Verlanglijstje ...

Plaats reactie
Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Verlanglijstje ...

Bericht door Isis » 13-02-2012 23:33

Hebben jullie een verlanglijstje ... van plekjes op deze wereldbol die jullie in jullie leven nog wel eens graag zouden willen zien ? Een droomreis die jullie nog zouden willen maken .... ooit eens ... ?

Ik droom er bijvoorbeeld al jaren van ... om ooit eens naar Mexico te kunnen gaan ... die Mayatempels trekken me heel erg aan ... lijkt me chique om te zien ... en dan die overweldigende natuur daar ook bij ...

Dichter bij huis ... zou ik nog heel graag zowat heel Italië willen ontdekken ... maar dat is er helaas tot nu toe ook nog altijd niet van gekomen ...

Goh ... er zijn zoveel plekjes waar ik ooit nog wel eens heen zou willen gaan ... tja, een mens moet kunnen dromen ook, toch ?

Hebben jullie ook zo van die droombestemmingen ?
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 14-02-2012 11:01

Ik zou graag een keer naar Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en Sri Lanka gaan. Hier in Europa zou ik graag nog eens ooit naar de Scandinavische landen gaan. Die rust daar lijkt me heerlijk. Maar ook Italië en Zuid-Spanje en Portugal trekken me. Misschien komende zomer naar Toscane. Ook wil ik zeker nog eens terug naar Mexico en Costa Rica. In Nederland vind ik de Waddeneilanden helemaal geweldig. Ik heb ze allemaal bezocht Terschelling is mijn favoriete Waddeneiland. Het minst leuk vind ik Vlieland omdat ik daar de polder mis.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 14-02-2012 11:46

Wenen ,Rome,en New-York staan nog op mn verlanglijstje.
Ik heb niet zulke grote dromen en ben snel tevreden :-)
Ook heb ik een lichte vliegangst,die ik aardig kan beheersen maar dan moet de vliegduur niet meer dan vier uur zijn.
Voor New-York wil ik wel een keer een uitzondering proberen te maken. :smile:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 27-02-2012 20:56

Ik zou graag naar de antillen willen gaan. Lijkt me heeeerlijk. Prachtige blauwe zee, heerlijke temperatuur....... Ja, lijkt me wel wat.

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 28-02-2012 08:10

Canada, maar dan echt in het bosrijke gedeelte, de bergen in trekken en rond Mexico, de oudheden daar bewonderen.

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 29-02-2012 18:19

Goh ja ... Canada .... daar zou ik ook nog wel eens graag *ooit* naartoe gaan klien !

Gisteren toevallig op tv een reportage gezien over The Cotswolds ... een prachtige streek in Engeland .... waar ik ook echt nog wel eens naartoe zou willen ....
Echt mooi daar ... de natuur ... die schattige huisjes ... de tuinen ....
Ja dit staat toch ook op mijn verlanglijstje !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2012 22:28

Oh wat ben ik dan simpel! Ik wil zo graag een keer naar Parijs.

Vroeger dacht ik altijd aan verre reizen en kon ik mij niet voorstellen om nooit eens ver weg te gaan. Nu heb ik daar veel minder behoefte aan en maak ik mij al druk over mijn huisdieren wanneer ik te lang weg zou zijn. Op het ogenblik heb ik even niet de middelen om ver weg te gaan, maar een weekendje Parijs lijkt mij geweldig.

Af en toe wil ik ook graag naar Stockholm en dit jaar ging ik met iemand waarmee ik eigenlijk niet wilde, maar ja.. WIE WIL ER NU MET MIJ NAAR STOCKHOLM? De volgende keer plaats ik hier gewoon een oproepje.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 07-03-2012 23:11

[color=violet]Dat doe je helemaal verkeerd Claartje, je moet zeggen

"WIE WIL ER NU NIET MET MIJ NAAR STOCKJHOLM" :-P[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 08-03-2012 08:44

Je hebt gelijk Rommy hihi...

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 24-03-2012 12:58

Door een gesprek met een meisje uit Denemarken,op het treinstation in Londen,ook geintesseerd geraakt in Kopenhagen.
Voeg ik dus aan mijn lijstje van wekendjes toe.

(kom maar op met die zak geld :razz: )
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Terug naar “Vakantie”