In welk hokje..? Les.. of bi.. of toch nie..?

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 16-11-2012 14:06

Ik Ken een stel waar de man Met twee vrouwen en relatie heeft. Maar eris een van de twee vrouwen blij Dat. zij niet Meer hoefd Met de man te vreeen en dus weten en kennen Zij zich ook onderling allemaal. Wel wonen Zij niet in een huis en respekteeren de behoevdes van elkaar. Dus eigenlijk geen driehoek. Er is Wel duidelijk Dat. niemand iets zou verliesen Wat hem belangrijk is.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-11-2012 15:31

"blij is dat ze niet meer met de man hoeft te vrijen......." Wat voor relatie hebben zij dan?? Broer/zus......? Maar goed, als zij daar gelukkig mee is en hij zijn sexuele gevoelens bij die andere vrouw kwijt kan......

Toch blijf ik dan vinden dat die ene vrouw, die dus geen sex wilt met hem, haar leven verdoet in die relatie. Sex is niet belangrijk, zeggen ze..........maar als ik geen zin zou hebben om te sexen met mijn partner, dat is er gevoelsmatig iets niet meer in orde..... :shock:

Ik zou dan verder gaan en hopen dat ik iemand tref die wel mijn sexuele behoefte kietelt en ook geestelijk bij me past.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 16-11-2012 17:00

Da ben ik met je eens Bubbels- voor mij is dat geen optie ervoor Zijn wij hier maar de behoufden naar zekerheid, niet aleen blijven of... Lijkt soms groter te zijn. Moeten erg groot zijn! Ik heb ja ook lang met iets anders op mijn scheerm geleeft.
Maar prima dat anders leven zo ter discusie kan worden voorgestelt.

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 30-01-2013 11:36

Nou ik hoef hier niet zoveel woorden aan vuil te maken...

Ik heb deze topic heel geboeid zitten lezen...

Ik heb gewoon een instelling: ik hou van iemand en dat is een vrouw!

Ik denk dat ik een jaar of 4 was (!) toen ik wist dat ik lesbisch was/ben.
Heel klaar en simpel...

In mijn puberteit heb ik even "een uitstapje" gemaakt naar een jongen (overigens zonder enkele vorm van seksualiteit), want ik werd enorm gepest om mijn lesbisch zijn, zelfs voordat ik er voor uit was gekomen! :(

Schande, ik heb die jongen gewoon misbruikt, en het was echt een lieverd. :oops:

Maar ik ben een volbloed lesbiënne. :|

Ik kan prima met mannen omgaan, vrienden zijn, maar verder dan dat....nee, nooit van mijn leven! Dat weet ik zeker!

Dat paaltje steekt hij voor mij maar in de heg! :razz:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 30-01-2013 19:44

Of in het zand.......dan heeft die de hele aarde aan zijn l*l hangen......

En toch was mijn tijd bij mijn exman echt niet slecht hoor. Ja, de sex was beroerd maar voor de rest heb ik het best lekker gehad. We hadden dezelfde humor en we hadden dezelfde gedachten over bepaalde dingen. Wat ik al ergens zei, hij was mijn vriend......

Terugkijkend weet ik ook wel dat ik gewoon lesbisch was. Ik ging eigenlijk gewoon mee met de flow......het gemak......dacht dat het zo hoorde te voelen met een man......

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 30-01-2013 23:05

[color=orange][i]

Duidelijke taal Move..! Aan de ene kant fijn dat het zo vroeg duidelijk was voor je..bespaart ongetwijfelt een hoop verwardheid en leed..

Als je innerlijk die richting aangeeft..gewoon maar volgen.. :evil:
Ik wist het eigenlijk ook al jong..alhoewel ik nog een omweg heb gemaakt..maar uiteindelijk kom je er toch terecht..

[img]http://www.smiley-lol.com/smiley/drague ... l2_gay.gif[/img]



[/i][/color]

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-01-2013 18:50

Gelukkig is het voor jou helemaal duidelijk, maar ik heb na de breuk met mijn man ook ff in een identiteitscrisis gezeten en dat is heeeeel vervelend; zeg maar gerust zwaar k....!!!
Ben nu denk ik wel overtuigd van mijn lesbisch zijn; alles valt op zijn plaats.
En een heerlijke relatie.!! :cool:

Move
Berichten: 52
Lid geworden op: 05-01-2013 11:44

Bericht door Move » 01-02-2013 19:35

Tja, Mea, dat kan ik me heel goed voorstellen.
Jouw hele wereld gaat op z'n kop!

Maar evengoed had ik dat ook wel enigszins hoor.
Dat ik er zo vroeg bij was, is een ander verhaal...voordat ik het geaccepteerd had....dat duurde wel een paar jaar.

En gelukkig was het voor mijn moeder geen enkel probleem, voor mijn vader iets minder....die had meer het "huisje-boompje-beestje" gevoel voor al zijn kinderen.
En dat deed wel een beetje pijn hoor, om hem (en mijzelf destijds) teleur te stellen. :oops:

Wat heerlijk dat nu alles wel op z'n plaats is gevallen voor je!! :evil: