijn, zelfs kwetsend. Ik heb 1 keer een vriendje voor een half jaar gehad, maar dat was achteraf eigenlijk ook niets. Het lijkt wel of ik mezelf niet kan zijn.
Soms droom ik alleen maar dat ik iemand vast hou en waar ik rustig tegen aan kan liggen, gewoon mezelf zijn. De sex is bij mij nog niet eens een hoge preroriteit. Ik denk als ik mezelf kan zijn, er misschien wel een keer fijne sex uitkomt, maar het belangrijkste is het goeie gevoel hebben. En tja dat is volgens mij niet makkelijk.
Ik heb toevallig eergisteren met me mams een gesprek erover gehad. Ik praat er niet vaak over met me mams, maar ik gaf haar aan dat ik me bij jullie forum had aangemeld. Ze keek even vreemd op maar, ik legde het uit wat voor forum het was.
jaaaaaa bubbels een nette :-)
Ik was blij dat ik er met haar over kon praten.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 14-07-2012 19:52

Dat vergeet ik even. Ik droom dat het dus een vrouw is :-)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 14-07-2012 20:01

:cry: Goedgekeurd door de mams van ansie!! :cry: :cry:

Maar ansie, die sex......dat lukt ook niet lekker als je hart het niet wilt. Ik ben dus 23 jaar getrouwd geweest en ik vond het NOOOOOOIT lekker. Ik wilde niet eens zoenen met hem. Elk wippartijtje was een quicky, want dan was ik er weer van af. Ik ben nog nooit geil bij hem geweest, nog nooit!

En dat veranderde allemaal toen ik merkte dat ik op vrouwen viel. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar. Heerlijk was dat!

Heel goed dat jij er trouwens met je moeder hebt over gesproken hoor!Dan weet ze toch dat er wat rommeld bij je......dat je ergens over na denkt en over in zit.....

Hoe vind je moeder het eigenlijk, ans?

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 14-07-2012 20:25

Ja hoe vind me mams het. Ik heb de indruk dat ze het nu wel oke vind. Ik heb haar de volgende dag gezegd blij te zijn dat ik erover kon praten, en toen zei ze dat het oke was.
Het is heel gek maar ik kan alles delen met er, maar toch over sex praat ik niet makkelijk. Maar ze begint me te begrijpen. Dat vind ik heel wat. Tja zoals ik al eerder zei. Als je twee kids krijgt verwacht je niet dan zowel zoon als dochter ho bi/les worden.
Maar puuuuu 23 jaar getrouwd en het gewoon niet fijn vinden. Dat is echt een opoffering!!!!
Weet je er is van al die jongens maar 1 jongens geweest die het gelukt is om mij tot het hoogte punt te brengen. En dat was achteraf een lul op poten. Ach wat zeg ik nu weer :(
Maar wie weet komt er nog eens een ander hoogte punt :-x

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 14-07-2012 22:33

[color=orange][i]

Ik herken helemaal Bubs haar verhaal..!

Ik was 13 jaar getrouwd en tjonge ..wat hij ook allemaal probeerde..en hoe hij ook zijn best deed..-en dat deed hij-.. er was weinig eer aan te behalen wat mij betreft.

Des te meer het bewijs van toen ik eindelijk toegaf wat ik deepdown altijd al wist.. dat ik me meer aangetrokken voelde tot vrouwen..!

Grote kans dat daar ergens bij jou ook de oorzaak ligt Ansie van je ervaringen met mannen..

Hoop dat je mag beleven.. er gezamelijk van te kunnen genieten.. In de zachte armen van een vrouw waar je je geliefd en vertrouwd bij voelt.



[/i][/color]

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 14-07-2012 23:31

Wat een lieve woorden allemaal. Word er stil van :-P
Maar ik word er ook stil van dat je zolang getrouwd kan zijn en dan niet gelukkig zijn. Althans dat je het ontbrekende puzzeltje mist. Ben blij dat jullie het gevonden hebben :evil:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 15-07-2012 00:03

[color=violet]Mooie verhalen, vergeet niet dat ik ook vrouwen ken waar de sex verre van optimaal is maar die zeker niet op vrouwen vallen.......[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 15-07-2012 00:16

Nou Ansie; ik kon mijn man al 40 jaar en vorig jaar viel het laatste puzzelstukje.
En die sex, ja, dat is nooit mijn ding geweest! Ben het met je eens dat je eerst jezelf moet kunnen zijn en moet kunnen knuffelen zonder erna verplicht te zijn op gemeenschap of wat dan ook te hebben.