Toch ook maar even voorstellen

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Toch ook maar even voorstellen

Bericht door Fotofreak » 03-01-2013 21:36

Hallo allemaal, ik ben helemaal nieuw hier. Maar alles is dan ook
Echt helemaal nieuw voor mij. Ik ben Fotofreak ben 43 jaar getrouwd
2 kids dochter van 20 en zoon van 18. Sinds 1.5 maand staat mijn
Hele leven op zijn kop. Ben namelijk hopeloos verliefd geworden
Op een collega na een personeels feest. Het is net een explosie binnen in. Weet me geen raad, zij is 53 en heeft al een relatie met een vrouw
Ik heb haar verteld dat ik wat voor haar voel. Pff wat was dat moeilijk maar ik gooide het er zo ineens uit. We hebben daarna heel veel gepraat over mijn gevoelens voor haar. Zij is al jaren Lesbisch, ik heb geen enkele ervaring met een vrouw. Helaas gaat het niks worden met haar. haar vriendin kan me wel schieten omdat we de laatste maanden heel veel sms en What's app contact hebben gehad. Hebben afgesproken om elkaar niet meer te smsen. wilde het achter me laten maar de woorden die ze zei toen we in de lunch pauze een wandeling maakte "toen ik voor het eerst een vrouw zoende WOW!!" zette mij aan het denken. Wat wil ik?? En daarom ben ik nu hier om te ontdekken wat ik nu eigenlijk wil ?? Oeps misschien wel beetje een lang verhaal en jullie zijn allemaal al zo bekend en vrij. Ik niet ... Zit nog in de kast zal ik maar zeggen

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 03-01-2013 21:58

[color=violet]Fotofreak je bent hier op de juiste plek, jou verhaal is het mijne.....en we zijn hier niet de enigen.
Vraag, schrijf en lees de persoonlijke verhalen.....je zal veel herkennen.

Wat jij er uiteindelijk mee doet is aan jou maar ik weet hoe belangrijk het delen is.

Je bent meer dan welkom :-x [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-01-2013 22:55

Hoi Foto,

ben blij dat je de stap gezet hebt! Wat ik je al vertelde, de meesten van ons hebben in dat schuitje gezeten. Jou collega, die lesbisch is......is een tricker voor je. Gewoon het gegeven dat ze dus lesbisch is trekt jou enorm aan. Je vindt het spannend allemaal........maar......probeer wel alles in het goede te zien he! Is er van haar kant ook dit gevoel of vindt ze het gewoon leuk om met je om te gaan ed?

Het gegeven is daar dat sommige "nieuwe" dames al snel denken dat lesbische dames wat van hun willen als ze al een arm om hun heen slaan ofzo terwijl wij dat gewoon zien als een vriendschappelijk gebaar. Snap je een beetje wat ik wil zeggen??

Probeer diep adem te halen........oeeeemmmmmmm........ :-)

Ik neem aan dat je niet 43 jaar getrouwd bent....... :( Weet je man trouwens iets van deze gevoelens af? Uberhaupt?

Veel leesplezier hoor!

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 03-01-2013 23:16

Nee mijn man weet hier niets van af.
Ha ha nee niet 43 jaar getrouwd dan zou het hier een bejaarden forum zijn Ik ben 43 jaar en bijna 22 jaar getrouwd.
Ja het is inderdaad makkelijker als je weet dat iemand lesbisch of misschien Bi is. Maar dat wist ik al heel lang dat ze dat is. Ken haar al bijna 4 jaar.
Ze stuurde mij alleen na een personeels feest een sms dat ze het erg gezellig vond en dat ze over me gedroomd had. Dit maakte bij mij iets los. Iets wat ik denk ik jaren heb weg gestopt of geduwd.

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 03-01-2013 23:40

Hey Fotofreak!

Mooi dat je de weg hebt gevonden naar Let it be....
Dapper dat je je ff voorstelt;...een eerste stap zetten is toch altijd ff moeilijk...
Zeker als je leventje zo op de kop staat!
Veel herkenning ook vanuit mijn kant...

Welkom....

:-x Zun

Bluebell
Berichten: 72
Lid geworden op: 27-03-2012 20:24

Bericht door Bluebell » 04-01-2013 13:23

Ook namens mij van harte welkom! Je verhaal klinkt bij de meesten heel bekend in de oren.Dus ik denk wel dat je je hier gauw thuis gaat voelen .
Soulmates never die!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 04-01-2013 17:45

Welkom Fotofreak .... ik hoop dat je je hier snel thuis zal voelen ... en dat deze site voor jou kan bijdragen tot meer duidelijkheid in die wirwar van gevoelens die je nu kan hebben ...

En even nog hierbij zeggen ... niet iedereen die hier zit is vrij ... of helemaal uit de kast ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Fotofreak
Berichten: 246
Lid geworden op: 23-12-2012 23:38

Bericht door Fotofreak » 04-01-2013 18:03

Hallo Isis, dat begrijp ik ook dat niet iedereen vrij is die hier op dit forum zit. Ik ben ook niet op zoek naar een relatie maar naar duidelijk heid voor mezelf en mijn gevoelens Veel van jullie zijn al vele stappen verder.
Ben ook zeer zeker niet van plan om tussen bestaande relaties te gaan zitten.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 04-01-2013 19:45

Geloof dat er wat langs elkaar heen gelezen wordt......dus laat ik ff wat op gaan klaren.....uch......

Isis bedoelde dus, dat niet iedereen vrij is (dus een man thuis...).....

En wat je daar zegt........"ben niet van plan om tussen bestaande relaties te zitten......" Zou dat zo zijn? Ik bedoel.....ik denk dat niemand dat in eerste instantie doet, maar dat er gevoelens kunnen ontpoppen......

Mmm, ik ruik een nieuwe topic!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 04-01-2013 20:04

Hallo Foto,heel herkenbaar je verhaal,en je benyt hier om te delen,en voor zelfonderzoek op de juiste plaats,welkom dus :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock