Hoi, ik ben Ivonne

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 14-03-2013 18:36

@ Bubbels....mijn dochter is 13 en een laatbloeier, net als ik was. Hoewel ze alles weet van sex....op tijd mee begonnen...wil ze op dit moment niet veel over onderwerpen als sex weten. Als mijn man en ik tongen dan is het al van.....mam boven is een kamer daar doe je alles maar...ik hoef het niet te zien!!!

Maar als ze er naar vraagt of als ze ouder is zal ik het beslist zeggen. Ik zie niet in waarom ik dat niet zou kunnen zeggen tegen haar.... Mijn moeder en broers weten het ook en reageren daar ook heel gewoon op.

En verder....ik heb nooit een "relatie" gehad met een vrouw omdat ik nog niemand heb ontmoet waarmee ik een echte klik heb gehad. Ja...een vrouw wel maar die was hetero dus blauwtje.....wat me toch wel onzeker heeft gemaakt om andere vrouwen die ik leuk vind te benaderen. Ik heb wel gewoon dates gehad met een paar vrouwen......dat was aantrekkingskracht en lust. Zoals wel meer mannen en vrouwen hebben.....is heel normaal.

Mijn man heeft geen probleem als ik met een vrouw samen ben...of als ik een "relatie" zou krijgen.... We praten er vaak over.

Wij hebben ook dates gehad met een koppel waar de vrouw bisexueel was..... en dat klikte ontzettend goed.

En wie weet.......niemand kan in de toekomst kijken..ik sta open voor wat op mijn weg komt.
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Gast

Bericht door Gast » 15-03-2013 10:24

hoi Vonneke,

nog welkom hier, beter laat dan nooit... :oops:

mag ik vragen ; je schrijft WE hebben dates gehad met koppel waarvan vrouw bi is, bedoel je daarmee dat je dan samen met je man date met andere stellen?

En kan me voorstellen van je dochter..heb ook zo'n puber thuis die alles weet maar gruwt van alle dingen die zijn ouders zouden doen hahahahaha :evil:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 15-03-2013 10:58

o, ik bedoelde het niet als kritiek hoor,vonneke. Ik ben zelf ook heel open naar mijn dochter toe en die was 14 toen mijn exman en ik gingen scheiden vanwege mijn lesbische gevoelens. Heb het haar ook meteen verteld en ook gezegd dat als ik die knop kon omdraaien, dat had gedaan.........maar dat kan gewoon niet, ik hou van vrouwen, klaar.

Dus ik ben ook voor de openheid en als je het zelf als normaal behandeld, behandelen anderen dat ook vaak gewoon zo.

En nieuwsgierig als ik ben.........en open als jij bent....... Als jij een relatie zou krijgen met een vrouw, is het dan de bedoeling dat je man er ook bij betrokken wordt( sexueel)?

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 15-03-2013 15:14

@ Majo
Met We....bedoel ik dat mijn man en ik dates hebben gehad met een ander koppel...dat was ontzettend gezellig. Eerst gingen we samen uit eten met ons 4 en dan een sauna pakken (privesauna in de buurt) en dan gezellig en lekker sex hebben....en genoten we allemaal van 8) Ikzelf heb wel aan trio meegedaan VVM en een keer MMV....(samen met eigen man en vriend) en dat beviel ook heel goed.

@ Bubbels
Goede vraag....... Indien ik een relatie zou krijgen met een vrouw zou het gewoon tussen haar en mijzelf zijn. Dat is toch wel iets tussen ons dan. Mocht zij zelf ook bisexueel aangelegd zijn en interesse voor een trio met mijn man willen dan sta ik daar niet afwijzend tegenover.

Het voelde trouwens ook niet als kritiek hoor. Dit ff terzijde.
Zo gauw ben ik niet aangebrand!

Mocht je nog meer vragen hebben..ik zal ze zo goed mogelijk proberen te antwoorden.
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 15-03-2013 15:26

Welkom Vonneke, veel plezier hier op het forum! :evil:

Xx Isa
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-03-2013 09:22

Ooo, dan heb ik nog wel een vraag hoor! :-) Ik vind de "levensstijl" zoals jij en je man hem nu hebben dus wel fascinerend. Het vertrouwen wat er tussen jullie moet zijn is ws veel groter dan bij andere heterostellen, kan ik dat zo stellen?

