wat moet ik nu

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 30-04-2012 19:18

Dank jullie wel voor de leuke reacties.

Toen ik het voor het eerst zei was het als of er eindelijk een [spaar]lamp ging branden.[ja ja goed voor mulieu]

Maar nu ik het meer vrienden heb verteld lijkt het wel of het voor me zelf inderdaad steeds duidelijker word dat ik bi of lesbie ben dat nog niet maar daar komen we wel achter maar leuke is he book gewoon weer zin in dingen doen.

Bijv echt goed de tuin onder handen nemen, of me huis helemaal omgooien en zooi de deur uit zetten wat niet handig is, slaap 10x beter geen 4 maar 6 uur, dus lekker vrolijk. HEERLIJK gewoon alsof verstoppen verleden tijd is.

Maar ik hobbel lekker verder zo, ene x genieten andere x kan ik janken maar dan moet het er blijkbaar uit.

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-05-2012 12:32

Ja, het kan je een opgelucht gevoel geven he? Eindelijk hoef je je niet helemaal meer te verstoppen, worden dingen voor je duidelijk en juist dat is belangrijk.

Hoop dat je een leuke en spannende en leervolle weg gaat belopen, ikke. Doe lekker rustig aan en laat het maar op je af komen!

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 06-05-2012 16:33

Moeilijk zulke gesprekken bij mensen die het niet snappen/begrijpen.

Ik was tegen mijn vriend al heel snel met de ik ooit op zoek wilde wat mijn gevoel is/was bij vrouwen.
En hij vond het geen probleem...godzijdank.

Daarna heeft het nog een paar jaar geduurd voordat ik er zelf wat mee ging doen.
En daarna kwam ik op een forum en daar was ik wel open naar...dat vind ik geen probleem...

maar mijn ouders.....och heden, dat ga ik ze nooit maar ook nooit vertellen.
Ik kom uit een zeer christelijk gezin....maar werd het zwarte schaap in de familie.
Ons contact is er wel gelukkig....maar dat ik bi ben.....ga ik nooit vertellen.
daar zouden hun veel pijn van hebben denk ik...
en ik heb daar vrede mee...

Ws zou het moeilijker zijn als ik met een vrouw zou samen willen wonen.
dan moet je wel....

Sterkte met als je het ooit ga vertellen!!!!