Verhalen

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Verhalen

Bericht door Bubbels » 15-07-2012 17:16

Pamela en ik in de sauna

Ik sta enigszins strategisch opgesteld, met mijn kont richting muur gedraaid. Het moment dat ik mijn badjas uit moet trekken en plein public, blijft lastig. Iemand heeft me ooit de Indiaanse naam: vrouw-kont-molenpaard gegeven. Dag zelfvertrouwen, hallo complexje, sluit maar achteraan in de rij. Maar desalniettemin sla ik mijn badhanddoek om mijn lijf, zet mijn zelfverzekerde blik op, duw mijn borsten parmantig vooruit en als helpende gedachte beeld ik me in dat ik Pamela Anderson ben. Zo stap ik het voetenbadje in. Althans, dat probeer ik.

Ik ontdek al gauw dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan, want ik moet over een vrij breed muurtje stappen met mijn korte beentjes, terwijl ik uit alle macht probeer mijn handdoek bijeen te houden. Ondertussen probeer ik voet aan vaste grond te krijgen en niet uit te glijden, waardoor ik pijnlijk met mijn muts op het muurtje terecht zou komen. Of in een ander scenario, ik met een soort snoekduik in het pierenbadje zou belanden - geheel nakend - en zo dus ongewild de aandacht zou trekken. Voorzichtigheid is geboden dus. Uiteindelijk lukt het om mét de handdoek zorgvuldig voor de strategische plekken geslagen, plaats te nemen in het walgelijk warme voetenbadje. Om me voor te bereiden op het echte werk: de sauna.

Ik ben trouwens altijd blij als ik meer dikkerds zie rondlopen in de sauna en ik ben helemaal gelukkig wanneer ik niet de dikste blijk te zijn! Want om mijn blote fat ass aan iedereen te laten zien, is bepaald geen kleinigheidje! En dat ‘men dat niet ziet’ in een sauna, is een leugenachtige geruststelling voor iedereen die zich ongemakkelijk voelt in zijn blootje! Op een enkeling na misschien, is het óók in een sauna kijken en bekeken worden. Of ik moet de bekende uitzondering op de regel zijn…

Want ik zie zelf namelijk álles! Iedere verloren strijd met de zwaartekracht, de nadrukkelijke sporen van zwangerschappen, slappe buiken en hangborsten. Moedervlekken, wratjes, vergroeiingen of amputaties, ik registreer het allemaal. Goed verzorgde voeten, of kalknagels. Grote, kleine en kromme piemels. Besneden of niet. En soms verbaas ik me alleen maar en denk er ondertussen het mijne van. Blijft de vraag: ben ik de uitzondering of de regel?

Ondertussen doorloop ik het hele saunaritueel meerdere keren. Ik weiger te dompelen in het ijskoude bad, maar ga wel braaf buiten onder de neveldouche staan. Ik schud mijn natte haren uit á la Pamela en besef plotseling dat ik haar al even niet meer bij me heb. Ergens onderweg is ze afgehaakt, blijkbaar vindt ze dat ik mijn mannetje wel sta.
Zélfs in Eva kostuum!


[url=http://postimage.org/image/h7j5j3sdp/][img]http://s14.postimage.org/h7j5j3sdp/vol.jpg[/img][/url]


Geschreven door een andere volle dame......

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-07-2012 18:25

[color=orange][i]

Hhihi..Pamela & Bubs..het had ook Pamela & Ag. kunnen zijn.. Ik heb ook een lastig oog voor detail :lol: :roll:


Good posting..!! :evil:

:-x voor iedereen die worstelt met haar lijf..! :-(



[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 15-07-2012 21:53

lol,ik heb hier een grote smile op mijn gezicht,zo herkenbaar. :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 15-07-2012 22:04

[color=orange][i]

WHAHAH..Bubs..by the way..mocht je willen dat je zo'n lekkere wilde bos haar had..! Op je hoofd dan.. :razz:

[/i][/color]

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 15-07-2012 22:42

Hihi,...laat ik me nu toch net afgelopen vrijdag voor het eerst in de sauna zijn geweest....
Bijzondere ervaring,..kan het niet mooier omschrijven als bovenstaande :evil: !!!!!! Maar zekeres voor herhaling vatbaar!

Xx Zunneke

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 15-07-2012 23:16

Voor het eerst Zun?
En was je op een vrouwenavond of gemengd??

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 15-07-2012 23:43

Yep,..mijn eerst keer, hihi..
Nou, dat zit zo; ik ging met een vriendin naar het thermaalbad.. Ben er echter wel vaker geweest, maar niet in het sauna gedeelte..
Die vriendin blijkbaar wel..dus ze stelde voor om ook nog ff de sauna in te gaan..een gemengde sauna...
Tja,...het is toch raar hoe pruts een mens in een keer kan zijn, hihi..
In mijn beroep, al veel naakte mensen gezien in allerlei soorten en maten..
Maar dan zelf uit de kleren! Ben nou niet bepaalt maatje Pamela Anderson, integendeel!
Bubs haar vehaal was me op het lijf geschreven..
Echter uiteindelijk was ik door mijn schaamte heen en vond het heerlijk!

Xx Zunneke

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 15-07-2012 23:50

Ja, het is ook heerlijk; ben al jaren niet meer geweest maar ik ging er ook regelmatig heen. Lekker relaxed hoor! Alleen daarna dat koude bad, whoww heftig hoor!! :shock:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 16-07-2012 00:25

[color=violet]Ik vind dat best een lekker wijf, goeie maten zal ik maar zeggen!! :P 8-) :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 19-10-2012 22:50

IK ben hier nog lang niet uitgelezen.... 8)
Bubbels, ik vind dat je een groot schrijftalent hebt, bent.
Zo leuk, plastisch dat je je saunaverhaal hebt neergeschreven :-)
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.