Nog een nieuweling

libby
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2013 15:53

Nog een nieuweling

Bericht door libby » 23-01-2013 14:23

Hi,

Hier ben ik dan, Libby uit Belgisch Limburg! Ik ben 48, 23 jaar gehuwd en heb 2 fantastische zonen. Ik weet al een hele tijd dat ik op vrouwen val, maar mijn man nog maar net. Momenteel zit ik een beetje in een dipje omdat het thuis wat minder goed gaat en dat mijn vriendin en ik een tijdje geleden onze relatie van bijna 3,5j hebben verbroken omdat ze vrij uitzichtloos was...
Verder hou ik enorm veel van dieren, de natuur, wandelen, lezen, kwaliteitsfilms, reizen, shoppen,...
Veel meer weet ik niet over mezelf te vertellen, ...
Life is What You Make It

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 23-01-2013 17:32

Welkom Libby ... fijn dat je dit hier al met ons deelt ...

Jammer dat je in een dipje zit ... maar soms is het idd wel lastig om met al die gevoelens om te gaan ... voor jezelf maar ook voor je naaste omgeving zoals bv je man en je kinderen ...
Wens je dus ook veel sterkte hierbij ... hopelijk kom je snel weer uit dat dalletje ... en hopelijk kan deze site hier voor een stukje ook aan bijdragen ...

Heel erg leuk trouwens ... om hier een ander Belgje te zien verschijnen dat ook uit Limburg komt :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 23-01-2013 19:23

Welkom op het forum, Libby....Toepasselijke naam hier... :-)

Fijn dat je dit met ons deelt en....je zit hier op de juiste plek omdat jouw situatie voor velen hier heel herkenbaar is....

Je schrijft dat jij en je vriendin net de relatie na 3,5 jaar hebben verbroken omdat hij uitzichtloos was....
Is je ex-vriendin ook getrouwd?

Je man weet sinds kort dat je ook op vrouwen valt.
Heeft hij nooit iets gemerkt van je relatie met deze vrouw in die jaren?
En hoe reageert hij hier nu op?

Je zit even in een dipje....
Ik hoop dat dit forum je wat helderheid kan geven waardoor je weer beter in je vel gaat zitten.

Ik hoop dat je je hier snel zult thuisvoelen..

libby
Berichten: 3
Lid geworden op: 21-01-2013 15:53

antwoord

Bericht door libby » 23-01-2013 20:02

Hey,

Ja ex-vriendin is ook gehuwd, nog langer dan ik.

Voor deze vriendin heb ik nog 2 relaties gehad en hij heeft nooit iets gemerkt. Mijn laatste relaties was vrij intens en in zwak moment heb ik hem verteld over mijn gevoelens voor vrouwen en sindsdien had hij er het zijne niet meer van en trok hij onze "vriendschap" in twijfel.
Voorheen heeft hij nooit iets gemerkt. Die hele tijdspanne waarin ik een vriendin heb gehad bedraagt meer dan 6,5 jaar...
Heel moeilijk om met zo'n groot geheim te leven...
Life is What You Make It

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-01-2013 20:12

Hoi Libby!

Dat is vaak zo he.......zo snel ze het weten, zien ze overal lesbische vrouwen om je heen, ook al zijn ze zo hetero als de nacht.

Laten we wel wezen, dat het voor de mannen ook niet echt plezant is om mee te maken allemaal. Die moeten natuurlijk ook heel wat verhapstukken.

"Wij" zijn er al een tijd mee bezig maar als je het hun brengt, knalt dat als een bom binnen.

Ik hoop dat het wat tot rust komt in je huis en in je leven!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 23-01-2013 21:41

Ja Libby, aan de en kant is het wel prettig dat je niet meer met een geheim hoeft te lopen...
Aan de andere kant merk je nu dat je man er problemen mee heeft.

Net wat Bubbels al zegt....Jij weet het al zo lang en voor hem is het helemaal nieuw.
Hij heeft tijd nodig om dit een plekje te geven.

En....later zullen jullie beiden ervaren of je hier beiden evenwicht in kunt vinden.

Ik wens je veel sterkte en kracht.

X Suus

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 23-01-2013 23:12

Hoi Libby, welkom in de club en veel sterkte met je man.

Ik hoop dat jullie een weg vinden.
Sterkte!
:-P

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 24-01-2013 08:41

Hoi Libby,welkom hier,jouw bovenstaande verhaal lijkt in grote vormen op de mijne.
Het valt niet mee allemaal,die rollercoasters van emoties.
Schrijf het hier maar van je af.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 24-01-2013 10:20

[color=violet]Welkom Libby, dacht ik ooit de enige te zijn........tegenwoordig weet ik beter!
Goed dat je hier bent :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 24-01-2013 14:25

Hoi Libby,

Welkom hier!

Heb je wel eens van [url=http://www.orpheushulpverlening.nl]Orpheus[/url] gehoord? Daar kunnen jullie samen naartoe, ze organiseren open avonden. Ik heb er veel aan gehad.

Ik verbaas me overigens over jouw "in een zwak moment"... Ik vind het juist goed dat je hier open over bent! Ondanks dat het nu moeilijk is... Hij is je man, zoiets belangrijks over jou moet hij toch weten?

Heel veel sterkte!!

vlindertje
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?