Lisa is ook gearriveerd

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 22-07-2012 23:36

Fijn dat jullie samen weg kunnen en dat je man je dat gunt.
toch wel bijzonder als hij dat voor je overheeft. een teken van liefde en geven om. geniet maar lekker van de momenten samen zou ik zeggen.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 22-07-2012 23:39

[color=violet]Er samen over kunnen praten is volgens mij een voorwaarde om het te doen slagen! :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 22-07-2012 23:42

Ja, er over kunnen praten is een van de basisvoorwaarden, Rommy Dat ben ik voor zich sprekend met je eens.
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 23-07-2012 09:32

@ Carly

Ja, dat heb ik ook tegen mijn vriendin gezegd
dat ik denk dat het makkelijker voor hem is als hij mij en mijn man ontmoet
dan ziet hij ook hoe sterk mijn band met mijn man is
en dat ik zijn plek, zijn relatie met mijn vriendin dus niet bedreig
het leven heeft de kleur die je het geeft

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-07-2012 10:24

Ja, tis mooi als het zo kan hoor! En tuurlijk gaat dat niet zo maar, daar gaat heel wat aan vooraf, maar als de man het vertrouwen heeft, dat die vriendin geen hoofdzaak wordt, dan is er een hele grote horde genomen.

Maar om nu te zeggen, lisa, dat als haar man, jou nu zou zien en er dan makkelijker over zou denken.......dat vind ik best wel een risico eigenlijk.

Die man is gewoon bang. Die ziet hoe zijn vrouw zich er op verheugd om jou te zien, die hoort haar praten (miss via telefonisch contact?), die ziet haar achter de computer zitten met jou.......ik weet heel niet hoe je er uit ziet, maar als jij dan ook nog een lekker ding bent, dan wordt zijn angst echt niet minder. Integendeel.......

Vergeet niet dan die mannen heel anders denken dan wij he? Maar goed, voor hetzelfde geld werkt het wel. De man van carly stond er al wat anders, wat makkelijker, in dan haar man.
Blijf het een moeilijk gegeven vinden hoor en ik denk dat het vooral voor jou vriendin, erg moeilijk kan wezen.

Gast

Bericht door Gast » 23-07-2012 10:46

Sommige dingen zijn ms wel moeilijk maar je kunt het glas ook halfvol zien ipv altijd maar in halflege termen gaan denken.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 24-07-2012 11:18

[color=orange][i]

Inderdaad.. Ik denk dat, zoals Carly ook verteld, iemands angsten juist grotere vormen aannemen zolang ze in feite enkel maar in eigen fantasie blijven en niet aan de werkelijkheid worden getoetst.

Blij dat jouw man mocht ondervinden, dat de realiteit hem reuze meeviel.

Ik wens voor jullie mannen, Lisa, dat ze ook die stap zullen durven zetten zodat het hen in hun vertrouwen mag versterken.

:-P
[/i][/color]

lisa
Berichten: 155
Lid geworden op: 30-06-2012 18:48

Bericht door lisa » 24-07-2012 18:16

mijn man heeft mijn vriendin al een paar keer ontmoet
ze vinden elkaar erg sympathiek
en mijn vriendin zei ook
dat ze ons (mijn man en ik) een leuk stel vond
ze zag ook duidelijk, dat we een stel zijn
het leven heeft de kleur die je het geeft

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 10-11-2012 15:44

Hi, ik ben nieuw hier in de groep en wil je toch nog mijn hartelijk welkom geven.
Ben duitse en dus niet met de taal zo vertouwd als het soms zou moeten.
Ik vindt het een prima verhaal dat je met je levenspartner en vrouw dat al kon uit elkaar krijgen. Lijkt mij een geweldig doel VOOR volwassene mensen.

Ben zelf nog in de fase van verwarnis maar ook mooie gevoelens beleven en deze niet willen wegstoppen hoort irgens bij mij en dat is goed zo!
wens je en je geliefde mensen het best en ons hier leuke pratjes
alegria1