Vriendschap moet.

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 01-04-2012 22:07

Ja,vind ik ook erg mooi en wijs, Claartje! Ik heb daarin nog wel te leren... denk vaak dat ik iemand anders nodig heb om gelukkig te zijn... dat maakt me te afhankelijk van geliefden, van hun gemoed, hun houding tegenover mij, hun gevoelens,... ik leer het wel... beetje bij beetje... en met vallen en opstaan. Wat ik dan wel weer goed kan, is mezelf zijn zonder me iets aan te trekken wat anderen daarvan denken, durf flink af te wijken van de gangbare "norm", niet omwille van het afwijken zelf maar omdat datgene dan juist voelt voor mij.
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-04-2012 10:00

Geluk moet idd in je zelf zitten maar dat neemt niet weg, dat ik het geluk wat isis daar aan toevoegt, niet graag zou willen missen! Ik kan heel goed op me zelf zijn, heb dat ook nodig maar ik wil toch ook graag een vriendin om me heen, die net datgene er aan toevoegt, wat ik dan nog mis.

En tis gewoon zo, je kan het geluk niet vinden in iemand anders. Oke, het zal even goed gaan, je zal dat vinden wat je op dat moment even nodig hebt, maar op den duur merk je dat dat te weinig is, dat er toch wat schort.

Eerst je zelf op een rijtje krijgen, dan lekker verder kijken, zeg ik altijd....... :shock:

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 02-04-2012 14:21

Dat zijn inderdaad ook weer hele wijze woorden waar ik mij volledig ik kan vinden :evil:

Geluk zit ook in kleine dingen, n spontale verrassing, n fijn gesprek, in mensen en dieren om je heen, de natuur, het weer, je (t)huis. Noem zomaar wat. Het zijn dingen die je moet zien, beleven en vooral van genieten!