Toch ook maar even voorstellen

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 04-01-2013 20:16

Gelukkig, ik heb het dus helemaal verkeerd begrepen. Komt omdat ik nog een groentje ben ha ha. Ik dacht dat Isis het precies andersom bedoelde. En inderdaad soms gebeurd het gewoon dat iemand al wel een relatie heeft. Zoals bij mij het geval is, die gevoelens ontpopte zich ook ineens. na het personeelsfeest en de opmerking van haar "nieuw huisje nieuw beestje wordt Misschien ook wel tijd voor nieuwe relatie.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Re: Toch ook maar even voorstellen

Bericht door Isis » 04-01-2013 20:29

[quote="Fotofreak"]Oeps misschien wel beetje een lang verhaal en jullie zijn allemaal al zo bekend en vrij. Ik niet ... Zit nog in de kast zal ik maar zeggen[/quote]

Ik reageerde alleen maar even op bovenstaande woorden van jou Fotofreak ... was positief bedoeld om jou wat meer op je gemak te stellen ... en om je duidelijk te maken dat je niet de enige bent die bv nog (gedeeltelijk) in de kast zit of die nog met een man zit of zo ... meer moet je er niet achter zoeken ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 04-01-2013 20:36

Oké ja zo zie je maar misverstand is snel ontstaan. Sorry :cool:
Ik bedoelde met vrij het praten over jullie ervaringen en gevoelens, niet zozeer het vrij zijn qua relaties. Maar wil jullie wel bedanken voor jullie begrip en steun en verbaasd me dat er eigenlijk best veel vrouwen van mijn leeftijd met dezelfde ervaringen en gevoelens rondlopen.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 05-01-2013 00:12

[color=orange][i]

Een warm welkom Fotofreak..!
Je duikt er meteen in met je openheid en dat is te waarderen..!

Tjah..ik kan me toch voorstellen dat die zinnetjes die deze vrouw naar jou toestuurt, jou aan het denken zetten. :shock:

Ik vind het echt lef dat je je geout hebt naar haar toe wat betreft je gevoelens.
Maar zoals Bubbels al zegt, kan het heel goed dat dit kontakt bij jou ahw iets openbreekt..wat ergens diep verborgen zat..?

Is toch een soort 'identiteits-crisis' waar je in beland. Gevoelens die zich niet meer laten onderdrukken..en jah..wat dan..?

Pittig..en ieder bewandelt de weg weer op eigen manier..

In ieder geval..je mag hier gewoon jezelf zijn hoor..ook met twijfels enz.


[/i][/color]

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 05-01-2013 08:47

Welkom Fotofreak en dank voor je duidelijk voorstel.

Ja, opeens zijn die gevoelens er....je kunt er (nog) niet mee bij je man terecht....Wilt hem niet kwetsen en...vooral zelf uitzoeken hoe het voor je voelt.
Neem hier rustig je tijd voor en doe niets overhaast....

Ik ben zelf 37 jaar getrouwd geweest en de laatste 7 jaar van mijn huwelijk wist ik dat ik meer voor vrouwen voelde.
Nu ben ik bijna 2 jaar gescheiden en sinds een paar maanden hebben mijn vriendin en ik onze relatie van plm 2,5 jaar beeindigd omdat we toch te verschillend waren en ons bij elkaar niet echt konden ontplooien....

Ik hoop dat je je snel zult thuisvoelen op deze site..
In ieder geval kunnen we met je meevoelen en hoop ik dat jij ook herkenning zult vinden....

SXXS

Gast

Bericht door Gast » 05-01-2013 09:55

welkom Fotofreak!

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 05-01-2013 20:47

Welkom!

Heftig he, opeens tot over je oren verliefd op een vrouw. Je hele wereld op z'n kop. Een man van wie je houdt, een gezin dat je niet kwijt wilt. En die gevoelens gaan niet zomaar meer weg. Gek werd ik ervan. Als ik die gevoelens eruit had kunnen snijden had ik dat gedaan, echt. Ik voelde me vreselijk, gedoemd om de mensen van wie ik het meeste hield pijn te doen. Het was een erg heftige periode.

Nu koester ik die gevoelens. Ik geniet zo ongelooflijk intens en diepgaand van de vrouwenliefde. Het is zo mooi. Ik voel me erg dankbaar dat ik dit mag beleven. En dat ik een weg heb gevonden waarin ik me gelukkig voel met mijn man en mijn gezin én met een vriendin.

Ja, er zijn veel vrouwen die op 'latere leeftijd' door lesbische gevoelens worden overspoelt. Het was een enorme opluchting een forum te vinden waarop ik die gevoelens en ervaringen kon delen. En dan begint het zoeken naar je eigen weg.

De vrouw op wie ik indertijd zo mega verliefd werd: ik weet nu dat een relatie met haar niets zou zijn geworden. Terwijl ik op dat moment zo ongeveer in staat was om mijn gezin in de steek te laten. Het was zo bizar heftig, die gevoelens. Ik ben blij dat zij die gevoelens toendertijd niet beantwoordde. Dat heeft me voor een hoop ellende behoed.
het leven heeft de kleur die je het geeft

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 05-01-2013 23:12

Hallo Lisa,
Ja is allemaal inderdaad heftig. Jouw verhaal ook zo te lezen.
Maar bij jou is er toch iets moois ontstaan met een andere vrouw waar je "verliefd" op werd en je bent ook nog gewoon bij je man en kinderen thuis. Dat lijkt me ook best moeilijk. Weet je man ervan en vind hij het goed en hoe reageerd je omgeving er op.
Dat is bij mij eigenlijk mijn grootste drempel of angst.
Hoe reageerd de omgeving als ik....
Sta vol in het verenigingsleven (voetbal)of hou je alles gewoon voor jezelf en leef je 2 levens zeg maar.

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 06-01-2013 00:20

mijn man is volledig op de hoogte
mijn beste vrienden weten het
familieleden die belangrijk voor me zijn weten het
maar de directe omgeving niet
je weet gewoon niet hoe 'de buurt' reageert
en we schrokken nogal van de reactie van de beste vriend van mijn man
ik wil niet dat mijn man of kinderen anders bejegend worden vanwege mijn geaardheid
ik zit dus gedeeltelijk nog in de kast
en het gaat ook niemand wat aan wat ik tussen de lakens prettig vind, nietwaar?

mijn vriendin en ik zien elkaar eens in de drie weken een halve dag
en verder leiden we gewoon onze eigen levens met ons eigen gezin
we hebben wel dagelijks meermaals mail contact
en weten eigenlijk altijd wel wat de ander doet en hoe het met de ander gaat
het leven heeft de kleur die je het geeft

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 06-01-2013 00:22

hoe is jouw relatie met je man?
het leven heeft de kleur die je het geeft