Lotus ook hier!!!

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 29-04-2012 21:06

Ladies: vanouds weer het warme welkom.


Setteke: creatief als altijd...
Rommy: leuk je weer te zien
Bluebell: we zitten in dezelfde tak van sport .. is en blijft boeiend
Zunneke: met wat voor doelgroep werk jij??
Suus: pareltjes...op vakantie met din en oma worden 8)
Merelvrouwke: in de buurt van Setteke, klopt! we hebben elkaar gezien in denhaag. je had lekkere .. :cry: ... bij je!
Knorretje: jouw naam zegt me ook wat \l;
Klien: leuk om een foto van jou en din te zien

Met plezier lees ik bij wat er allemaal geschreven staat...fijn om er weer bij te zijn...
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 30-04-2012 10:43

Hey Lotus,

ik werk als groepbegeleidster binnen een woongroep met 6 clienten met een verstandelijke "handicap". Deze woongroep valt onder "wonen intensief. " Dwz dat alle clienten langs hun verstandelijke "handicap" een bijkomende "handicap" hebben bv hechtingpsproblemen, autisme/PDD NOS, psychische problemen. Verstandelijk nivo varieert nogal, sociaal- emotioneel nivo is lager. Ik werk er graag, elke dag is weer een nieuwe uitdaging. Ben het helaas niet altijd eens met beleid van de Stichting, hihi..

Met welke doelgroep clienten werk jij?

Vlgs mij zijn er hier nog meer meiden die hetzelfde werk doen??

Xx Zunneke

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Bericht door lotus » 01-05-2012 18:31

Hey Zunneke,

Wat je beschrijft klinkt me bekend in de oren.
Op de dag/werkbestedingslocatie werk ik met een breed scala van clienten op een groep, van midden niveau verstandelijk gehandicapten tot intensieve zorg. Van clienten die niet kunnen tellen, nagenoeg niets kunnen zien tot gedragsproblemen, downers.
Ik werk op alle groepen van banket, brood, traiteur, winkel tot kantine. De samenstelling wisselt daarbij nog elke dag en variert van 6 tot 10 clienten.
Elke dag weer leuk en geen een dag hetzelfde.
De ene dag relaxt werken en de andere dag bikkelen om een product af te krijgen. Vandaag nog heerlijk een 'eigen' gemaakt ambachtelijk warm worstenbroodje op. Smaakt extra lekker :)

Het beleid van stichtingen.... tjahh.. ben het ook niet altijd eens met het beleid.... zeker in deze tijden van bezuinigingen... :D
Gelukkig blijft het werken met mensen, haha...

Xx Lotus
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 06-05-2012 16:18

Welkom Lotus ! Fijn jou hier ook terug te zien !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.