Ben jij dus niet bang dat jouw man eens een vrouw ontmoet waar die meer mee zou willen dan alleen de sex? Nou ja, die vraag kan ik natuurlijk ook aan jou stellen....... Zou het zo wezen dat jij zooooo verliefd op een vrouw wordt dat het de relatie met je man zou schaden?

Dat vind ik nl altijd een soort van eng vlak. Je hebt het over je gevoel en die kan soms zo veranderlijk zijn........

En mag jouw man nu bv ook een vriendin er naast hebben als die zou willen? Of een man?

Nou ja, iedereen gaat meestal vanuit zijn eigen gevoel beredeneren en ik al helemaal........dus dit zijn dingen wat ik eng en moeilijk zou vinden in zo een biseksuele relatie.

Kan ik nu ook zeggen dat jullie dus niet jaloers zijn?

Het lijkt mij een heerlijk gevoel moet ik zeggen.......dat vertrouwen naar elkaar toe.......dat de ander altijd voor jou zou kiezen......dat als je weer naar huis toe gaat, er over gesproken kan worden zonder dat je denkt: "jij had wel erg naar je zin met der....."

Haha nou ja, je leest......ik ben ws net als de rest van de mensen waarmee je er over praat. Zullen wel de standaard angsten wezen neem ik aan.

Gast

Bericht door Gast » 16-03-2013 09:53

Ik denk als je je zoveel afvraagt dat het ms ook het projecteren van je eigen angsten is, ms moeten we gewoon accepteren dat mensen verschillend zijn en verschillende relaties op verschillende manieren hebben .............ff er bij voegend dat dit een opmerking is die ik algemeen bedoel...........

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 16-03-2013 15:36

[color=violet]Ik oordeel er niet over, mooi als jij en je partner zich daar oke bij voelen. Ik moet er zelf niet aan denken en daarom wil ik ook niet dat mijn partner er zo over denkt.........laat staan iets in die richting wil proberen


Het werkt dus volgens mij alleen als je daar allebei achter staat........ [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 16-03-2013 20:11

Het vertrouwen is heel erg groot tussen ons. Het voelt alsof we elkaars soulmate zijn en het lijkt of de ene persoon in de andere persoon verdergaat en toch zijn we ons eigen persoon..is moeilijk uit te leggen. Mijn man is niet bisexueel maar hij mag van mij gerust met andere mannen ;-) maar dat trekt hem niet.

Wat betreft het bang zijn.....nee ik ben niet bang en hij ook niet...je kunt angst niet laten regeren in een relatie. Je kunt morgen ook onder een bus lopen en daar bang voor zijn. Angst en jaloezie vind ik persoonlijk een negatieve energie. We zijn niet jaloers.....we horen gewoon bij elkaar. Je kunt ook iemand op je werk tegenkomen en daar verliefd op worden...of als je uitgaat...die angst moet je gewoon loslaten.....ik voel die angst ook niet......nooit gevoeld en hij ook niet. Is altijd zo geweest eigenlijk. We kennen elkaar vanaf mijn 17e jaar. We waren elkaar eerste op gebied van sex. Jaren later was ik benieuwd hoe het zou zijn met een ander....en dat heb ik tegen mijn man verteld en hoe hij dat voelt......hij was ook wel benieuwd hoe het met een ander zou zijn. We hebben er lang over gepraat en hebben samen die stap genomen om dat samen te ervaren.

En het was heel erg leuk...maar het gras is echt niet groener aan de overkant. We weten wat we aan elkaar hebben en na al die jaren springt mijn hart nog steeds op als hij binnenkomt. We kussen en knuffelen altijd veel......we zijn samen altijd zo geweest.

Ik heb wel meerdere keren gevraagd of hij ook een vriendin zou willen maar hij zei..waarom...ik heb meer als genoeg sex met jou....we hebben zoveel samen en als het jeukt dan daten we hahaha ;-)

Ik vind wat wij samen hebben niet vanzelfsprekend.......en aan een relatie is altijd werk....dit moet je nooit zomaar voor vanzelfsprekend nemen.....ik heb ooit gelezen dat liefde een werkwoord is..... Ik vind het wel heel normaal dat wij samen daten...wij vinden dat normaal en niet vreemd...in een ander zijn ogen zal dat waarschijnlijk vreemd zijn maar wij zijn hoe wij willen zijn. Iedereen zoekt zijn eigen weg.....dit is de onze
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Gast

Bericht door Gast » 16-03-2013 21:57

Het is geweldig dat jullie de weg gevonden hebben, er zijn mensen die hun hele leven daar naar blijven zoeken :evil: