Medium?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Medium?

Bericht door Rommy » 07-01-2013 18:05

[color=violet]Geloof jij in de programma's van Char, Derek etc of ben je het type ' eerst zien en dan geloven' ?[/color]


[color=violet]
Heb jezelf wel eens iets bijzonders op dit gebied meegemaakt?[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 07-01-2013 18:56

Nou noem je ook net wat mensen op waar al menig "foutje" bij is ontdekt. Char is niet voor niks van de tv af gehaald.

Die mensen kunnen jou zo lezen........die zien je gebaren, je gezicht en woorden.......je geeft zelf steeds het antwoord op hun vragen, suggesties.

Nee, ik geloof er dus niet in. Dat zou ik dan eerst echt zelf mee moeten maken.

Net als toen dat programma the six senth ofzo.......in Nieuw zeeland lieten ze dan 2 mediums los op een moordzaak.

Nog NOOOOOOOIT heeft er iemand een moordzaak opgelost.
Nog NOOOOOOOOOIT kwamen ze echt met een naam.

Dus nee, ik geloof er niet in.

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 07-01-2013 19:32

Ik ken Char en Derek niet eens.....

Ik ben wel eens een paar keer bij een waarzegster geweest.
In die zin, verbaasden zij mij, dat ze wel dingen zegden, die ze totaal niet konden weten, maar of ik er veel mee opgeschoten ben?
Neen . Het is niet allemaal onzin, paranormaal begaafde mensen, ze bestaan wel degelijk.
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 07-01-2013 21:49

o, ik geloof wel dat er mensen zijn die wat meer kunnen zien of voelen dan wij......maar vaak zijn er ook aardig wat oplichters bij.

Mensen gaan er naar toe om wat te horen.....en soms horen ze dingen die er niet gezegd zijn......

Ik zou het best wel eens mee willen maken hoor. Dus naar iemand toe die mij heel niet kent, die geen woord met me wisselt, me aan kijkt en zegt......jij werkt op de bus, je hebt een dochter, je weet nog niet welke vissen je in je bak wilt hebben en je hebt een relatie met een belgje.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-01-2013 15:18

[color=orange][i]

Ik weet al van kinds af aan, uit eigen ervaring dat er heel veel mogelijk is op spiritueel gebied. Daarom heb ik ook nooit behoefte gehad om het uit nieuwsgierigheid op te gaan zoeken, om uit te testen of het bestaat of niet.

Voor mij is het gewoon een normaal onderdeel van het leven.
Iedereen heeft het in feite tot eigen beschikking, alleen de een is er wat meer gevoelig voor dan de ander, te beginnen bij gewoon je eigen intuitie, die ookal logisch onverklaarbaar is.

Door dat hele showelement eromheen in de media, wordt het veel te veel opgeblazen en veel te veel op een voetstuk gezet.
Dat staat mij al tegen, want als er ìets misleidend is, is het wel om tegen een medemens op te gaan kijken.
Er zijn er maar weinigen die zuiver kunnen blijven standhouden als ze zo opgehemeld worden en de wereld van roem en macht aan hen trekt.
Zo'n circusgebeuren trekt mij dus helemaal niet, dat vertroebeld alleen maar.

Mensen kunnen zich beter bezighouden meer open te staan voor hun eigen intuitie, en wat die hen wil leren..dan maar achter een iemand aan te lopen.


[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-01-2013 11:17

[color=violet]Voor mij is er geen enkele twijfel over waar/niet waar, ik weet dat het niet gespeeld is!
Iedereen doet bovendien uit vrije wil mee.

Ik ben zelf naar een avond van Derek geweest........hij staat daar de hele avond vooral te bewijzen dat wat hij doet echt is, dat vond ik jammer, daar kwam ik niet voor.
Mensen verliezen op de meest afschuwelijke manier hun dierbaren, wat lijkt me dat een geweldige troost via zo'n medium te horen dat iemand vergeven wordt, dat degene oke is.....ik zie dat ook aan mensen, dat het ze helpt bij de verdere verwerking!


Als je niet precies weet hoe deze mensen "werken" oordeel dan niet.
Robbert van der Broeke is met de grond gelijk gemaakt toen men hem dacht te betrappen op een fout........
Hij werd uitgelachen en voor de leeuwen geworpen in de media.

Voor mij bevestigde het alleen maar dat veel mensen niet weten hoe deze man werkt en erop uit zijn hun gelijk te halen door te zoeken naar feiten die niet kloppen, dat is pas zielig![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 09-01-2013 13:04

Maar rommy, nu zeg je al iets waar ik dus mijn twijfels over heb.... Die mensen komen daar voor een soort van contact met overleden familieleden ed.....NOOOOOOIT, maar dan ook NOOOOOOOOOOIT hoor je dat die overledene ergens mee zat!

"Hij laat je weten dat het goed is.....hij heeft zijn rust......hij voelt zich nu beter......hij vergeeft het je......."

Dat soort dingen kan ik ook natuurlijk wel vertellen. Dat zijn dingen die iedereen wilt horen! Snap je?

Er wordt verteld wat je wilt horen........en je hoort wat je wilt horen....

En ergens zal er wel iets wezen waardoor zij wat dingen kunnen oppikken ofzo.......maar twijfels heb ik er wel bij. Tis natuurlijk ook geen wetenschappelijk bewezen iets he. Ik bedoel, als er echt van die waarzeggers waren, dan werden ze veel vaker gebruikt bij de politie ed. En waren er meer waarzeggers die de lotto cijfers allemaal goed hadden......

Tis zoals het geloof.......je moet er in geloven......

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-01-2013 13:13

[color=violet]Overledene ergens mee zat :? die zitten volgens mij nergens mee, degene die achterblijven kunnen ergens mee zitten ten opzichte van degene die overleden is!
De laatste uitzendingen van Derek waren allemaal gebaseerd op mensen die iemand hadden opgegeven omdat ze met onverwerkt verdriet zaten.

Ik hoef jou niet te overtuigen hoor, als dat wel moet om een bepaalde reden komt dat vanzelf op jou pad! :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 09-01-2013 13:43

[color=orange][i]


Even ter info dames,..ik heb diverse overledenen aan mijn bed gehad die toch behoorlijk ergens mee zaten.
Alleen maar om aan te geven Bubs..dat ook als jij zelf niet een bepaalde ervaring hebt..dat dat niet hoeft te betekenen dat iets niet bestaat.

Mensen oordelen, zonder zelf te onderzoeken. Wat is het nut daarvan..?

Onderzoek alles en behoudt het goede..dan doe je je zelf recht aan.


[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 09-01-2013 15:46

ik geloof wel degelijk dat er mensen zijn die een medium zijn omdat ik dat uit eigen ervaring heb meegemaakt met een heel bijzondere vrouw die van mijn verleden wist en ook dingen in toekomst gezegd heeft (die ik vergeten was en opgeschreven had) en die allemaal uitgekomen zijn....ze is nu heel oud en heeft nooit publiciteit gezocht ermee.....ik geloof dat er ook veel mensen charlatans zijn en misbruiken van, natuurlijk die ook.
Maar ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij kunnen zien/weten ja.