Graag stel ik mij even voor!!!

nerissa-1961
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-09-2013 16:40

Hallo lieve dames,

Bericht door nerissa-1961 » 13-09-2013 18:49

wat fijn om deze lieve reacties te mogen lezen en ik zal proberen zo goed mogelijk jullie vragen te beantwoorden. Na het overlijden van mijn man heb ik inderdaad innige vriendschap gehad met een paar vrouwen. Dat was een heerlijke maar zeker ook fijne tijd alleen.., iedere keer weer wilde de mannen er toch bij betrokken worden en dat wilde ik niet met gevolg dat de dames er dan toch maar een punt achter zetten. Tja, en dat zijn teleurstellingen en die brachten mij aan het twijfelen. Ik dacht dat het niet voor mij zou zijn weg gelegd om een fijne vriendin te krijgen, dat ik iets miste waardoor ik iedere keer weer teleur gesteld werd en het gevoel had dat het maar alleen om de seks ging. Er zijn zeker momenten dat ik denk, was ik maar alleen gebleven. Dan had ik nu kunnen doen wat ik wilde zonder er verantwoording voor moeten afleggen. Het is jammer dat ik met hem daar niet gewoon over kan praten. Dat zou het allemaal een stuk gemakkelijker maken. Verder hoop ik hier met jullie een leuke band op te bouwen zodat we kunnen praten over van alles en nog wat. Het is zeker zo dat we allemaal ons rugzakje meedragen, maar als we die wat lichter kunnen maken door het van ons af te schrijven, dan is dat toch fijn. Ik ben jullie in ieder geval erg dankbaar voor de feedback en hoop deze nog vaak met jullie te mogen delen. :mad: aan jullie allemaal
Genieten van het leven, respect voor elkaar en iedereen in zijn of haar waarden laten. Dan komen we in deze wereld al een heel stuk verder.

nerissa-1961
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-09-2013 16:40

Of ik mij meer lesbisch of bi voel?

Bericht door nerissa-1961 » 13-09-2013 18:59

Dat is een vraag waar ik zelf nog mee worstel. Soms denk ik dat ik meer naar lesbisch neig omdat ik me zo opgewonden kan voelen, vrouwen zo mooi vind en geniet als ik een mooie vrouw zie. Daar staat tegenover dat ik mannen (niet allemaal) ook wel leuk vind alleen daar voel ik geen opwinding bij. Dus kan ik deze vraag niet echt goed beantwoorden. :oops:
Genieten van het leven, respect voor elkaar en iedereen in zijn of haar waarden laten. Dan komen we in deze wereld al een heel stuk verder.

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 13-09-2013 19:24

Misschien was het "handiger" geweest een vrouw zonder man te zoeken? ;)
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-09-2013 23:44

[color=violet]Dat is best handig jah :?: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 14-09-2013 10:01

Welkom Nerissa

....beetje laat..... :oops:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Re: Of ik mij meer lesbisch of bi voel?

Bericht door Bubbels » 14-09-2013 21:43

[quote="nerissa-1961"]Dat is een vraag waar ik zelf nog mee worstel. Soms denk ik dat ik meer naar lesbisch neig omdat ik me zo opgewonden kan voelen, vrouwen zo mooi vind en geniet als ik een mooie vrouw zie. Daar staat tegenover dat ik mannen (niet allemaal) ook wel leuk vind alleen daar voel ik geen opwinding bij. Dus kan ik deze vraag niet echt goed beantwoorden. :oops:[/quote]


Als ik dit toch zo lees dan ben jij toch lesbisch? Als jij niet opgewonden wordt van een man.......dan is het je vriendje, je broer...... Vind je het moeilijk om daar voor te kiezen? Ik bedoel, weet jou omgeving al dat jij van vrouwen houdt?
Ben je nu bij je nieuwe mannelijke partner omdat dat zo "hoort"?

En het is ook allemaal best moeilijk en je vraagt je vast wel eens af........waarom heb IK dat nou........ Maar weet dat jij niet de enige daar in ben, nerissa. Ik ben ook 23 jaar getrouwd geweest totdat het me echt duidelijk werd dat ik toch echt lesbisch ben. Zag mijn man ook gewoon als vriend en niet als minnaar. Vond er echt niks aan dat sexen met hem en was altijd dolblij als het weer voorbij was.

Maar goed, ik heb dus echt de keuze gemaakt om van hem te scheiden en uit te vogelen of ik echt wel lesbisch was (was nog een hele lesbo-maagd) en ik kan je vertellen........ik ben lesbisch! :( 8)

Tis jammer dat je het niet gelijk opgegooid hebt bij je nieuwe partner. Nu moet je een beetje op je blaren gaan zitten.......

nerissa-1961
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-09-2013 16:40

Begrijp ik.

Bericht door nerissa-1961 » 15-09-2013 19:55

Heyyy Bubbels, ik begrijp heel goed wat je bedoeld. En zeker is het moeilijk. Ik heb verkeerde keuzes gemaakt en net zoals je zegt, moet ik nu op de blaren zitten. En dat zal ik ook zeker doen, want ondanks alles hou ik van hem maar niet zoals man en vrouw van elkaar houden. Ik zie hem inderdaad meer als een maatje. En ja, ik herken ook wat je schrijft over de seks. Ik kan er nu wel lang en breed over bezig blijven maar het is nu eenmaal zo. Uit eindelijk ben ik zelf de dupe van mijn genomen beslissingen. En of ik lesbisch ben of bi tja.., zoals ik al geschreven heb, vind ik ook dat een heel moeilijk punt. Misschien hou ik wel te veel rekening met wat andere zouden denken, maar ook dat is een moeilijk punt om over heen te stappen. En ik bewonder de mensen die wel voor zichzelf durven op te komen en er voor uit durven komen. Dat is namelijk ook een van mijn grote valkuilen, ik hou altijd rekening met ander en vergeet daardoor me zelf.
Genieten van het leven, respect voor elkaar en iedereen in zijn of haar waarden laten. Dan komen we in deze wereld al een heel stuk verder.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 16-09-2013 11:04

[color=orange][i]

Nerissa..ook een warm [url=http://www.animaatjes.nl/smileys/][img]http://www.animaatjes.nl/smileys/smiley ... -77341.gif[/img][/url] van mij..!
Je bent jezelf al lekker aan het inburgeren zie ik..! :evil:

[/i][/color]

nerissa-1961
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-09-2013 16:40

Dank je wel

Bericht door nerissa-1961 » 16-09-2013 17:08

Hallo WhiteWings, dank je wel. Ik begin me al aardig in te burgeren en hoop op een leuke en leerzame tijd op deze site 8) .
Genieten van het leven, respect voor elkaar en iedereen in zijn of haar waarden laten. Dan komen we in deze wereld al een heel stuk verder.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 27-10-2013 21:03

Welkom Nerissa;
beetje heeel laat !! 8-)