Waarom eerst met een man........

Gast

Bericht door Gast » 02-06-2012 10:15

[quote="Mea"]Dat zou kunnen, maar zou het niet zo zijn dat het gewoon zo was ; je trouwt met een man, wil kinderen en een gezinnetje. Het ging toch zo.
En inderdaad dat de sex niks was, dan denk je dat je frigide bent of zo. Nooit er bij stilgestaan dat je ook op een vrouw verliefd kon worden. Bij mij dan tenminste. Mijn man zei zelfs jaren geleden nog tegen mij, misschien val je wel op vrouwen en ik nog heel nuchter, dat zal toch niet. En achteraf valt het kwartje dan pas!![/quote]

@ nee Mea deze gaat voor mij niet op, sex was prima heb echt nooit gedacht dat ik frigide was hoor, dus gaat misschien voor de compleet lesbische vrouwen op, maar zeker niet voor de bi-sexuelen!

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 02-06-2012 10:34

Hey!!

Ik kan me helemaal vinden in de laatste reactie van Bubs...

Had het er laatst met een mannelijke collega over..hij had het idee dat ik altijd en overal waar ik ook met mensen zou kennis maken meteen duidelijk moest zijn over het feit dat ik lesbo ben..hihi...ondanks dat ik doorgaans niet altijd meteen mijn woordje klaar heb, was mijn eerste reactie; "....jij stelt je toch ook niet voor met Hi ik ben Tim en hetro!!!" Tadaaaa; statement! Draaide meteen zijn mening bij, hihi..

Xx

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 02-06-2012 10:46

[color=violet]Wat Bubs zegt klopt voor mij ook "mijn man was/is mijn maatje", de sex was niet super geweldig maar ook niet vreselijk.
Er wordt nu vaak tegen mij gezegd "als je maar gelukkig bent" maar ik was met Geale helemaal niet ongelukkig, dat is niet de reden dat ik nu met een vrouw ben!

Vooral de oudere generatie begrijpt daar niets van, want als je niet ongelukkig bent dan blijf je toch waar je bent!? Ik heb het daar zelf moeilijk mee gehad en dacht nadat de eerste vrouwenliefde over was dat ik gewoon de draad weer op kon pakken en verder kon gaan met mijn huwelijk, zag het als een midlifecrisis geval!

Dat er iets veranderd in je hormoonhuishouding na je 40ste las ik ergens, dat is voor mij het meest aannemelijke verhaal waarom ik nu iets kan voelen voor een vrouw en eerder niet![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 02-06-2012 13:12

[color=orange][i]

Klinkt niet echt romantisch als je de partner bent van een hormoonhuisverandering.. :lol:

Ik moet nog door de overgang heen..missschien val ik straks op mannen.. :(



[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 02-06-2012 13:14

[color=violet]Het waarom doet er voor jou niet toe, wel dat het is zoals het is :cry: :cry: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 02-06-2012 13:16

[color=violet]Zit jij niet al in de overgang dan? :shock: Veel erger kan het niet worden :razz: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-06-2012 13:34


Gast

Bericht door Gast » 02-06-2012 14:31

:razz: :razz:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 02-06-2012 18:21

Ik heb er in mijn jeugd en puberteit nooit bij stilgestaan.
Het was normaal dat je huwde,dat je hetero was.
Had wel vriendjes maar het voelde toch altijd "vreemd"
Tot ik mijn man tegenkwam,okee de sex was nou niet iets om bijster enthousiast van te worden,maar ook niet echt akelig.
Wij vonden daar wel onze weg in.
Ons huwelijk was en is goed.
Wel droomde ik toen regelmatig over en van vrouwen,en toen mijn dochter in groep zes terrecht kwam van de basisschool...boemm,de juf.
Na een poosje drong het tot mij door dat dit dus verliefd zijn was.
Nou zo fijn was het helemaal niet,ik lag helemaal overhoop met mijn gevoel.
En heb dat eerst moeten plaatsen.
Na mijn 45 ste ben ik op ontdekkingstocht gegaan,vond een lieve mooie limburgse vrouw via internet.
En toen was het voor mij duidelijk.
Ik ben geen hetero,geen bi,want voel me nooit sexueel aangetrokken door een man.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 03-06-2012 08:08

Ja ik stond beetje raar te kijken, gelukkig wist de buuf me te reden door te zeggen dat daar geen antwoord op is eigenlijk.

Maar ja wat zeg je dan.
zelf het ik gezegd dat het zelf genegeerd heb en als je iets negeerd bestaat het niet toch???.
Maar als meiden/vrouwen zo erg zwanger willen worden dat ze schijnzwanger zijn, is het er niet maar voor hun lichaam weer wel.

Lastig maar gezegd dat het zo gelopen is en dat we nu verder gaan op een nieuw pad, nieuwe kansen.

Met dipjes, acceptatie maar ook leuke dingen, nieuwe mensen, leuke berichtjes en de positiviteit waar ik nu in zit, sinds paar maanden veranderd me huis steeds, de tuin veranderd mischien de roze wolk ofzo maar wel leuk.

Bedankt iedereen.

dikke zoen ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.