mandala borduren

Plaats reactie
Gast

mandala borduren

Bericht door Gast » 13-02-2012 14:19

Ik heb verschillende hobbies, maar mijn allergrootste passie is het al bordurende ontwerpen van mandala's. Ik heb een eigen website hierover. Als je deze graag wilt bezoeken (wat ik heel erg leuk zou vinden :-D ) stuur me dan even een persoonlijk berichtje. Ik wil liever de naam van mijn website hier niet neerzetten omdat hij mijn volledige echte naam weergeeft en aangezien dit topic een zogenaamd "open topic" is heb k liever niet dat mijn naam hier open en bloot te lezen staat.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 13-02-2012 15:35

Ja je hebt idd een chique website Nicky ! Ook via deze weg nog eens proficiat daarvoor !
En ook heel fijn om zo'n bijzondere hobby te hebben ... daar kan ik echt wel bewondering voor hebben ...

Even ter zijde: dit is geen open topic ... dus niet iedereen kan hier lezen ... alleen maar de leden die door ons gekend zijn ... of die al ingebeld hebben en die dan dus ook toegang krijgen ...
In de topic bij beheer en forumregels ... kan je zien welke topics open zijn voor iedereen die zich hier registreert ... Alles wat daar niet tussen staat ... is gesloten ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 13-02-2012 16:00

Correctie bij mijn vorige posting: deze topic van hobby is idd nog niet gesloten ! Ik geef dit straks even aan bubbels door ... zodat zij dat meteen kan aanpassen ... Goed opgemerkt nicky :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 13-02-2012 16:18

[quote="Isis"]Correctie bij mijn vorige posting: deze topic van hobby is idd nog niet gesloten ! Ik geef dit straks even aan bubbels door ... zodat zij dat meteen kan aanpassen ... Goed opgemerkt nicky :evil:[/quote]


:-D

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 13-02-2012 17:58

Is geregeld, nicky! Helemaaaaaal prive voor jou en ons! :-)

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 05-03-2012 12:29

Wat een prachtige mandala's!!!!
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Bluebell
Berichten: 72
Lid geworden op: 27-03-2012 20:24

Bericht door Bluebell » 28-03-2012 10:17

Ik heb je site al gezien en vind het supermooi gedaan .Fijn om te zien dat je nog steeds heel creatief bezig bent,dat is nu net een eigenschap die ik langs geen kanten heb :razz:
Soulmates never die!

Terug naar “Hobby”