Verliefdheid

Plaats reactie
lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 01-07-2014 16:09

Idd mooi om te horen Vlindertje heerlijk

Kan er over mee praten met een droomvrouw aan mijn zij waarbij alles past
Zoals het bedoelt is en altijd heeft gevoeld..

Geniet..enjoy life...ze is niet voor niets op je pad
:cool: 8)

Binnen een week was ik in contact van een vrouw waarvoor ik vlinders in mijn buik voelde die er niet voor ging naar mijn droomvrouw. Vanaf de week erna zien we elkaar twee tot drie / vier keer week na week. Nu al weer drie maanden. En het is zo heerlijk dat alles vanzelf gaat.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-07-2014 10:30

Ik snap wel dat dat zo kan hoor. Zo een relatie gaat ook niet voor niks uit en als je dan iemand treft waarbij je denkt........ooo, deze is erg leuk....... Nou moet ik zeggen dat ik er dus nooit zo vol in spring. Als ik dan bv lotus lees dan ben ik heel anders er in. Ik ga een verkering in met wat dingen waaraan voldoen moet worden. Als ik merk dat er dingen dus niet kloppen.........dan ga ik daar over praten en hoop ik dat we er of uit komen......of het gewoon uit maken. Ik heb nu gewoon te lang in iets gezeten waar ik eigenlijk niet in wilde zitten. Heb ik het gewoon over de situatie op zich........en dat breekt zich op den duur.
Ik ga nu uit van een leuke vriendschap met een plusje.......en gaandeweg kijken we of dat plusje een plus kan worden.....en verder gewoon lekker genieten van het moment!

En tuurlijk, ik ken ook situaties waar de vrouw helemaaaaaal hoteldebotel is......waar het ineens uit gaat en dat ze binnen een week weer helemaal uit der dak gaat van een ander. Dat snap ik dan ook niet hoor.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 03-07-2014 00:15

[color=violet]Inderdaad Vlindertje doelde ik oa op jou, ik heb het uiteraard over relaties van meerdere jaren. Van Vlindertje heb ik echt lang gedacht dat het een liefde voor het leven was, zo zag het er ook uit. De laatste jaren hadden we minder contact en nauwelijks meetingen dus daar zal ik wel iets gemist hebben, je veranderde zelf en groeide enorm, dat zal je relatie ook veranderd hebben.

Je bent mijns inziens zo gewend aan elkaar, ook als iets minder goed gaat, dat je toch moet wennen aan iemand met andere gewoontes, normen waarden etc
Alleen maar fijn dat het nu zo goed gaat natuurlijk
:evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 05-07-2014 05:51

Liefde is altijd voor het leven bij mij, Rommy, dat is er en zal niet overgaan. Relaties daarentegen kunnen, ondanks die liefde, soms niet meer werken. Dat is heel verdrietig en daar hebben we (te) lang mee geworsteld. Daar heb ik veel verdriet over gehad [b]tijdens[/b] de relatie, maar toen Vera er een punt achter zette, was het voor mij ook meteen helemaal klaar. Mijn rouw daarover heb ik vantevoren dus al gehad. En hoewel ik niet op een nieuwe relatie uit was, gebeurde dat gewoon, na 4 maanden "al". Dat is dan maar zo. Ik ben erg gelukkig nu, dat ga ik mezelf niet ontzeggen omdat het ms wel te snel zou zijn...
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-07-2014 21:55

Moet je ook absoluut niet doen! Iedereen reageert anders op zo een situatie maar als jij iemand treft die jouw weer dat vlindergevoel geeft......waarom zou je dat dan afhouden?? Omdat sommige mensen vinden dat je langer moet "rouwen"? Nee hoor, vind ik niet. Iedereen moet genieten van dat wat het leven je brengt. De 1 vindt na een maand al zijn nieuwe liefde en de ander heeft daar langer voor nodig.....Het zij zo.......leven gaat door......

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-07-2014 11:26

[color=violet]Rare zin eigenlijk in jouw geval 'veranderde zelf en groeide enorm' :roll: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 13-07-2014 19:02

Haha, geestelijk dan maar? :-)
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 18-08-2014 14:59

Wat fijn, Vlindertje!
het leven heeft de kleur die je het geeft

Terug naar “Relaties”