nieuw helemaal nieuw

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 15-11-2012 10:02

[quote="sunflower"]
De ontdekkingstocht naar jezelf is begonnen,en gevoel mag er zijn.[/quote]

Heel mooi gezegd Sunny
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 15-11-2012 12:41

ben vandaag die docente twee keer tegen gelopen die ik gisteren leuk vond. Zij deed mij twee keer groeten de tweede keer was erg duidelijk dat zij dit ook zelf wilde -eigenlijk was zij met iets anders bezig- gevoelens ... en ik ben weggelopen. Nu gaan wij vanavond al vertrekken - helaas - ik weet niet echter wat te doen voel mij echt als met 14 en als de gevoelens er ziijn ben ik iets paraliseerd.
Ga nu pogen volwassen te reageren misschien kan er toch iets aan vriendschap ... .

Ja ik hoop op deze lieve eerste vrouw als je dat hebt aangesproken Sun - maar hoe vindt je haar en ik weet helemaal nog niks .... hoe het voelt ... .

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-11-2012 13:07

Ha Alegria,ik heb mijn eerste vriendin via het internet gevonden.

Maar het begon eigenlijk,met het verliefd worden op een juffrouw(die van groep zes).
Ik draaide er net zoals jij heel de tijd om heen,hoofd in de wolken,alle realiteitszin verloren,en vibraties..tjonge wat was die tijd emotioneel geladen,maar ook heerlijk....

http://youtu.be/jKwNHXZuZA8

We hebben wel contact gekregen op vriendschappelijke basis,maar dat is nooit verder gekomen..,ik durfde het niet uit te spreken,en zij misschien ook niet,dus bleef het tussen ons hangen.

Jaren later,heb ik haar een brief gestuurd,maar ondanks dat zij af en toe wat van zich laat horen is ze hier nooit op terug gekomen.

Belangrijk is,dat jij open staat voor,je gevoel erkent,en beslist de tijd neemt,om je eigen pad te verkennen.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 15-11-2012 14:31

JA ZOU WEL OP ZOEKTOCHT GAAN. Nu heeft zij mij neegeert, was nog met mijn hondje buiten, zou de gelegenheid nemen als het zou kunnen met elkaar te praten maar voel mij iets ideen loos ( Dat heb ik noormaal niet).

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 15-11-2012 18:45

Weet je, alegria, je bent nu op deze site gekomen......je hebt een stap gemaakt naar datgene wat in jou speelt. Je praat over wat je voelt en mee maakt........en daardoor kom je ook een beetje in een rollercoaster. Probeer het rustig te doen, meis. Ga niet met een bedoeling iemand aan spreken.......Ga nu niet te gehaast op zoek naar datgene wat jij zou willen mee maken......

Je bent nu in een situatie dat er een vrouw maar jou lief hoeft aan te kijken om je helemaal hoteldebotel te maken.......snap je?

Adem in en uit......komt vanzelf op je pad.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 15-11-2012 21:43

Je heb Gelijk Bubbels ik zou het zo Aanpakken.

Don't worry ook als het nu helemaal gek is. Ik ben ook een volwassene vrouw . Was goed gewaarschud te worden, het is soms erg intens en natuurlijk kan ik het heel moeglijk aleen uitzoeken wie ik ben en wat ik zou willen in een relatie met een vrouw.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 16-11-2012 19:39

Heb juist nog een keer wat jullie mij hebben geschreven gelezen een Wasen gevoel van herkennig, Aangenomen worden en gesteunt worden komt mij over. Had over de dag heen er aan moeten denken dat het toch erg puber is en was beschaamd erover!
Naar het lezen ben ik weer iets rüstiger worden, is toch goed zo te voelen.
Ik Wilde deze keer niet op nieuw weglopen. Mijn vriendin zeide ja ook 2 Haren geleden je werkt te veel. Ik denk dat het was een manier om Niet zo duidelijk te moeten voelen.

Ik heb de lastete 2 maanden meerder dieren die ik erg lief had wegens ziekte en dierbaren moeten laten doden en irgens is het mij toch dicht bij het hart gegaan. Later had ik natuurlijk meer tijd en begon zonder groot erover naar te denken bisexueel als onderwerb te googelen. Erbij is mij bewust geworden dat ik er duidelijkheid nodig heb. Ik wist niet hoe en met wie erover praten. Bij deze zoektocht kwamen verrassend voor mij opnieuw al de gevoelens- deze keerzonder op iemandconcret gevallen te zijn - naar boven. En gelukkig ben ik op delet-it-be-Website beland. Dat heeft het meer laten stromen. Want ik voel mij niet Meer raar, Met jullie was/is het zo normaal erogner te schrieben, lezen, uitwisselen !
Vandaag heb ik mij beträgt bij de gedachte en diep gevoel van Freude/ bijheid erover. Ik voelde een Moment dat het goed zo is ook als er helemaal nog Niks is gebeurt!!

Ik wilde mij verontschuldigen voor mijn pubergedrag maar naar het lezen wist ik dat ik was worden goed beschermd door indirekte en direkte worden van jullie.

Erg bedankt ook voor het zo lief erop ingaan!

Ik was iets Bang dat ik opnieuw de contact Met mij kwijt raak als ik controle er over neme- weet Niet Hoe het anders benoemen-. Gelukkig is dat niet gebeurt. Ik voel nog. Ik was bang dat als het gevoel weg is ik opnieuw denk: deze bisexuelle-verhaal heeft niks met je te maken. Het is irreeel. Gelukkig is dat niet gebeurt!

Het isinplaats nu door dit risk lopen meer zekerheid gegroien! Bij het schrijven erover wordt ik nu meer en meer blij. Voelt goed. Bedankt!

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 16-11-2012 21:04

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Het is een normale reactie...je hebt iets leuks, nieuws, intens ontdekt en ervaren, en je wil het graag nu tuurlijk...maar met overhaast zijn, kan je ook zoveel stuk maken. Neem rustig je tijd, het komt in orde :mad:
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 16-11-2012 23:34

Alegria;
ik weet nog dat ik vorig jaar op een vrouw verliefd werd en daardoor weer pubergedrag ging vertonen;
dat is vind ik heel normaal omdat je jezelf weer moet ontdekken .
Wie ben je en wat je gevoelens nu zeggen.
Dus je hoeft je daar echt niet voor te verontschuldigen; is heeeeeeel normaal en herkenbaar!!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-11-2012 23:40

Wat bovenstaande dames al zeggen........verontschuldig je niet voor je gevoelens op dit moment! Hebben we allemaal mee gemaakt en maken we nog steeds mee!

En weet je.........tis toch ook een heerlijk gevoel?!

Geniet gewoon van wat je gegeven wordt.......en adem in en uit......