Hoe kwam jij erachter dat je op vrouwen viel?

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 06-04-2012 19:20

Hahah, Sunflower, las en hoorde wel nog meer op-de-juf-gevallen-verhalen...

Ben al weg...
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Gast

Bericht door Gast » 14-04-2012 15:27

Voor mij kwam het ook allemaal geheel onverwachts. Door een goede vriendschap met een vriendin maakte het iets in mij los. In het begin nog nieuwsgierigheid naar mijn eigen gevoelens, veel later die enorme twijfels aan mezelf. Ik had eerder nog nooit iets voor vrouwen gevoeld, moest er ook niet aan denken om seks te hebben met hetzelfde geslacht :( Dat werd allemaal zo anders toen ik ook werkelijk op zoek ging naar mezelf.

Ik werd vrij snel lid van een forum en daar leerde ik gelijkgestemde kennen en zo groeide er tussen mij en haar een liefdes vriendschap die wij zo mooi een vriendinnetje met een plusje noemde. Ik heb wel altijd heel lang terug gekeken, want ik dacht echt ergens iets gemist te hebben of zo. Maar er is eigenlijk niets en het is mij gewoon overkomen. Inmiddels leef ik gescheiden met mijn twee zonen en die weten het ook. Ik ga lekker mijn gangetje en wie weet komt de toekomstige vrouw ooit nog eens op mijn pad.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 14-04-2012 16:11

Jaren lang heb ik gedacht dat ik een "goed" huwelijk had..
Wel vroeg ik me wel eens af of "dit het nou was....".
Toen onze 2 zonen ouder werden en ons minder nodig hadden waren mijn man en ik meer op elkaar aangewezen en deden we meer dingen met z'n tweeen.
In die tijd ben ik ook dichter bij mijn eigen gevoel gekomen en besefte dat ik meer wilde dan aleen maar vrijen...
Ik wilde knuffelen en geknuffeld worden...ik wilde strelen en gestreeld worden....ik wilde beminnen en bemind worden.....

Dat was het moment dat ik een knuffel zocht met een lesbische vrouw..
Ik weet het nog als de dag van gisteren ( is 12 jaar geleden...)
Ik deed mee aan een kanokampeertrektocht door Zuid-Holland en ik zocht opvallend veel het gezelschap van deze vrouw.
Dit viel haar op en aan het eind van de week wilde ze me even spreken....
We liepen samen over de camping...volle maan...ze vertelde dat ze van vrouwen hield (dacht zeker dat ik dat nog niet wist....) en aan het eind van het gesprek volgde een langdurige knuffel met haar....

Pfff...wat voelde dit bijzonder....
Die nacht had ik géén oog dicht gedaan....
Ik had n hug gedeeld met een lesbische vrouw!!!..
En zij???...Zij had héérlijk geslapen...

Heel voorzichtig en op mijn tempo heeft ze me verder de lesbische wereld ingeleid en hebben we een soort van relatie gekregen.
Uiteindelijk heeft zij deze verbroken omdat ik nog volop in het h uwelijk zat en voor haar (logisch) veel te veel rekening met mijn man hield...

Als ik nog aan die eerste maanden terug denk:
IK LIEP MET VLEUGELS.... :|

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 31-05-2012 21:24

Jeetje zeg wat een mooi maar ook zielige verhalen, maar ze gebeuren eigenlijk gewoon.

Ik wist het al jong maar ja mag niet he dus weg geduwd maar oke hier is mijn verhaal, vanaf dat moment ben ik er wat mee gaan doen.

Ik was [ uiteraard natuurlijk] aan het werk, nou ik was aan het pauze houden en zat met een bakkie te zitten op een parkeer plaats in Breda toen er van rechts een vrouw kwam aangefietst.
Deze vrouw, had een klein fijn gezicht en kort rood/bruin haar, wij keken elkaar heel lang aan, tot ze voor zich moest kijken om nergens tegen aan te fietsen.

Dit gaf mij een ongelooflijk gevoel van vlinders en heb ik de hele dag gevoeld en toen ik thuis kwam moest ik de vlindertjes laten gaan, want deze vrouw zal ik waarschijnlijk nooit meer zien.

Dit zal ik dan ook nooit meer vergeten.

:mad:
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 23:23

Vorig jaar januari kwam ik in contact met een vrouw en er was meteen een klik.
Kreeg een smsje van haar dat ze me een leuke vrouw vond en me mocht blijven ontmoeten.
Gewoon vriendschappelijk op dat moment.
Maar ik begon allerlei smoesjes te bedenken om bij haar te zijn en haar vriendin zei tegen haar dat ik verliefd op haar was, maar zelf had ik het nog niet door.
Tot ze naar America ging voor een maand en toen viel ik door de mand !
Ik zei dat ik haar wel ging missen en toen zei zij dat ze mij ook wel zou missen, maar ze ging naar America.
Toen 3 weken geskypt en dat werd al heftiger, wist niet dat ik zulke gevoelens nog in me had.
Maar ja, na die weken dat ze weer thuis zou komen, vond ik dat ze moest kiezen en ze koos voor haar vriendin en ik hoorde dat in één zinnetje.
Ik mocht niet meer sms-en en bellen mailen etc., want ze moest haar vriendin weer voor zich winnen.
De eerste weken waren een komplete hel, dacht dat ik gek werd van verlangen.
Maar ja, ik leef gelukkig nog en heb in die tijd veel gedichten geschreven.
Kijk nu meer naar vrouwen en daar heb ik een goed gevoel bij, maar wanneer weet je nu of je bi bent of lesbisch?
Ben in ieder geval klaar met mannen!!!!

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2012 09:55

ik werd een soort van verliefd op mijn nu ex-schoonzus (toevallig degene waar ik morgen 1 nachtje ga logeren!) en ik was destijds rond 16 en zij rond 30 jaar......ze was toen nog getrouwd met mijn nu overleden broer.....ik was er heel vaak in de weekends omdat ik het thuis niet zo naar mijn zin had....maar nu achteraf denk ik was het niet gewoon een soort van kalverliefde...of ook soort van admiratie want ik keek erg tegen haar op...ze was ook tegelijk soort van 2e moeder voor me (niet zo geweldig contact met eigen moeder ) want ik kon met haar praten en zij was eerste die me serieus nam en echt met me praatte....en zag ook wel soort van grotere zus in haar die ik niet had (alleen broers) dus tsja achteraf vraag ik me af of het wel verliefdheid was eigenlijk.

Ik ga morgen naar haar toe en zij weet dit ook helemaal niet....en ik zie haar nu ook helemaal niet meer zo...ze is nu bijna 68 jaar en nog steeds een mooie vrouw daar niet van, en nog vol in het leven ze werkt ook nog, maar kijk helemaal niet meer op die manier naar haar of zo.