hoi ik ben ansie

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 10-07-2012 20:32

hahahahaahahhahaah

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-07-2012 22:18

Misschien is het wel het Pieterpad voor potten.
:shock:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 10-07-2012 22:20

Met een hoofdletter P ??

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-07-2012 22:23

Met hoofdletter Puh,

Pieterpad




Van

Pieterburen



Naar

Sint-Pietersberg



Lengte

492 km



Verbindingen

Drenthepad, Graafschapspad, Krijtlandpad, Lingepad, Maarten van Rossumpad, Maas- en Peelliniepad, Maasduinen-Nierspad, Maas-Swalm-Nettepad, Marskramerpad, Noaberpad, Overijssels Havezatenpad, Pelgrimspad, Streekpad Nijmegen, Wad- en Wierdenpad, GR5



Bijzonderheden

geen






Bordje
Het Pieterpad (LAW 9) is de bekendste lange-afstand-wandelroute van Nederland. De route voert van Pieterburen aan de Groningse Waddenkust naar de Sint-Pietersberg bij Maastricht en heeft een lengte van omstreeks 492 kilometer, onderverdeeld in 26 etappes. De route voert door de meest uiteenlopende landschappen, en wordt in kaart bijgehouden door het Nivon.

Het Pieterpad is in het veld gemarkeerd met de internationaal bekende wit-rode merktekens van langeafstandswandelpaden (LAW) en staat in detail beschreven in twee wandelgidsen die worden uitgegeven door het Nivon. Op de Sint-Pietersberg sluit het Pieterpad aan op de Europese GR5, die tevens onderdeel is van wandelroute E2. De GR5, die via de Ardennen en de Franse Alpen naar Nice loopt, is een van de populairste internationale wandelpaden voor Nederlandse wandelaars.

Op elke etappe komen vrijwel dagelijks wandelaars van het Pieterpad langs. Het pad bestaat sinds 1983 en is ontworpen door de Tilburgse Toos Goorhuis-Tjalsma en haar Groningse vriendin Bertje Jens. Op 21 april 2006 is er in Vorden, halverwege het Pieterpad, een bronzen plaquette onthuld als eerbetoon aan beide dames. Ook in de boswachterij het Sleenerzand bevindt zich een monument met plaquette ter ere van de ontwerpers van de wandelroute. Het Pieterpad wordt onderhouden door een werkgroep, onder aanvoering van Maarten Goorhuis (zoon van Toos Goorhuis) en fotograaf Wim van der Ende.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-07-2012 22:49

Jemig.......als je daar geen vrouwen tegen komt, dat weet ik het niet meer zeg!

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 10-07-2012 23:44

Puuu sunflower je hebt je best weer gedaan met alle info over het pieterpad. 8-)
Je kan zo als gids bij mij mee op de bus.
Ga nog even door dan kan je over 1,5 mee naar parijs met me :evil:
Maar ik heb het even op het netwerk gezocht. In noord holland ligt dat pad in de rijp. Er waren er dus meer. Ik merk het al ik heb nog een hoop te leren :-)

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 10-11-2012 16:12

Hoi Ansie, da zij wij al twee de Bubbels maagd noemde in het eerste gesprek. Nu zijn wij al twee die het derde pasje voor de eerste doen of he ik iets misverstaan..! hahaha .. ik voel dat ik eerst iets moet meer dudielijkheid voor mij winnen voordat ik anderen nastmij ermee betrek.

Magd ja maar kan je als magd ook zekerheid vinden wat je echter voelt of niet en natuurlijk hoe ontmoet je iemand op die je kan vallen want zonder dat kan ik het mij niet vorstellen.

Leuk de velen reacties te lezen en te zien wat er kan gebeuren als je hier vriendinnen ontmoet.

Wnes je en mij veel lees plesier en ook veel goede gesprekken.