nieuw helemaal nieuw

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 12-11-2012 09:59

ben je getrouwd met een man?
zo ja: weet hij er iets van?
het leven heeft de kleur die je het geeft

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 12-11-2012 10:00

als je echt van jezelf accepteert dat je die gevoelens hebt
zullen ze in alle hevigheid gaan stromen
denk ik
het leven heeft de kleur die je het geeft

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 12-11-2012 11:58

Ja Alegria,
Lisa heeft gelijk; als je het accepteerd gaat alles stromen!!

Ik heb met 55 de stap genomen om bij mijn man weg te gaan , vorig jaar, omdat ik op dat moment erachter was gekomen dat ik op vrouwen viel.

Ben op mezelf gaan wonen en heb sinds 3 maanden een heerlijke relatie met een vrouw, ben supergelukkig!!!

Welkom op deze site en wens je heel veel steun en kracht en uiteraard veel plezier samen met ons allemaal!!!!
X

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 13-11-2012 04:22

Jullie al erg bedankt voor het welcome . Kan nu Alleen Met de I-phone schrijven ! Had erg veel al geschreven en op de Foute totes gekommen en weg was het !! Ik voel mij harteljk welcome . Morgen Met de Computer zou het Beter Lukken . :-x

Gast

Bericht door Gast » 13-11-2012 09:23

welkom Alegria hier en veel plezier.
Je naam Alegria betekent in het Italiaans 'blijdschap' dus dat is alvast een goed begin :evil:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 13-11-2012 10:41

Welkom en veel leesplezier :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 13-11-2012 14:46

Hi Lisa en al de lieven anderen,
ik zit al hier diep in de gevoelens. Ik was er overteugd dat dit niet mijn warengevoelens zijn - en ben mij ook nu nog niet zeker- en ik dacht dat is zeker wegens slechte ervaringen met mannen dat ik zo voel en " je (ik) kiest nu voor het bekende " . Maar het is niet uitsluitend dat eene van de andere het is al anders.

Als ik aan vrouwen denk en wat ik toen heb gevoelt, dan voel ik nu een groot druk in mijn brosten en ook wordt mijn hele lichamen sensibel. Het waarm geveol stroomt van boven naar beneiden en blijft er hangen waar vrouwen zich makkelijk kunnen minnen en dringd later in mijn in - en dit erg intensief. Als ik in vergleijking aan mannen denk komt het omgedraait en helemaal van deep binnen.

Ik kan niet beslissen wat het autentiek zou zijn het is anders en toch het zelvde - vlineders in de buik - zonder op iemand concret te zijn gevallen - dat is wel nieuw. Ik voel mij als in de puberteit heelemaaal vol van gevoelens.

Ik was dit weekeind in duitsland en had er geen tijd om na te denken en op de weg terug was er dit gevoel. Dat is nu blijven hangen zo dat ik mij nu aleen met disciplina kan goed concentreren.

Ik zou het graag willen beter weten wat met mij aan de hand is maar het kan niet. Ik ben dus deze dagen vaak bij mij zelf en heb ook vannacht alleen weinig uren kunnen slapen - geen slechte nacht- geen slecht gevoel wel vaak pijnlijke brosten met wens naar meer maar ....

Ik ben aan het afvallen zonder moeite en dat is goed. Al eten is te veel .. .

Ik voel de wens gezoent te worden en weet niet hoe en wie ... .

Ik was op een bi-veestje en wilde kijken of ik iets meer kan begrijpen maar er waren alleen heel jonge vrouwen - al van de leeftijd van mijn dochters en dat kon niet deze meisjes waren ook nog niet echt met zich klaar - lijkte mij - wel kwamen later nog jong opgemaakt rijpere vrouwen maar in begeleiding en ik was al moe en de locatie en de sfeer ook niet wat ik als omgeving wilde en ben dus ook vertrokken.

Onder deze iets oudere vrouwen war ook eentje van die ik wiste dat zij meer mijn type is. Ik denk is val op iets mannelijke - vrouwelijke typen maar als gezegd er was geen conversatie mogelijk.

Het is ook zo dat dit gevoelens altijd erg onverwacht naar boven kwamen - als gezegd - in de laatsten twee jaren twee keer. En ik was altijd erg verbaasd - de tweede niet zo erg als de eerste keer. de gevoelens waren wel erg hevtig niet te voorkomen .. .

Wat about mijn religie- bedankt voor wat je zeide tegen mij, ik zou iederen zeggen -denk je echt dat god zo is- hoe kom je er op ... .

