Toch ook maar even voorstellen

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 20-01-2013 22:39

Hallo Alegria, ja het is inderdaad een wir war van gevoelens.
En wat ik toch wel het moeilijkste vind is dat je er niet zo makkelijk over kunt praten. Ik heb het namelijk in mijn omgeving nog aan niemand verteld behalve de collega die ik leuk vind en een andere collega die ik na een Wijntje teveel op te hebben verteld heb wat voor een vrouwelijke collega te voelen. Zij reagerde hier gelukkig niet raar op. Thuis aan mijn gezin heb ik nog niks verteld.
Vroeger toen ik denk ik een jaar of 16 was heb ik ooit tegen mijn moeder gezegd dat ik dacht verliefd te zijn op een meisje, maar mijn moeder zei natuurlijk dat dat de pubertijd was!!? Nu weet ik dondersgoed dat dat niet zo was. Maar mijn moeder is altijd zo negatief over lesbiennes enzo. Als iemand beetje kort kapsel heeft en er stoer uit ziet is het gelijk een pot. Maar het doet me wel goed om te lezen dat er meer vrouwen met dezelfde gevoelens rond lopen.
Ik neem de tijd om zelf uit te vinden wat ik wil.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 20-01-2013 23:03

Ja ik ben ook neit echt klaar met min gevoelens, heb eerst zo maar begonnen ermee om te gaan en het is ook neit zi makkelijk. Zo twee jwren geleden ben ik voor het eerst op een vrouw gevallen - dat ik niet meer kon ontwijken mijn gevoelens- en heb dit aan mijn beste vriendin verteld. Op eerste moment tonde zij begrip later was de relatie toch ee ntijd ervan aangetst - zij kwam tegen mij altijd reserveerd over- . De tweede keer heb ik haar dus niks verteld en ben nu op dit side beland en erg gelukkig erover.
Ik denk ik ben wel bi maar op dit moment staaan mijn gevoelens tegen vrouwen op de voorgrond.

Neem je tijd een in je geval misschien moet je ook je naasten de tijd geven of ook beslissen niks te zeggen want het lijkz mij niet dat je niwr met je man mer door de bucht wilt?
Mooeilijke situatie. Je moet je weg vinden en elke weg lijtk anders als ik heb begrijpen en ik denk je vindt hier veel steun.