Reiki beoefenaars

Plaats reactie
BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Reiki beoefenaars

Bericht door BeeCee » 25-10-2012 10:51

Ik zou graag willen weten of er nog meer dames op dit forum aan Reiki doen!
Ultieme doel. Een vrouwen Reiki meeting.......
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 13-01-2013 12:26

Inmiddels is de eerste BiVrouwen-Reiki-bijeenkomst achter de rug. Het was een super middag-avond. En de pizza van la Luna was heerlijk!
Aan allen in het Reiki-mandje is vanmiddag een portie energie verzonden. Ik zal iedereen die er was de inhoud van het reikimandje toesturen zodat we ook in de komende weken energie kunnen blijven sturen aan iedereen die een beetje extra nodig heeft.
Het is is waarschijnlijk beter als we een volgende keer een start-tijdstip proberen aan te houden.
Mededelingen over volgende meetings zullen we natuurlijk weer hier plaatsen. Iedereen is welkom om daarop te reageren door mee te komen doen, of door zichzelf (dmv foto, volledige naam en geboortedatum) aan de reikimand toe te voegen.
Daarnaast hebben we besloten deze meetings ongeveer eens per 2 maanden te houden en dan bij voorkeur in de even maanden (ivm Bijou-meetings in de oneven maanden). Iedereen is welkom bij de volgende meeting (datum nader te bepalen) ongeacht reiki graad of stroming. Zelf als je er nog geen enkele ervaring mee hebt maar wel heel geïnteresseerd bent ben je van harte welkom. Heb je een vriendin die hier mogelijk in geinteresseerd is, dan neem je die volgende keer toch mee!
En ook al kan je maar af en toe komen, dan is het super als je een keer meekomt.
Tot de volgende meeting.................................

Bij interesse geef je je emailadres even door aan mij,
beecee
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-01-2013 13:52

[color=violet]Fijn dat het een succes was BeeCee :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Spiritualiteit”