schaatsen

Plaats reactie
klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

schaatsen

Bericht door klien » 16-01-2013 16:08

Het is koud, het vriest dat het kraakt en daarbij is het eigenlijk schitterend weer.
Wij zitten hier aan het Alkmaarder/Uitgeestermeer. Doordat er weinig wind staat,, er geen sneeuw op het water is blijven liggen, is het ijs een mooie gladde vlakte.
Nog een paar dagen vorst en we kunnen mooie tochten rijden.
We bedoel ik wij Nederlanders, want ik heb mijn schaatsen weggegeven omdat ik niet meer durfde. Toch krijg ik ook kriebels, zelfs al heb ik de pest aan gladheid en slecht begaanbare wegen. Het geeft zulke mooie plaatjes, zeker als er weer mensen op het ijs bezig zijn.

Wie gaat de schaatsen onderbinden komend weekend? Want met de voorspellingen is er dan volop kans om natuurtochten te gaan rijden.

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 16-01-2013 21:27

No way. Veel te bang dat ik val. Veel te koud. Brrrr
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 16-01-2013 23:50

[color=violet]Ik vind het ook een prachtig gezicht, rij zelf niet meer.....bang in een wak te rijden :oops:


Ik ga er wel graag op uit om foto's te maken :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 17-01-2013 09:05

Als kind kwam ik al huilend thuis,met koude handen en voeten,dus schaatsen is aan mij niet besteed.(Ik kan het nog niet eens :oops:
Mijn "schaatscariere bestaat alleen uit het begeleiden van onze kleindochter op haar krabbeltjes,en zelfs dat laat ik nog liever over aan opa :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Terug naar “Hobby”