Pasta-recepten

Plaats reactie
Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Pasta-recepten

Bericht door Isis » 09-02-2012 18:07

Ik eet graag pasta's en vind het leuk om zo tussendoor eens iets nieuws uit te proberen ...
Wie heeft er lekkere receptjes om hier met ons te delen ?
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 11-03-2012 09:26

Pastarecepten mmmmmmmm:
[b][u]Champignons met spinaz[/b]ie,[/u] bakje champignons in stukjes en bakken, bakje kruiden kaas erdoor en een paar blokjes bevroren spinazie, beetje roeren en wachten tot de spinazie ontdooit is, eet wat handiger ;-).
[b][u]Broccolli met kipfil[/b]et:[/u] Stukjes kipfilet bakken, kruiden met peper en zout, kleine roosjes broccoli toevoegen, beetje smoren tot ze half gaar zijn, een beetje een bite vind ik zelf wel lekker. Klein bakje mascarpone erdoor en een zakje geraspte kaas, wachten tot de kaas wat gesmolten is en eten maar.
[b][u]Verse pesto en kleine tomaatj[/b]es:[/u] pesto maken van drie volle handen basilicum, handje pijnboompitten( amandelen erdoor is ook heel erg lekker) klein stukje pardano/parmezaanse kaas of iets in die trend, teentje knoflook, scheut olie, staafmixer erop zetten en brrrr hij is klaar. Kleine tomaatjes fijn snijden, van die lekkere zoete echte tomaatjes, door de pasta roeren met de verse pesto, lekker met varkenshaas/varkenslapjes omwikkeld met seranoham.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 11-03-2012 10:21

Ik ben ook stapel op pasta,ga beslist eens een van de recepten uit proberen :P
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 11-03-2012 10:34

hmmm .... ik krijg er al spontaan zin in :P
haha ...

Gek eigenlijk ... ik vind pesto lekker ... maar 'k heb nog nooit geprobeerd om dat eens zelf te maken ... Dat ga ik binnenkort met dit receptje van hierboven zeker eens doen ! Bedankt voor de tip roosje :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 11-03-2012 10:53

met Shoarma reepjes, champignons, rode ui, prei, schepje creme fraiche.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 11-03-2012 16:40

Misschien ook een idee. Als ik pesto maak dan gelijk een grote hoeveelheid en dat doe ik in van die plasticzakjes voor ijsklontjes. Heb je altijd mooie portie's voorhanden :?:

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 11-03-2012 17:24

Ja goed idee setteke :evil:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Terug naar “Kokkerellen”