Heb jij een bijzondere ervaring op dit vlak?

Plaats reactie
Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Heb jij een bijzondere ervaring op dit vlak?

Bericht door Rommy » 10-01-2013 00:05

[color=violet]Ik ben benieuwd of mensen wel eens iets mee hebben gemaakt wat ze zelf als bijzonder ervaren?

Ik heb zelf wel zo'n ervaring, zal het binnenkort hier zetten.......is me nu te laat![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 10-01-2013 14:14

Ja ik heb zon ervaring,ik was kind zon 10 jaar.
De moeder van mijn vader was medium van een spirituele kring toen.
S Zondags gingen we met het hele gezin altijd op visite.
Mijn andere oma,van mijn moeders kant was geloof ik net overleden.
Op die ene zondag,pakte mn vaders moeder zon bord met twee gekruiste houtjes,sloot haar ogen en raakte in trance.
Als kind vond ik dat wel gek en angstig ook.
Ze begon boodschappen van mijnoverleden oma door te geven,en ze noemde de naam van de overledene,en dat terwijl beide oma s elkaar nooit gekend hebben.
Ik zag mn moeder wit en grijs worden,en later zei ze het ongelooflijk gevonden te hebben,dat er dingen gezegd werden die zo treffend waren.
Als kind heeft het diepe indruk nagelaten.


Jaren later ,ik had mijn twee kinderen al,ben ik door een voorspellende droom met mijn hele gezin behoedt voor een ongeluk.
De droom had ik verteld tegen mijn man,en toen het bijna ongeluk gebeurde kon mijn man nog net bijtijds handelen..frappant vond hij het.

Zo maak ik nog wel eens meer dingen mee..zg toevallig.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 10-01-2013 14:22

ik heb wel eens raars meegemaakt tijdens een 'familie-opstelling'sessie....had een vraag en die werd beantwoord op frappante wijze en toen ik rol in iemand anders leven moest 'spelen' toen voelde ik me ook echt zoals die persoon en ook qua houding enzo heel merkwaardig want die persoon kende ik ook helemaal niet!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-01-2013 15:29

[color=violet]Dat voorbeeld van jou heb ik wel eens meer gehoord bij "familieopstelling sessies" Majo!

Van Sun ook heel bijzonder, zoiets neem je toch mee in je verdere leven.......


Ik was met mijn gezin naar het strand geweest, kinderen zaten in hun stoeltjes achterin, Geale naast mij!
We naderden een parkeerplaats met een bloemenstalletje aan de rechterkant van de weg. Ik zag daar een auto staan die de rijbaan weer op wilde draaien en dat deed hij ook precies toen wij nog een paar meter te gaan hadden :(
Ik weet nog dat ik mijn ogen dicht kneep, een slinger aan het stuur gaf en zat te wachten op de klap......die niet kwam!
Toen ik mijn ogen weer open deed waren wij voorbij de auto, HUH 8-) we keken allebei om en zagen dat de passagiers van de andere auto dat ook deden, hoe kon dit :(

Ik heb de rest van de rit trillend achter het stuur gezeten en thuis wist ik het zeker"dit was buiten mij om gegaan" [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 11-01-2013 11:13

[color=orange][i]

Jah sommige ervaringen zijn niet te duiden..maar maken zoveel indruk dat je ze zeer zeker bijzonder kan noemen..!
:-P


[img]http://i.imgur.com/5rh6j.gif[/img]


[/i][/color]

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 11-01-2013 22:20

Niet zo'n leuke beelden w.w., gelukkig geen slechte afloop 8-)
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 13-01-2013 12:45

Rommy,ik heb een ervaring die op die van jou lijkt.
Toen ik nog in Utrecht studeerde reed ik elke dag met mn Renaultje4 op en neer. Een keer op de terugweg, het was best heel druk, en ik reed op de linker baan toen er opeens een heel groot ding de weg op kwam denderen, er was ........geen ontwijken meer aan.
Ik heb mn stuur een ruk naar rechts gegeven, idd in afwachting van de klap, en vervolgens reed ik gewoon op de rechter rijbaan. De v rouw die in de linker rijbaan voor me reed had een klapband en stond opeens stil, verder had ze niets ... Toen ik haar dus rechts voorbij reed hebben we elkaar verbijsterd aangekeken.... De auto's in de rechter rijbaan heb ik op wonderbaarlijke wijze ook kunnen ontwijken.

Ik had achteraf eigenlijk moeten stoppen toen, maar ik was te verbijsterd, en ben in die toestand, trillend naar huis gereden
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-01-2013 13:57

[color=violet]Inderdaad .......ik had ook moeten stoppen maar je bent zo "van de wereld"dat je door gaat met wat je deed.....dus rij je door![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Spiritualiteit”