Waarom eerst met een man........

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Waarom eerst met een man........

Bericht door ikke26 » 01-06-2012 12:12

Nou pas geleden had ik een uitje met het coc groepje waar ik dan elke woensdag naar toe ging, het uitje was een afsluiting van de 8 weken durende praat groepje.

Toen ik thuis kwam en de deur open deed, stond me buufje voor de deur en gelijk vragen, hoe was het, leuke dames gezien, en wat heb je gedaan en ga zo maar door.

Ik dus later door de tuin heen naar me buurtjes om te kletsen en te vertellen hoe het gegaan is.

Toen zij mijn vriendin, Hoe kan je nu lesbisch zijn en toch verlieft worden op mannen , is het wel zo dat je op vrouwen valt, of denk je dat alleen vanwege die vrouw in Breda.

Hoe kan je dan met je ex naar bed zijn gegaan en toch lesbisch zijn, waarom kom je daar nu pas voor uit als het zo is en niet eerder.
Of mis je iets wat er wel met vrouwen is als je met ze naar bed gaat of mis je gewoon wat in de relatie met mannen.

Ja waarom.

waarom ga je als je eigenlijk al weet dat je lesbisch ben, maar het negeert toch verliefd kan worden op een man.

Als ik die vragen al kon beantwoorden, dan snappen ze het toch niet denk of leg ik het ze verkeerd uit, dat is ook mogelijk natuurlijk.

Wie heeft hier een beetje logisch antwoord op, weet namelijk zelf niet wat ik met deze vraag aan moet.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 01-06-2012 13:00

Omdat je gewoon dat doet wat er van je verwacht wordt! En dan komt er een vent langs, die aardig tegen je doet, die verliefd wordt op je en dan denk je.........ooo......ik geloof dat ik ook wel verliefd ben op hem......en zo ga je de relatie in.

Oke......de sex vind je niet zo prettig.......de intimiteit vind je niet......maar je denkt dat dat normaal is, of dat je gewoon wat frigide bent.......

Tot je dus merkt dat je wat interesse krijgt voor de vrouwen. Je droomt over ze......je krijgt er wat hartkloppingen van, alleen maar door aan die fantasie te denken......golven van verlangen vliegen door je lichaam heen....... Je voelt al dingen, die je eigenlijk nog nooit bij hem hebt gevoeld......


Waarom trouwden we met een man.........gewoon omdat je mee wilde gaan met de anderen.......zo hoorde het.......dat gevoel zou vast wel goed komen......


Ik was gewoon een heel stuk jonger toen......ik dacht dat ik me vergist had in mijn gevoel voor dat meisje......dat dat gewoon iets puberaals was......Heb dat gevoel weggeschoven en toen kwam hij........

Als ze dat soort vragen stellen, moet je gewoon antwoorden zoals jij je toen voelde.

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2012 13:37

je kunt ook gewoon BI zijn Ikke dan val je op allebei kan toch ook?

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2012 17:05

Ja dat kan ook, tenminste als ik in de spiegel kijk ;-))

Maar ik heb ooit, jaja wel amerikaans, een onderzoek gelzen dat vrouwenhormonen veranderen van samenstelling zo rond of na de 40 jaar en dat zou kunnen verklaren waarom er toch wel een gedeelte vrouwen dan "veranderen"van geaardheid.

Ja of het klopt dat weet ik ook niet, volgens mij stond het ook ooit op MM.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 01-06-2012 23:38

Dat zou kunnen, maar zou het niet zo zijn dat het gewoon zo was ; je trouwt met een man, wil kinderen en een gezinnetje. Het ging toch zo.
En inderdaad dat de sex niks was, dan denk je dat je frigide bent of zo. Nooit er bij stilgestaan dat je ook op een vrouw verliefd kon worden. Bij mij dan tenminste. Mijn man zei zelfs jaren geleden nog tegen mij, misschien val je wel op vrouwen en ik nog heel nuchter, dat zal toch niet. En achteraf valt het kwartje dan pas!!

Gast

Bericht door Gast » 02-06-2012 08:16

Zoals ik Majo al bijviel, ben ik bi en viel ik op mn 15e al op vrouwen en had ik mn eerste vriendinnetje en daarna was het gewoon steeds om en om, dat kan ook. Dus niet iedereen "doet" gewoon eerst een man en dan een vrouw...............

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 02-06-2012 08:50

Ja bi of lesbi is bij nog de vraag en dat weet ik nog niet.

/wel had ik pas een droom, en had sex met een man, nou voelde ik er helemaal niks bij en vroeg ik me af toen ik bijna aan het wakker worden was, wou dat het een vrouw was.

Maar waarom wil iedereen gelijk een waarom weten, als of er overal een reden voor bestaan, zo loopt het gewoon.

Maar bedankt voor de berichtjes

groets ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 02-06-2012 09:23

[color=orange][i]

Dat soort vragen worden wel gauw afgevuurd inderdaad.. Zelfs door lesbo's..!

Er bestaat dan toch een bepaald beeld dat als je die gevoelens hebt, je het al van jongsafaan moet weten.

Bij mij was dat ook zo..maar Bubs beschrijft het wel vrij goed zoals het vaak is gegaan bij onze generatie.
Ik denk dat de jongeren van nu toch op eerdere leeftijd al bezig zijn met hun comingout.


Probeer eens hier te antwoorden Ikke..
Dan doe je net of wij jou die vragen hebben gesteld en dan geef je antwoord vanuit jezelf..

Het voordeel is..dat je er rustig de tijd voor kan nemen..en als je het eenmaal hebt opgeschreven, heb je het meteen vast een keer geoefend :?: mochten ze je nog eens onverwacht onderwerpen aan zo'n vragenvuur..!


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-06-2012 09:32

en weet je.......als ze mij die vragen stellen......dan weet ik het ook niet! Waarom ging ik toen verder met hem? Waarom trouwde ik met hem? Waarom negeerde ik mijn gevoel?

Ik moet wel zeggen......mijn exman was wel mijn maatje he......een hele goede vriend waar ik veel lol mee gehad hebt en nog steeds. Misschien dat ik dat gevoel ook gewoon zag als verliefdheid...... Nou ja, maakt niet uit......ik heb een hele leuke tijd gehad met hem en een mooie dochter gemaakt! Ik heb ook geen spijt van die tijd!

Maar.........ik zou dus absoluut niet meer voor een man kiezen.

Je hoeft ook geen antwoorden overal op te weten. Als je hun zou vragen........waarom ben jij hetero??.........dan zouden ze het ook niet kunnen uitleggen.......

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 02-06-2012 09:40

[quote="Bubbels"]
Je hoeft ook geen antwoorden overal op te weten. Als je hun zou vragen........waarom ben jij hetero??.........dan zouden ze het ook niet kunnen uitleggen.......

[/quote]
[color=orange][i]
Jah hahah..laten wij hen eens ondervragen hoe ze er in vredesnaam bij komen dat ze hetro zijn , zonder het eerst eens met een vrouw geprobeerd te hebben..! whaha :razz:


[/i][/color]