Maar erg van binnen ben ik toch en weg aan het zoeken. Het is wel ernstig - mijn familie kent veel mensen de door ons zijn katholieken worden, ook mijn echtgenoote toen. Hij heeft wel 10 jaren later afstand genommen en wilde homosexueel gaan leven -dat was toen ook de eind van ons huwelijkig. Traumatisch toen want ik kwam te zitten met twee kleine kinderen deed paart-time werken en hij trok zich niks meer aan van de dagelijsen zorgen .. erg ne .. ik zaat in opleiding en moest erg veel werken en een dochter was ook nog ziek een had veel aandacht nodig- zij is nu gezond- . Dus dat heeft mij iets traumateseerd en was ook toen niet voor mij goed te handhaven.

Nu dit - ik dacht nooit dat het mij zoude gebeuren - hij zeide toen ga even lekker met je beste vriendein woonen - in plan van partner- en ik dacht wat voor een stomme kerl .. . Wel heb ik de sex metelhem altijed genoten wel zat ik met een bepaalde hoofdbioscoop - hoe wij dat in duitsland zeggen - met god aan het praten wat wij voor foutjes deden of hem om excuus bidden en ook slecht voelen en elendig en dat midde in het sexen..... . Ik kon toen mijyelf niet aanraken dat is nu wel al goed en plezierlijk mogelik maar was wel een hoop aan werk en verwerking en andere narre dingen .. .. maar er zit wel diep de angst toch nooit zo naar de hemel te kunnen gaan een personeel god dus op altijd te verliezen ... wel diep zo een familie verhaal ... .

Ik ben niet van de mensen de weglopen en dus wilde ik op de dag als ik mij hier op het forum heb ingeschreven het weten of er iets met mij aan de hand is -- nu denk ik : wat? Bubbels denk je dat zijn alles alleen fantasien - ik zit hier diep geraakt en ben verbaasd over mijn gevoelens yonder concrete vrouw of man in de beurt :razz:

Ik weet ook niet echt verder want waar of hoe verder - ik vond het verhaal heel leuk over iemand kennismaken de je langzaam laat de wereld ontdekken maar dat is wel niet het gewoon en helemaal niet bij mij en je moet ook een bepaalde risk lopen innerlijk en ook ... en deze mens is dat niet ook hem ( haar) misbruiken ..

ik hoop mijn verhaal is goed te begrijpen en bedankt voor jullie worden en beidragen helpt wel en laat weiniger alleen ermee voelen.

Ik had een keer mijn nu beste vriendin ervan bericht - zij belde later op een zeide - ik denk je bent overbelast dat is niks - maar later deed het toch heel lang ons contact veranderen - dat wil ik niet - en zij is niet er tegen ingesteld. Zij was alleen erg onzeker als wij ons deden ontmoeten. Heel gewoon dingen zo als en begroetings kiss waren al haar onangenaam - dat kwam zo over - .

Dus sorry maar dat ik zo binnen trap in het forum. ... . Maar ook bedankt voor tijd en worden en eerlijkheid tegen mij . 8-)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-11-2012 15:42

Een herkenbaar verhaal, Alegria. Getrouwd zijn met een man, waar eigenlijk verder alles klopt maar waar je toch iets mis. Ik kon/kan heel goed met mijn ex maar wat bij ons heel niet liep was de sex. Ik kon er absoluut niet van genieten en was altijd erg blij dat het over was.

Toen kreeg ik mijn "fantasieën" over de vrouwen. Jemig, wat waren die intens! Als golven vlogen ze door mijn lichaam heen. Dat had ik niet steeds maar gewoon gedurig wel.

En nu heb ik al een tijdje, bewust gekozen voor het lesbische leven en ik moet je zeggen.........heerlijk! Dit is gewoon dat wat ik altijd wilde. Mijn gevoelens kloppen, de erotiek klopt, de puzzle is compleet!

En als ik jou zo lees, heb jij het ook niet meer over een fantasie maar over iets, wat je gewoon wilt ontdekken, waar je nieuwsgierig naar bent ondanks wat angsten.

Er is ook een groep voor ons "oudjes"

[url]http://www.groep7152.nl/[/url]

Want idd, uitgaan en dan in een lading "dochters" komen is ook niet echt leuk...... :shock:

Je zit nu in een fase vol spanning naar het onbekende. Ik weet nog wel dat ik dat allemaal zo spannend vond, dat als ik met iemand sprak die lesbisch was, dat ik de kriebels gelijk in mijn buik kreeg. 8-)

En dat jou vriendin zich nu iets terug trekt van je........tis jammer, maar dat gebeurt idd. Sommige dames denken dat je het gelijk met hun zou willen doen ofzo, van die banale gedachten krijgen ze dan.

