Gedichten

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 13-02-2013 07:45

Heel herkenbaar! Toen mijn ex en ik net uit elkaar waren, was dat liedje net van Gotye"Somebody that i use to know", net ofdat het moest uikomen op dat moment!! Helaas is het ook zo gegaan bij mijn ex..Geen blijk van herkenning meer op straat, een nieuw leven, meteen alweer een nieuwe vriendin, ander kapsel, etc.etc.
Nu kan ik haar onvermogen zien..Ze weet niet en kon niet weten hoe ze zich moest gedragen in bepaalde situaties..ik zie haar onvermogen..en voel ook totaal geen liefde meer voor haar maar ook geen haat..Toen ik op dat punt kwam, kon ik haar loslaten..Voor mijn dochter is het nog wel erg moeilijk \jl ..tis triest, het is een kind, gelukkig heeft ze hele goede hulp!! Maar het verdriet van mijn dochter, raakt mij enorm..het is zo'n lieve meid..Gelukkig gaat het met haar ook stukje bij stukje beter..
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 13-02-2013 10:31

Zo herkenbaar Isa, het verdriet van mijn kinderen toen ik bij mijn eerste vriendin wegging... Deed haast meer zeer dan mijn eigen verdriet (en dat was enorm)... Kan het nu nog voelen, hun pijn.
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Isa
Berichten: 314
Lid geworden op: 08-02-2013 20:11

Bericht door Isa » 13-02-2013 16:34

Ja voor haar is het zeker heel erg..het gaat te ver om hier het hele verhaal neer te zetten. Maar mijn dochter is alles voor me, gelukkig heeft ze goed hulp nu bij het verwerkingsproces..Maar dat steekt wel ja, dat maakt me nog wel boos. Niet mijn ex op zich maar de manier waarop er met mijn dochter wordt omgegaan na 8 jaar..
Ben gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen!!

Maan
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-05-2013 06:48

Bericht door Maan » 22-05-2013 11:52

[size=18]My Heart[/size]

[i]Pure love, without lies
My heart screams and denies,
Acces to purity, so many fears
Will my love be answered;
Or will it end in tears?

Will I be brave and face,
Those hauntings that chase,
My deepest inner child,
Let go and live now.
On' day you'll be free and wild.[/i]
Live with your heart, act with wisdom