Verhalen

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Re: Verhalen

Bericht door vlindertje » 20-10-2012 11:27

[quote="Bubbels"]
Geschreven door een andere volle dame......[/quote]

Bubbels meldt het er netjes bij ;). Komt van het Gastric Bypass Forum. Die volle dame is volgens mij inmiddels geopereerd en dus niet zo vol meer denk ik :razz:
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 09-11-2012 21:35

Lijkt mij ook heerlijk, was al lang niet meer in een sauna, goed idee om het nu niet meer te lange uit te stellen.
Kon mij goed terug vinden hoe ik mij nu zou kunnen voelen, zou ook mijn " Pamela " om hulp willwn vragen ...
Super bericht 8)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 09-11-2012 22:42

Haha ik denk dat er best veel mensen zich in dat verhaal kunnen vinden. Iedereen heeft wel wat te klagen over zich zelf (behalve ik natuuuuuuurlijk)

Ik moet ook zeggen.......het scheelt me ook geen zier hoor, in die sauna. Ik geniet gewoon lekker van mijn tijd daar en ik ga echt niet steeds mijn handdoek of badjas om me heen trekken.

Heb ook nog nooit wat horen zeggen over mijn omvang. Maar ja, dat heb ik ook nog nooit op straat gehoord ofzo. Misschien ben ik een aparte dikke....... :shock: :razz: (nog ff in ieder geval..)

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 09-11-2012 23:15

klaar ben niet meer jong en weet ook niet mijn uiterlijke echt in te schatten, is erg verandert sinds de laatste keer en nu ook nog de (on)zekerheid op alle kanten te kunen vallen .. en nog niet weten wat ik echter ermee wil?

ja, ervan genieten zou echt prima zijn, lekker warm en zo langzaam kunnen ontspannen niet te druk, dat zou wel leuk zijn dat je kan wennen en expermenteren wat goed voelt. Moet even starten ook dingen alleen te doen - is wel leuk - maar nog niet gewoon.

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 10-11-2012 10:39

Sorry denk dat wat er is geschreven kan worden anders geinterpreteerd.
Ik ben een normaal kijkende vrouw denk ik en ook niet slecht uitziend, maar weet helemaal niet wat andere over mj zullen denken. Echt hangende broosten zijn ook nog niet het probleem wel dat het kiner krijgen niet zomaar was ... de buik .... , maar da kan ik met overheen.. Ik vind je leuke zelfbewuste verhaal aantrekkelijk behalve moede vatten en ook het leuke te gaan genieten.
Genieten ja van de ontspanning, van de warmte , van gedachtnes loslaten kunnen .. , zo dat was wat ik bedoelde.