Rommy

Plaats reactie
Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Rommy

Bericht door Rommy » 10-02-2012 22:45

Ik ben dus Rommy; een stevige, 51 jarige blondine van Friese afkomst!

[url=http://postimage.org/][img]http://s7.postimage.org/68kldeduv/Rommy_10.jpg[/img][/url]


Ik woon met mijn gezin in Hoofddorp, heb 2 jongens van 18 en 20 jaar en een man die al een aantal jaren mijn vriend is.

Wij proberen met z'n 4en in goede harmonie alles draaiende te houden zodat wij ooit met een goed gevoel ons eigen pad kunnen volgen, we zullen weten wanneer die tijd is aangebroken!


Agnes voelt al sinds het begin van onze relatie als mijn partner, daar is het één en ander aan vooraf gegaan natuurlijk, wat ik voor haar voel dat is pure liefde zoals ik die niet eerder tegen ben gekomen!



Ik heb net de theorie van de opleiding doktersassistent afgesloten en begin in maart 2 dagen per week met de stage die duurt tot september, dit alles naast mijn werk als verzorgende in een verzorgingshuis wat ik al 20 jaar met veel plezier doe. Ik heb steeds vaker rugproblemen waardoor het mij verstandig lijkt iets achter de hand te hebben als dit werk te zwaar wordt.


Fijn om op deze manier (weer) contact te hebben met gelijkgestemden!
_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 11-02-2012 10:21

Welkom Rommy ! Leuk dat je hier ook bent :mad:

En alvast veel succes met je stage straks in maart ! Knap van jou hoor ... deze opleiding volgen naast je huidige werk :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 11-02-2012 19:11

Welkom blondje!! Haha, je loopt het ook al lekker fout te doen.......maar wij knappen dat wel weer op......

Hoop dat het snel ook beter gaat met je rug!

:-P

Gast

Bericht door Gast » 12-02-2012 09:37

hey Rommy wat goed zeg van die opleiding en alvast suc6 voor Maart! x MaJo

Terug naar “Vertel wat over je zelf.”