Het is voor je vriendin ook wennen natuurlijk. Zij weet ook nog ff niet hoe ze er mee moet om gaan, denk ik.

Nou, ik wens je in iedergeval veel sterkte in deze malle molen hoor! Doe het rustig aan he........niks overhaasten......

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 13-11-2012 18:37

Mijn vriendin had ermee voor twee jaren moeite, toen deed ik haar e-mailen naar wie mijn liefte was gevallen. Nu heb ik haar niks verteld wil zelf eerst meer zekerheid ik denk dan wordt hte ook voor de omgeving makkelijker.

Alegria komt uit het spans en zegt: freude uit het diepe van het hart. Ik heb spontan ervoor gekozen .

Ik heb zo een tijd in spanje gewoont en gevoelsmatige dingen werken bij mij vak in spans.

Vrouw zijn en het ook voelen - ik heb er gestudeert - heb ik er geleert. En ermee blij zijn geleert ! Want er ben je altijd vrouw maakt niet uit wat eris. Je wordt als dit behandelt en respecteerd en leuk gevoel zeg - t komt uit het hart. Niet dat ik vooraf deed er aan twijffelen maar de ervaring was erg diep voor mij. Als kind was ik erover soms bos dat jongs zo veel mogden doen wat voor meijsjes niet zoude mogen - ik raakte in streit met de dames van mijn achterschoolse opvang erover en trok tijdelijk alleen de broeken van mij groot broer aan - dat denk ik zo met 4-5 jaren- later is dat op nieuw verdwenen . Ik heb vrouw zijn altijd leuk gevonden en wil ook niks ervan missen - maar dat gevoel ervoor is een spanje op een leuke manier positief worden versterkt. Vrouw zijn is er altijd leuk- moelijk dit naar iiemand te verklaren die niet erwas.
Ik heb er op een heel conservatieve pek studeert en ben erna gelijk met de eerst gaan trouwen - dat verhaal ken je - dus .. . Wel zijn er nog andere verhale maar er wil ik het nu niet over hebben... .

Bubbels bedankt voor de link . Ik dacht al als ik je mail deed ontvangen - heb ik te veel gezegd - maar was gelukkig niet zo - heel lief - bedankt. Ik ben wel iets veronzekert - kan/mag wel niet ... .

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 13-11-2012 20:09

die bizar sterke fysieke gewaarwordingen
terwijl je nog nooit met een vrouw gevree-en hebt
maar de intensiteit waarmee je lichaam reageert bij alleen de gedachte
het waren voor mij compleet nieuwe gevoelens
waarvan ik nu weet dat dat begeerte heet

ik had en heb dat met een man nooit ervaren
terwijl ik toch ook écht geniet van de sex met mijn man
maar dat ervaar ik toch meer als knuffelen&stoeien
ik ben gek op die kerel
en ook mijn lichaam vraagt om gemeenschap
wil binnengedrongen worden
maar
die gevoelens zijn niet te vergelijken met wat er door mij heen stroomt
bij de gedachte aan vrijen met een vrouw
en mijn fysieke respons daarop


het was een enorme opluchting
de eerste keer dat ik met een vrouw vree
voor ons allebei de eerste keer
een ongelooflijk mooie ervaring en dierbare herinnering

het was een enorme opluchting
toe te kunnen geven aan al die gevoelens
en ook de bevestiging
de ervaring dat ik inderdaad lesbisch ben
ik voelde me daarna zoveel beter
alsof ik in mezelf was neergedaald
wist wat en wie ik was, wie ik ben
niet meer in de war en vol vraagtekens
maar zekerheid
veel vrouwen beschrijven dat als "thuiskomen"

Allegria: er zijn zoveel vrouwen zoals jij
die op latere leeftijd overspoeld worden door die gevoelens
en hun weg proberen te vinden
veel vrouwen hebben elkaar via fora als deze gevonden
er zijn ontmoetingsavonden enz
ik ken eigenlijk alleen dit forum
maar ik denk dat er op dit forum genoeg vrouwen zijn die je tips en urls kunnen geven

in welk deel van Nederland woon je?
het leven heeft de kleur die je het geeft