Tips, opmerkingen of vragen voor het beheer.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2012 11:19

Hey meiden....kunnen jullie mij vertellen wat bbc code en httml is?wat je kunt inschakelen bij je profiel?

Pff...valt nog niet mee voor zn pcnerd als ikke....mooi excuus om lekker vaak in t eloggen!ghighi...

en leuk...dit zijn d ehyves smileys,niet?

doeidoei ik ga dadelijk de sneeuw in om te werken..brrr.
groetjes Knorrie

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-02-2012 11:36

Nee, dat weet ik ook niet, knorretje. Had je daar dan wat mee willen doen??? Gewoon lekker laten staan zoals het staat en anders moet je het ff via google ff opzoeken, oke?

En ja, dit zijn hyves smileys en nee, die kan ik niet eindeloos aanvullen. Kan hier 40 van die dingen neer zetten en dat is it......

Veel knutselplezier!

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 05-03-2012 19:53

Ik heb een wensje, en ik denk niet dat ik de enige hierin ben.
Het is voor veel forumonderdelen het leukste als je het nieuwste onderdeel eerst leest. Nu kan je dat onderaan met een knop instellen, maar die instellingen verdwijnen en je moet het telkens opnieuw doen en dat voor elk forum onderdeel.
Kunnen jullie daar al iets op uitvinden?
:neutral:
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-03-2012 19:57

Heb ik al een tijd geleden naar gevraagd, want ook wij zagen dat al snel. Dat kan dus NIET verandert worden. Dus als je wat gaat lezen, MOET je gewoon op de laatste blz drukken...... Is gewoon niet anders. Ik moet zeggen, ik ben er al gewoon aan gewend hoor.

Vind het nu ook wel makkelijk, want je ziet gelijk nog even waar het om ging, op die blz.

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2012 20:51

[b][color=violet]Hoi even een vraagje.
Is het mogelijk om een instelling te maken :shock: ( of is die er al en kijk ik er overheen),waarbij je in kunt stellen dat het nieuwste bericht bovenaan komt te staan.
Nu moet je dat bij ieder bericht opnieuw instellen.

\l; [/color][/b]

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 06-03-2012 21:04

Dat is wat BeeCee ook al vroeg denk ik Inger .... en waar bubbels dus ook al op geantwoord heeft ...
Ik ben het helemaal met jullie eens dat het leuker zou zijn als datgene wat als laatste gepost zou zijn vanboven zou staan ... 'k heb het daar zelf een tijd geleden ook al met bubbels over gehad ... maar helaas blijkt dat op dit forum niet te kunnen.
Wil je naar dat wat als laatste gepost is gaan ... dan moet je dus links boven in een topic ... of rechts onder aan een topic ... gewoon even klikken op de laatste pagina en dan kom je ook nog redelijk snel bij het laatste wat er gepost is.
Het is idd wel wat omslachtiger ... ik stoorde me daar in het begin eerlijk gezegd ook aan ... maar nu ben ik er al aan gewoon ... en zolang het dat maar is ... vind ik het niet echt een drama ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 21-03-2012 20:13

hoopten ook dat nieuwste bericht bovenaan kon staan, maar dat blijft zo heb ik begrepen...

Kunnen we geen chatfunctie krijgen zoals weleer?
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-03-2012 20:20

Daar moet ik nog ff naar kijken, merel. Dat ga ik niet doen als dat de functionaliteit van het forum in gevaar brengt. Hoorde nl dat anderen dat ook deden en dat er toen allemaal fouten optraden op de site. Dus......het is nog in onderzoek, wordt vervolgt!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 21-03-2012 22:34

Oke, ik heb een chatbox gevonden. Eens kijken of het werkt naar behoren....... :shock:

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 22-03-2012 17:37

Waar zit die chatbox?

Is het mogelijk om de achtergrond een beetje aan te passen met de zomer in het vooruitzicht... moest binnen gaan zitten omdat door de donkere achtergrond er niks te lezen viel... :smile: