Foto albums maken met Albelli

Plaats reactie
Gast

Foto albums maken met Albelli

Bericht door Gast » 07-03-2012 22:32

Ik zag ooit een heel leuk fotoalbum van iemand en toen was ik gelijk helemaal enthousiast. Ik begon gelijk aan mijn eerste boek en dat werd mijn proefmodel. Door dit hele gebeuren ben ik mij ook gaan bezighouden met foto bewerking. Onlangs heb ik alle oude dia's van mijn ouders uitgezocht naar leuke plaatjes van mij en mijn broer die inmiddels is overleden. Mijn vader met een keukenmesje alle oude dia's achter de glaasjes vandaan halen en ik ze inscannen. Inmiddels is het een prachtig boek geworden met enorm veel herinneringen. Ja daar kan ik mij wel mee vermaken, alleen jammer dat het zo ontzettend duur is.

Gast

Bericht door Gast » 10-03-2012 23:37

Hier nog een albelli verslaafde...heerlijk ermee bezig te zijn...jammer dat ik niks digitaal heb van voor 2003 dus heb heel veel moeten inscannen en dat is me toch een werk..pppfff
Ik doe het op mijn gemak (idd ook vanwege de hoge kosten)
Heb zojuist weer een bon met 25 euro korting aangeschaft en wil voor mijn middelste zoon die 26 maart de mooie leeftijd van 21 jaar bereikt zijn babyboek afhebben voor zijn verjaardag...dus werk aan de winkel...echt leuk!

Terug naar “Hobby”