Karakter versus levenservaring

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 11-04-2012 19:14

[color=orange][i]
Eigengeil Sun ..?:P hihi.. :?:

Jahoor..de schooljuf..en de bazin..en de bijbazin..en..en.. :-P
Vind het echt leuk al die interactie..!:evil:


[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 11-04-2012 19:15

Ik kan het ook zeer op prijs stellen,en het woord geil gebruik ik nooit bah :?
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 11-04-2012 19:48

oooo......ik vind het wel..... :P

En zo zie je maar weer.........zoveel mensen, zoveel wensen.

Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die net als ik was. Vaak hebben ze wel sommige dingen hetzelfde. Meestal zijn het vlotgebekte vrouwen, die zich niet zo maar aan de kant zetten en zich niet snel ergens voor schamen. Dames waar je lekker mee op een terras kan gaan zitten en de boel mee kan aanzwengelen.

Die van hun hart geen moordkuil maken en over alles kunnen kletsen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Maar.......daar houdt het dan vaak bij op. De 1 is een stuk harder dan ik, de ander is een verschrikkelijke softy.....

Zijn jullie wel eens anderen tegen gekomen die gewoon hetzelfde denken en doen als jullie zelf? En is dat dan een zielsgenoot?


:shock:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 11-04-2012 21:12

[color=orange][i]

Zielsgenoten vind je in alle soorten en maten..
Sommigen heb je erg veel mee gemeenschappelijk..en anderen weer minder.. Ze kunnen zelfs je tegenpool zijn..!
Ik heb alle meegemaakt onderhand..maar er is er wel één die er toch wel echt uitsprong.

Zo heb ik ooit eens samengewerkt met een jonge knul die als vakantiekracht bij ons kwam te werken op de woning (hij was de leeftijd van mijn dochter) waarmee vanaf het eerste moment extreem veel 'klik' was tussen hem en mij.
Mensen dachten ook dat we verliefd waren ..dat was wel komisch.. Maar blijkbaar zag je er bijna de vonken vanaf spatten hihi..terwijl we toch absoluut niet verliefd waren!
Maar er was wel 'iets'..alleen wat het was..? :shock:

We hadden erg veel gemeen, zeiden tegelijk dezelfde dingen ..deden dingen op hetzelfde moment..echt heel apart was dat!
En we moesten vreselijk veel lachen als we aparte specifieke dingen vertelden van onszelf..en de ander zegt dan meer dan eens: owjah..? HAHAH dat doe ik ook..! :razz:

En dan te bedenken dat ik ooit op de basisschool ook zìjn oppasmoeder was geweest tussen de middag !
Een rare situatie was het, maar tegelijk bijzonder dus!
Het waren 2 korte maar krachtige maanden..en daarna ging ieder weer zijnsweegs.

Ik heb wel het idee dat het voor beiden wel echt indruk heeft gemaakt..en ik denk ook dat de toch behoorlijk persoonlijke gesprekken die we al gelijk vanaf de eerste dag hadden..niet voor niets zijn geweest toen.


[/i][/color]

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 13-04-2012 02:04

Heel herkenbaar! Heb die ervaring ook héél sterk gehad en die er nu nog steeds is! Elkaar niets hoeven te vertellen, zonder woorden weten wat er in de ander omgaat... Herkenning vinden op zovele vlakken. Een bijzondere ervaring die erg diep gaat! Hoeft geen liefdesrelatie te zijn, denk zelfs ook beter van niet. Zo'n band is sterker dan vriendschap. Jammer dat jullie wegen uiteen gegaan zijn want ik denk dat het een bijzondere en rijke aanvullen geweest zou zijn als het contact blijvend geweest was...